Apertu un documentu di Microsoft Excel in diverse finestra

Tra l'abundanza di prugrammi prughjettati per creà musica, un utilizatore di prufessione senza esperienza pò perde. À oghji ghjornu, stazioni di travagliu sonate digitali (chjamate quiddu chì si chiamanu tale software), ci sò abbastanza, è ùn hè micca bè difficiule di fà una scelta. Una di e soluzioni più famose è di tutte e funzioni hè Reaper. Questu hè a scelta di quelli chì vogliono avè a grande opportunità cù u quantità minima di u prugramma stessa. Sta stazione di travagliu pò esse giustamente chjamata solu all-in-one. A propositu di ciò chì hè tantu bè, noi dicemu sottu.

Avemu da fassi familiarità: Software di edizione di musica

Editor multi-track

L'opera principale in Reaper, chì implichi a creazione di partiti musicali, si faci in piste (tracce), di a quali ponu esse quante. È interessante dighjà chì i tracciati in stu prugrammu ponu esse annidati, cioè, parechji strumenti ponu esse usati per ognuna. U sonu di ognunu di essi pò esse trattatu indipindente, è da un tracciaghju, pudete liberamente pone u mandatu à qualsiasi altru.

Strumenti musicali virtuali

Comu ogni DAW, Reaper contiene in u so arsenale una serie di strumenti virtuali chì pudete scrive (ghjucari) parti di batteria, tastiere, stringhe, ecc. Tuttu quissa, naturalmente, sarà visualizatu in un editor multi-traccia.

Come in a maggior parte di prugrami simili, per un travagliu più pratico cù strumenti di musica, ci hè una finestra di Rollu di Pianu in chì pudete prescrivere una melodia. Questu elementu in Reaper hè fattu assai più interessante chè in Ableton Live è hà qualcosa in cumunu cù quelli in FL Studio.

Macchina virtuale integrata

A macchina virtuale JavaScript hè integrata in a postazione di lavoro, chì offre à l'utente cun numerose funzioni addizionali. Ciò hè un strumentu software chì permette di compilà è eseghje u còdice sorgente di plug-in, chì hè più comprensibile per i prugrammatori, ma micca per l'utenti normali è i musicisti.

U nome di tali plug-in in Reaper inizia cù e lettere JS, è parechji tali attrezzi sò presenti in u pacchetto di stallazione di u prugramma. U so insinu è chì u testu source di u plug-in pò esse cambiatu à a volata, è i cambiamenti entreranu in vigore immediatamente.

Mixer

Naturalmente, stu prugrammu ti permette di edità è trattà u sonu di ogni strumentu musicalu prescrittu in un editore di più tracce, oltre à l'intera composizione musicale cum'è u generu. Per questo, un miscerore pratiziu hè prumessu in u Reaper, à chì canale i strumenti sò mandati.

Per migliorà a qualità di u sughjettu, sta postazione di lavoro hà una larga gamma di prugrammi, cumpresu uguaglianti, compressori, riverenti, filtri, ritardu, tonalità è più.

Modificà buste

Di ritornu à l'editor di più tracce, vale a marcate chì in sta finestra Reaper pudete edità le buste di e tracce sonore per parechji parametri. Questi includenu parametri di rumure, pan è MIDI dirigiti à una traccia di plug-in specifica. Porzioni editabili di e buste ponu esse lineari o avè una transizione liscia.

MIDI Support and Editing

Malgradu a so dimensione scassu, Reaper hè ancu cunsideratu un prugrammu prufessiunale per creà musica è muntà audio. Hè abbastanza naturale chì u pruduttu sia in u travagliu di MIDI sia per a lettura è per a scrittura, è ancu cù capacità capaci di edizioni per sti schedari. Inoltre, i file MIDI ponu esse quì nantu à u listinu traccia di strumenti virtuali.

Supporto per dispositivi MIDI

Chì parlemu di supportu MIDI, vale a dì chì Reaper, cum'è un DAW self-respecting, supporta dinò a cunnessione di dispositivi MIDI, chì ponu esse tastiere, macchine di tamburi, è qualsiasi altri manipolatori di stu tipu. Aduprendu questu apparatu, ùn si pò micca solu ghjucà è registrà melodie, ma cuntrullà ancu vari regolatori è maniche chì sò dispunibuli in u prugramma. Benintesa, ci hè bisognu di configurà u strumentu cumunitu in i parametri.

Assistenza per vari formati audio

Reaper supporta i seguenti formati audio: WAV, FLAC, AIFF, ACID, MP3, OGG, WavePack.

Supporto per plug-in di terze parti

Oghje, nisuna stazione di travagliu audio digitale hè limitata solu à u so propriu serie di strumenti. Reaper hè ancu senza eccezione - stu prugramma supportanu VST, DX è AU. Ciò significa chì a so funzionalità pò esse espansa cun i formati plug-in di terze parti VST, VSTi, DX, DXi è AU (solu in Mac OS). Tutti ponu agisce cum'è strumenti virtuali è strumenti per prucessu è migliorà u sonu adupratu in u mixer.

Sincronizazione cù editoru audio di terze parti

Reaper pò esse sincronizatu cun altri software simili, cum'è Sound Forge, Adobe Audition, Free Audio Editor è tanti altri.

Supporto di tecnologia ReWire

Oltre à a sincronizazione cù prugrami simili, Reaper pò ancu travagliare cun applicazioni chì supportanu è travaglianu nantu à a basa di a tecnulugia ReWire.

Registrazione audio

Reaper supporta a registrazione sonora da un microfunu è altri dispositivi cunnessi. Cusì, una di e tracce di l'editor di più tracce poie registra audio da un microfunu, per esempiu a voce, o da un altru dispositivo externu cunnessu à un PC.

Importazione è esportà i file audio

U suppurtamentu per i formati audio hè statu cunsultatu sopra. Utilizendu sta funzione di u prugramma, l'utente pò aghjunghje suoni di terze parti (campioni) in a so libreria. Quandu avete bisognu di salvà u prughjettu micca in u furmatu di Riper, ma cum'è un file audio, chì pudete poi ascoltà in un lettore musicale, avete bisognu di aduprà e funzioni di spese. Semi selezziunate u formatu di pista desideratu in sta sezione è salvu u vostru PC.

Avantaghji:

1. U prugramma occupa un minimu di spaziu nantu à u discu duru, puru in a so collezione assai funzioni utili è necessarie per u travagliu professionale cù u sonu.

2. L'interfaccia grafica di u cuntinu sèmplice è pratica.

3. Cross-platform: stazione di travagliu pò esse installatu in i computer cun Windows, Mac OS, Linux.

4. Azione di l'utente di annullà / ripetite à più livelli.

Inconvenienti:

1. U prugramma hè pagatu, u periodu di validità di a versione di valutazione hè di 30 ghjorni.

2. L'interfaccia ùn hè micca russificata.

3. Quandu avete principiatu, avete bisognu di scavà cù cura in i menu per preparà u travagliu.

Reaper, un'abbrevazione di Rapid Environment per Ingegneria e Registrazione di a Audio Audio, hè un eccellente attrezzu per a creazione di musica è a editazione di file audio. L'insieme di e funzioni utili chì questu DAW include hè impressionanti, soprattuttu si cunnosce a so pussibilità. U prugramma hè in una maghjina di assai utenti chì creà musica in a casa. Se sì aduprate per scopi tali, avete decisu, pudemu raccomandà solu Reaper cum'è un pruduttu chì merita veramente l'attenzione.

Scaricate e versione di prova di Reaper

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Sony Acid Pro Reason NanoStudio Sunvox

Share l'articolo in reti sociali:
Reaper hè un postu di travagliu digitale potente in chì pudete creà, preparà, è edità audio multicanale.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Cockos Incorporated
Costu: $ 60
Dimensioni: 9 MB
Lingua: inglese
Versione: 5.79