Windows 10 spende Internet - chì faci?

Dopu à u liberazione di u novu sistema operativo, commenti nantu à u sughjettu di ciò chì da fà se Windows 10 mangia u trafficu, quandu i prugrammi apparentemente attivi scaricanu qualcosa da u Internet cumincianu à apparìri nantu à u mo situ web. In listessu tempu, hè impossibile capisce esattamente induve Internet ci hè una fuga.

In questu articulu cuntene cum'è limità l'usu di l'Internet in Windows 10 per qualchì avete u limitu da disattivà alcune funzioni annantu à u sistema per manghjà è trafficu.

Monitoru i prugrammi chì cunservanu trafficu

Se avete di fronte à u fattu chì Windows 10 sta mangendu trafficu, per principiu, vi pruponi di guardà in a sezione di opzioni di Windows 10 "Usu di dati", situata in "Impostazioni" - "Rete è Internet" - "Usu di dati".

Ci vorrà a quantità totale di dati catturati nantu à un periodu di 30 ghjorni. Per vede quali applicazioni è prugrammi aduprati stu trafficu, cliccate nantu à "Dettagli di l'usu" sottu e riesaminate a lista.

Cumu hè chì pudete aiutà? Per esempiu, se ùn usate micca e applicazioni da a lista, pudete rimuoverle. Oppure, se vedite chì certi di i prugrammi usavanu una quantità significativa di trafficu, è ùn avete micca utilizatu nisuna funzioni Internet in esse, allora si pò suppurtà chì si trattava d'aggiornamenti automatici è chì hà bisognu di andà à l'impostazioni di u prugramma è u disattivà.

Pò esse rivelatu chì in a listessa vedi qualchì stranu prucessu sconosciutu, scaricendu attivamente qualcosa da Internet. In stu casu, pruvate à truvà nant'à Internet ciò chì hè u prucessu, s'ellu ci hè assunzioni in i so dannosità, verificate u vostru computer cun qualcosa cum'è Malwarebytes Anti-Malware o ancu altre vie per rimuovere malware.

Spegni u scaricamentu automaticu di l'aggiornamenti di Windows 10

Una di e prime cose chì vòanu da fà se u trafficu nantu à a vostra cunnessione hè limitatu hè di "infurmà" Windows 10 stissa, stabilendu a cunnessione cum'è limite. Tra l'altro, disabiliterà u scaricamentu automaticu di l'aggiornamenti di u sistema.

Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di cunnessione (bottone di sinistra), selezziunate "Rete" è in la scheda Wi-Fi (suppunendu chì si tratta di una cunnessione Wi-Fi, ùn cunniscu micca uguale a cosa per i modemuri 3G è LTE) , verificate in un prossimu tempu) scorrite finu à a fine di a lista di reti Wi-Fi, cliccate "Impostazioni avanzate" (mentre a cunnessione senza filu deve esse attivata).

Solu a culletta di e preferenze di a cunnessione senza filu, abilite "Set as limit connection" (si applica solu à a connessione Wi-Fi attuale). Vede ancu: cume disattivà l'aggiornamenti di Windows 10.

Disattivà l'aggiornamenti da più lochi

Per difettu, Windows 10 include "riceve aggiornamenti da più posti". Ciò significa chì l'aggiornamenti di u sistema sò ottenuti micca solu da u situ di Microsoft, ma dinò da altri computer in rete è in Internet, per aghjunghje a velocità chì si riceve. Tuttavia, a stessa funzione porta à u fattu chì parti di l'aggiornamenti ponu esse scaricate da altri computer da u vostru computer, ciò chì porta à a spesa di trafficu (circa cum'è in torrents).

Per disattivà sta funzione, andate in Impostazioni - Aggiorna è Sicurezza è in "l'aggiornu di Windows", selezziunu "Impostazioni avanzate". In a prossima finestra, cliccate "Sceglite cumu e per quando riceve l'aggiornamenti."

Infine, disattivà l'opzione "Aggiornamenti da più posti".

Spegni l'aggiornamentu automaticu di e applicazioni di Windows 10

Per difettu, l'applicazioni installate in u computer da u negoziu di Windows 10 sò automaticamente aggiornate (eccettu per e cunnessioni limite). Tuttavia, pudete spegne a so aghjeranza automatica cù e scelte di magazzinu.

  1. Run u Windows 10 app store.
  2. Cliccate nantu à l'icona di u vostru profilo in cima, poi selezziunate "Opzioni".
  3. Disattivà l'oggetto "Aggiorna applicazioni automaticamente".

Quì pudete spegnerà l'aggiornamentu di piastrelle in diretta, chì utilizanu dinò u trafficu, carregendu novu dati (per e notizie, tempe, ecc.).

Ulteriori informazioni

Se à u primu passu di sta istruzione avete vistu chì u flussu di trafficu principale cade nantu à i vostri navigatori è i client torrent, allora ùn hè micca Windows 10, ma cumu si usa Internet è sti prugrammi.

Per esempiu, parechje persone ùn sanno micca chì ancu se ùn scaricatete nunda per un client torrent, cunsulta ancu trafficu quandu hè in esecuzione (a soluzione hè di caccià da a partenza, lanciate cum'è necessariu), chì a visione di videoci o video chjamati in Skype hè Quessi sò i volumi di trafficu più impurtanti per e cunnessioni limite è altre cose simili.

Per riduce u trafficu di u navigatore, pudete usà a modalità Turbo di Opera o le estensioni di cumpressione di trafficu di Google Chrome (estensione ufficiale gratuita di Google chjamata “Traffic Saving” hè disponibile in u so estensione) è Mozilla Firefox, ma quantu Internet hè consumatu per i cuntenuti video, è ancu per alcune immagini chì dighjà micca.