Installate Gmail in The Bat!

Purtroppu, nisunu micca duru per sempre, cumprenu i dischi rigidi di l'ordinatore. Dopu un pocu di u tempu, ponu esse sottumessi à un fenomenu negativu cum'è demagnetization, chì contribuisce à a surgenza di settori difettosi, è cusì a perdita di efficienza. In presenza di tali prublemi, l'utilità di HDD Regenerator aiutarà à ripristinà u discu duru di u computer in 60% di i casi, secondu i sviluppatori. Inoltre, hè capace di creà unità flash aviabile, è fà qualchì altre azioni. L'instrumentazione dettagliata per u travagliu cù HDD Regenerator sarà discusse in seguitu.

Scaricate l'ultima versione di HDD Regenerator

Testing S.M.A.R.T.

Prima di iniziate à ripristinà u discu duru, avete bisognu di assicurà chì u culpiu hè in ellu, è micca in qualchì altro elementu di u sistema. Per questi scopi, hè megliu ad aduprà a tecnulugia di S.M.A.R.T., chì hè unu di i sistemi più affidabili di autodiagnostica di u discu duru. Usate stu strumentu permette a utilità HDD Regenerator.

Andate in a sezione di menù "S.M.A.R.T.".

Dopu tuttu, u prugramma inizià a analisi di u discu duru. Dopu à a fine di l'analisi, tutti i dati di basa nantu à a so salute saranu visualizzati. Se vede chì u statutu di u discu duru hè diversu da u statu "OK", allora hè bè interessante scambiate a prucedura di u so recuperu. Altrimenti, bisogna cercà altre cause di a culpa.

Recuperu u discu duru

Ora, vedemu cum'è riparà un discu duru dannatu nantu à un computer. Prima di tutti, andate in u menù principale "Regenerazione" ("Riprova"). In u listinu chì si apre, selezziunate l'elemento "Start Processo in Windows".

Dopu, in u fondu di a finestra chì si apre, ci vole à sceglie u discu chì sarà ripristinatu. Se parechji disci duru fisici sò cunnessi à u vostru computer, allora parechji saranu visualizzati, ma devi selezziunu unu solu. Dopu chì a selezzione hè stata fatta, cliccate nantu à l'etichetta "Start Process".

Dopu, una finestra cù un'interfaccia di testu si apre. Per andà à selezzià u tippu di scansione di u discu è riparazione, premete u "2" ("Scansione normale") sul tastieru è poi "Enter".

In a prossima finestra, cliccate nantu à u "1" ("Scansione è riparazione"), è ancu cliccate nantu à u "Invitu". Se prememu, per esempiu, a "2" chiave, una scansione di u discu accadrà senza a risturazione di i settori difettosi, ancu s'elli sò stati trovati.

In a prossima finestra avete bisognu di sceglie u settore iniziale. Cliccate nantu à u pulsante "1", è poi, cum'è sempre, in "Invitu".

Dopu à quessa, u prucedimentu di scansione di u discu duru per l'errori si principia direttamente. U so prugressu pò esse monitoratu cù un indicatore speciale. Se u HDD Regenerator rileva l'errore di u discu duru durante u prucedimentu di scansione, cerca di risolveru immediatamente. L'utente pò aspittà solu à u prucedimentu pè esse finitu.

Cumu recuperà un discu dur

A creazione di un drive flash aviabile

In più, l'applicazione HDD Regenerator pò creà una unità flash USB di avviatore, o discu, cù cui pudete, per esempiu, installà Windows in u vostru computer.

Prima di tutti, cunnessu l'unità flash USB à u connettore USB di u vostru PC. Per creà una unità flash USB di avviatore, da a finestra principale di Regenerator di HDD, cliccate nantu à u grandi "Pulsu USB Flash".

In a prossima finestra avemu a scelte quale drive flash da quelli cunnessi à u computer (s'ellu ci hè parechji), vulemu fà da bootable. Selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".

Poi si vede una finestra in a quale si dice chì sì a pratica continua, tutte e informazioni nantu à l'unità flash saranu cancellate. Fate un clic nantu à u "OK".

Dopu à quessa, u prucessu inizia, dopu à chì avete un prucedimentu USB-drive pronta-fattu, induve pudete scrive vari programmi da installà in u vostru computer senza avè u sistema operativo.

Crea un discu di avviatore

Un discu di avvicinamentu hè criatu cù a listessa manera. Inserite u CD o DVD in u drive. Run u prugramma HDD Regenerator, è cliccate nantu à u bottinu "Bootable CD / DVD" in essa.

A seguitu, selezziunate u discu chì avemu bisognu, è cliccate nantu à u bottu "OK".

Dopu à quessa, u prucessu di creazione di un discu di avvicinamentu cumincerà.

Comu pudete vede, malgradu a presenza di un numeru di funzioni addiziunali, u prugramma HDD Regenerator hè abbastanza faciule d'usu. A so interfaccia hè tantu intuitiva chì ancu a mancanza di russo in essa ùn hè micca un grande fastidiu.