Cumu si uniscenu partizioni in un discu duru o SSD

In certi casi, pò esse necessariu di unisci partizioni di u discu dur o partizioni SSD (per esempio, unità logiche C è D), cioè. fà duie unità logiche in un computer; Questu ùn hè micca difficiule è pò esse implementatu cù l'utili standard di Windows 7, 8 è Windows 10, è ancu cù l'aiutu di prugrammi gratuiti di terze parti, chì puderevete avè bisognu di ricorrerà, se hè necessariu, per cunnesse partizioni cù salvà dati nantu à elli.

In questo manuale si spiega in dettaglio cume e partizioni di discu (HDD è SSD) sò in parechji maneri, in duvule salvà i dati nantu à elli. I metudi ùn funzioneranu micca se ùn parlemu d'un discu singulu, diviso in duie o più partizioni logiche (per esempio, C è D), ma su dischi rigidi fisici separati. Pò esse ancu pratticu: Cumu aumentà u discu C cù u drive D, Cumu creà l'unità D.

Nota: malgradu u fattu chì a procedura di a fusione di partizioni ùn hè micca complicata, se sì un utilizatore novizio, è ci sò ancu dati assai impurtanti nantu à i dischi, vi pruponi, se possibile, di salvarli da qualchì passu fora di e unità, nantu à quale azzione sò eseguite.

Unisci partizioni di discu cun Windows 7, 8 è Windows 10

A prima di i modi per unisci partizioni è assai semplice è ùn richiede micca l'installazione di prugrammi addiziunali, tutti l'utenti necessarii sò in Windows.

Una limitazione impurtante di u metudu hè chì i dati da a seconda partizione di u discu debbenu o inutili o esse copiati in a prima partizione o un drive separatu per anticipu, cioè. saranu cancellati. Inoltre, entrambe e partizioni vanno situate nantu à u discu duru "in una riga", vale à dì, cum'è, C pò esse cumpressu cù D, ma micca cun E.

I passi necessarii per unisci partizioni di u discu duru senza prugrami:

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è entrate diskmgmt.msc - L'utilità "Disk Management" di utilità integrata sarà lanciata.
  2. In a gestione di u discu in u fondu di a finestra, trova u discu contenente e divisioni da unificà è cliccate à dirittu destro nantu à u secondu (vale à dì, unu à a destra di u primu, vedi a screenshot) è selezziunate "Delete Volume" (impurtante: tutti i dati serà eliminatu da quì). Assicurà a cancellazione di a sezione.
  3. Dopu eliminà una partizione, fate un clic destro nantu à a prima partizione è selezziunate "Expand Volume".
  4. L'iniziale di l'espansione di u volumu principia. Solu cliccate nantu à u bottinu "Avanti", per difettu, u spaziu interu chì hè statu liberatu à u 2 ° passu sarà aghjuntu à una sola sezione.

Fatto, à a fine di u prucessu ricevi una partizione, chì a dimensione hè uguale a a somma di e rùbbriche cunnesse.

Utilizà prugrammi di terze parti per travaglià cù sezioni

L'utilizazione di utilità di terze parti per unisci partizioni di u discu duru pò esse utule in i casi in cui:

  • Hè necessariu per salvà e dati da tutte le partizioni, ma ùn pudete micca trasferisce nè a copia.
  • Vulete ungere partizioni chì sò situate nantu à un discu dispuntate.

Tra i prugrami liberi pratici per sti scopi ponu raccomandare Aomei Partition Assistant Standard è Minitool Partition Wizard Free.

Cumu unisci partizioni di dischi in Aomei Partition Assistant Standard

L'ordine di e partizioni di u discu duru in Aomei Partition Aisistant Standard Edition hè u seguitu:

  1. Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate à dirittu destro in una di e sezioni da cunfundà (megliu à seconda di quellu chì sarà "main", vale à dì, sottu a lettera sottu a quale tutti i sezioni à unificà devianu apparire) è selezziunate a vocazione di menu "Fusione di sezioni".
  2. Specifichi e partizioni chì si vogliono fondà (a lettera di e partizioni di u discu cumbinatu sarà indicata in a finestra di cumbinazione in u dirittu inferiore). L'inserimentu di i dati nantu à a partizione cumpressa hè presentatu in fondo à a finestra, per esempiu, i dati da u discu D quandu sò combinati cù C caderanu in C: D-Drive
  3. Cliccate "Ok" e poi cliccate "Applica" in a finestra principale di u prugramma. Se una di e partizioni hè sistema, bisognu ripetite u computer, chì durerà più di u solitu (se si tratta di un laptop, assicuratevi ch'ellu sia collegatu à una presa).

Dopu avè riavvicinatu u computer (s'ellu era necessariu), videte chì e partizioni di u discu sò state unite è presentate in l'Esploratore di Windows sutta una lettura. Prima di cuntenere, mi raccomando di guardà dinò u video quì sottu, induve alcune sfumature importanti sò citate nantu à u sughjettu di cumminionu di parti.

Pudete scaricà Aomei Partition Assistant Standard da u situ ufficiale //www.disk-partition.com/free-partition-manager.html (u prugramma supportanu a lingua di l'interfaccia russa, ancu se u situ ùn hè micca in russe).

Usate MiniTool Partition Wizard Free per unisci partizioni

Un altru prugramu libaru simile hè u MiniTool Partition Wizard Free. Di e possibili mancanze per certi utenti - a mancanza di interfaccia russa.

Per unione di sezioni in stu prugrammu, basta seguitu sti passi:

  1. In u prugramma in esecuzione, fate un clic destro nantu à a prima di e sezioni chì sò combinate, per esempiu, C, è selezziunate a voce di menù "Fusione".
  2. In a prossima finestra, sceglite torna a prima di e sezioni (se ùn hè micca seleziona automaticamente) è cliccate "Avanti".
  3. In a prossima finestra, selezziunate u secondu di e dui sezioni. À u fondu di a finestra, pudete specificà u nome di a cartella in a quale u cuntenutu di sta sezione sarà messu in a nova, sezione fusa.
  4. Cliccate Finish, è dopu, in a finestra di prugramma principale, cliccate Applica.
  5. In casu chì una di e partizioni di sistema impari un riavrugghiu di u computer, chì unisce i partizioni (u riavvintu pò piglià un pezzu di tempo).

Una volta finitu, riceverete una di e duie partizioni di u discu duru, in cui a cartella specifiata cuntene u cuntenutu di a seconda di e partizioni unite.

Scaricate u software liberu MiniTool Partition Wizard Free chì pudete da u situ ufficiale //www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html