L'avvicinamento di Windows 8 in modalità sicura ùn hè micca sempre un travagliu facili, soprattuttu se sì abituatu à lagnà u modu sicuru cù a chjama F8 quandu avviate u vostru computer. Shift + F8 ùn funziona micca. Cosa à fà in stu casu, aghju scrittu dighjà in l'articolo Safe Mode Windows 8.
Ma ci hè ancu a capacità di restituisce u vechju menu di boot di Windows 8 in modalità sicura. Dunque, quì ci vole à mette in prupiazione in modu chì pudete iniziate in modalità sicura aduprendu F8 cum'è prima.
Ulteriori Informazioni (2015): Cumu aghjunghje a modalità sicura Windows 8 in u menù quandu avviate u vostru computer
Azione sicura di Windows 8 premendu F8
In Windows 8, Microsoft hà cambiatu u menu di boot per includere novu elementi per ripristinà u sistema è aghjuntà una nova interfaccia per questu. Inoltre, u tempu di attesa per un'interruzione causata da a pressione di F8 hè statu riduttu in una misura tale chì hè quasi impossibile lanciare u menu di opzioni di boot da a tastiera, in particulare in i computer moderni veloci.
Per ritornà à u comportamentu standard di a tonalità F8, premete i pulsanti Win + X, è selezziunate a voce di menu "Invitu di comandi (Amministratore). À u prompt di l'ordine, inserisci:
bcdedit / set {default} legacy bootmenupolicy
È premi Invescia. Hè tuttu. Ora, quandu accendi u computer, pudete preme F8 cum'è prima per arricrà opzioni di avvicinamentu, per esempiu, per inizià a modalità sicura di Windows 8.
Per ritornà à u menu standard di avvicinamentu di Windows 8 è u standard per un novu sistema operativu per avè in modalità sicura, aduprate u listessu metudu pè u stissu modu:
bcdedit / set {default} standard di bootmenupolicy
Speru per qualchissia chì questu articulu sarà utile.