Cumu si porta in e reti sociali in modo da ùn stà à u ripisertu

Cumu ùn si sedenu à u ripisizione? Oghje questa questione hè diventata pertinente per parechji utilizatori di reti sociali chì ùn sò micca limitati à publicà i so selfies, ricette di piatti è di stampe cù i gatti. Quelli chì reaccenu vivamente à ciò chì accade in politica, economia è a vita pubblica esse pronti per u fattu chì anu da risponde per a postu espressu in a so pagina.

U cuntenutu

  • Cumu hè andata tuttu
    • Cosa si ripone è li piaci à pudere
    • L'avvocazione di casi hè pussibule per ripresentà in tutti i rete sociali
  • Cumu e cose sò eccitate
    • Cumu determinà chì questu hè a mo pagina
    • Cosa fà se l'agenti sò venuti à voi
    • Pruvenza
    • Hè pussutu pruvà a so innocenza
  • Aghju una pagina VK: eliminà o lascia

Cumu hè andata tuttu

A Russia hè sempre di più pruvata per l'estremisimu. Nantu à l'ultimi sette anni, u numeru di prucessi è cresciutu triplice. I termini veri cumincianu à riceve l'utenti di i posti, di i memes è di e immagini, ripone di e note di l'altri è ancu piaciuti in i social network.

À l'iniziu d'agostu, i navigatori russo d'Internet sò stati disturbati da a notizia di u prucessu di a studentessa Barnaul Maria Motuznaya. A zitella di 23 anni hè accusata di estremisimu è insultendu i sentimenti di i credenti per a publicazione di immagini umoriche in a so pagina di VKontakte.

Per parechji in u paese, u casu Motuznaya hè stata una rivelazione. Prima di tutti, hè scopu chì per demotivators divertenti, hè pussibule per noi di andà in tribunale. Dopu, a punizione massima per u ripisu hè assai seria, è cunduce à 5 anni di prigione. Un terzu terzu, una dichjarazione nantu à u "estremisimu" in a pagina di una persona in u reta sociale pò esse presentata da sprani cumpleti. In u casu di Maria, eranu dui studianti di Barnaul chì studiavanu u dirittu penale.

Maria Motuznaya hè accusata di estremisimu è insultendu i sentimenti di i credenti per a publicazione di immagini umoristiche in VK

À a prima riunione, l'accusata rifiutò di scebbule culpisce, ma aghjuntu ch'edda ùn abbia contu nantu à una absoluzione. A riunione annunziò una pausa fino à u 15 d'Agostu. In quandu hè, sarà diventatu chiaro chì tipu di fatturazione u casu di “ripostura” vulia fà è se quesse ne seguiranu in un prossimu prossimu.

Cosa si ripone è li piaci à pudere

Attivisti per i diritti umani dicenu chì materiale estremistu da materiale chì ùn viola micca a lege, spissu distinguisce solu una linea assai fine. Una foto di Vyacheslav Tikhonov da "17 Momenti di primavera" à l'immagine di Stirlitz è a forma tedesca, è ancu cù una svastica - hè estremisimu o no?

L'esperienza hà l'aiutu à distinguere "l'estremismu" da "non-estremisimu"

Verificendu cù l'elenco di materiali estremisti postu annantu à u situ di u Ministru di a Giustizia, l'utenti ùn l'otteneranu micca sempre, è a so lista hè troppu larga - oghje ci sò più di 4.000 tituli di film, canti, brochure è fotografie. In più, a basa di dati hè costantemente aggiornata, ma qualcosa pò entrà in sta lista dopu à u fattu.

Benintesa, materiale chì hè statu piazzatu in a categoria di "estremisimu" hè sempre precedutu da un esaminamentu specialmente pussibule. I testi è e foto sò valutate da esperti chì pò dì sicuramente: sì chì, per esempiu, offendenu i sentimenti religiosi di a persona o micca.

A ragione di l'iniziu di u casu sò e dichjarazioni da citatini vigilanti o di i risultati di u monitoru dighjà da u servitori di l'ordine.

Cuncirendu i "estremisti" da Internet, dui articuli di u Codulale Penale sò in vigore - i 280 è u 282. Da u primu di elli (per appelli pubblichi per l'attività estremista) a punizione sarà più grave. Condannatu minaccia:

  • fino a 5 anni di prigione;
  • travaglii pubblichi per u listessu periodu;
  • privazione di u dirittu di tene certi cariche per trè anni.

Sottu à u secondu articulu (per incite à l'odiu è l'inimitazione, l'umilazione di a dignità umana), l'accusatu pò riceve:

  • una multa in quantità di 300.000 à 500.000 rubli;
  • riferimentu à u serviziu cumunale per un periodu di 1 à 4 anni, cù un successu limite di tempo per tene certi cariche;
  • prigionu da 2 à 5 anni.

Per u repost pudete avè una punizione seria da una multa à una pattu di prigione

A punizione più grave hè prevista per l'organizazione di una comunità estremista. A pena massima per tale attu hè ancu à 6 anni di prigione è una multa di 600.000 rubli.

Inoltre, quiddi chì sò accusati di estremisimu nantu à Internet ponu vene à ghjudicamentu sottu l'Articu 148 (à propositu, Maria Motuznaya li trasmette, à propositu). Questa hè una violazione di u dirittu di a libertà di coscienza è di religione, chì impone quattru penalità:

  • una multa di 300.000 rubli;
  • u serviziu cumunale di 240 ore;
  • u serviziu cumunale cusì per un annu;
  • incarcerazione annuale.

I pratichi mostranu chì a maggior parte di i cunvinzioni per articuli “estremisti” riceve frasi in sospeso. In più, u tribunale decide:

  • bè a distruzzione di u "instrumentu di u crimine" (un computer è un mouse di l'urdinatore, cum'è u casu di Ekaterinburgia residente Ekaterina Vologzheninova);
  • bè l'introduzione di l'accusati in u registru speciale di Rosfinmonitoring (quì si pò fà per bloccà ogni operazione bancaria, ancu in i sistemi di moneta elettronica);
  • su l'installazione di a cunsiguenza amministrativa cunvenuta.

L'avvocazione di casi hè pussibule per ripresentà in tutti i rete sociali

Secunnu statistiche di tribunale, u più spessu in u dock sò utenti di u social network VKontakte. In u 2017, anu ricevutu 138 sentenze. Mentre l'estremismu nantu à Facebook, LiveJournal è YouTube sò stati cunvinti per duie persone. Altri trè sò stati culpiti di dichjarazioni publicate in fori media online. L'annu passatu, l'utenti di Telegram ùn hà micca tocatu à i prucetti una volta - u primu casu per un ripisismu estremisu in sta rete hè statu istituitu in ghjennaghju 2018.

Pudemu suppurtà chì una attenzione particulare à l'utenti di "Vkontakte" sia spiegata simpliciamente: ùn hè micca solu a rete sociali domestica più diffusa, ma dinò a pruprietà di l'azienda russa Mail.ru Group. È ella, per ovitate ragioni, hè assai più dispostu à spartite l'infurmazioni nantu à i so utilizatori chè Twitter è Facebook.

Certu, Mail.ru hà righjunu di cuntrullà a pratica di prucessi criminali "per l'amori" è ancu hà pruvucatu à chjamà una amnistia per tutti i so utenti. Ma questu ùn hà micca cambiatu a situazione.

Cumu e cose sò eccitate

Prima, i investigatori sò identificati cù l'artìculu. A publicazione di un testu chì viola a legge o una maghjina hè cuncettu à l'Articu 282 di u Codi Penale riguardu à l'incitazione di l'odiu è di l'inimicizia. Tuttavia, quelli chì sò suspettati di commettendu un crimine "estremistu" anu recentemente passatu cusì in altri articuli di u Codice penale. Ciò hè dimostratu da e statistiche di u 2017: da 657 persone cuncezziee per l'estremisimu, 461 persone passavanu à u 282a.
Pudete punisce una persona per un'offesa amministrativa. L'anno passatu, 1 846 persone anu ricevutu un "amministrativu" per a distribuzione di materiali estremisti è 1 665 persone per fatti cunfirmati di mostra di simboli proibiti.

Circa a causa penale avviata, una persona impari da un avvisu scrittu. In certi casi, l'infurmazione nantu à questu hè trasmessa per telefonu. Benchì accade dinò chì i investigatori venenu immediatamente cun una ricerca - cumu era in u casu di Maria Motuznaya.

Cumu determinà chì questu hè a mo pagina

Una persona pò ghjunghje cun nomu fittizia o un sopranzu d'appuntamentu, ma duverà sempre risponde per e so parole è pensate publicate annantu à u social network. Calculà l'autore reale - u travagliu di i servizii speciali. È l'aiutu di u Reta Sociale in questu hè u so dovere. Dunque, a rete sociale informa nantu à:

  • à chì ore hè stata fatta una visita à a pagina per postà l'infurmazioni proibite;
  • quale dispositivu tecnicu ghjunse;
  • induve à quellu mumentu l'utente era geograficu situatu.

Ancu s'ellu hè statu registratu sottu un nome falsu, sarà sempre u rispunsente di i materiali publicati in a so pagina

A l'autunno di u 2017, hè statu discusso u casu di l'infermi Olga Pokhodun, chì hè statu accusatu d'incitamentu à l'odiu per publicà una collezione di memes. E a ragazza ùn hè stata salvata nè di u fattu chì hà postu e foto à un nome falzu, o di u fattu chì hà chjassu l'album cù una foto da stranieri (ancu s'ellu hà fattu dopu chì e forze di l'ordine anu notatu a so pagina).

Cosa fà se l'agenti sò venuti à voi

A cosa più impurtante in a prima tappa hè di truvà un bon avocatu. Hè desiderabile chì, cù l'arradicazione di l'operatori, u so numeru di telefunu sia statu prontu. In u casu, sarà u casu in u casu di una detenzione improvvisa. Prima di l'apparizione di un avvocatu, u suspettatu devia rifiutà di testimonià - secondu l'articulu 51 di a Costituzione, chì dà un tale dirittu. In più, a famiglia di u suspettatu devia ancu fermà a testimonianza, perchè ancu u dirittu di u silenziu.

Un avvocatu stabilisce una strategia di difesa. Sò in soffici un esaminamentu alternativu di i materiali da sperti indipendenti. Sebbene questu ùn funzi micca sempre: u tribunale rifiuta spessu di fà esami supplementari è di attaccà à u casu chì ha già fattu un novu esaminatu.

Pruvenza

In tribunale, a parucchiata deve pruvà l'esistenza di l'intentu maligno di u suspettatu quandu mette u materiale infultante. È per dimustrarla in tali casi ùn hè spessu difficiule. L'argumenti à favore di a presenza di tali sò i cumenti di u pruprietariu di u cuntu nantu à u postu, altri posti nantu à a pagina, è ancu i gusti.

U accusatu deve pruvà à dimostrà u cuntrariu. Fara difficiule ...

Hè pussutu pruvà a so innocenza

Realisticamente. Benchì a percentuale di assoluzioni in Russia hè assai bassa. Hè solu à u 0.2%. In quasi tutti i casi, u casu chì hè statu lanciatu è ghjunghju à u curdu finisce cù un verdict di culpiu.

Cum'è una prova, una copia di a pagina pò esse aghjunta à u casu, ancu s'ellu hè veramente cancellatu.

Aghju una pagina VK: eliminà o lascia

Vale a so eliminazione di a pagina nantu à chì materiali chì forse anu stati cunsiderati estremisti sò stati postati in precedenza? Forse sì. Almenu hè megliu per a vostra pace tranquillità. Sebbene questu ùn garantisce micca chì prima chì a persona abbia cancellatu a pagina, i rapprisarii di le agenzie di l'ordine ùn anu micca avutu u tempu per studiare cun passione, è u cuntenutu ùn era micca valutatu da esperti. Solu dopu à queste procedure, una causa penale hè stata avviata, perchè una persona apprende nantu à l'attenzione particulare di e autorità à a so persona modesta è à u so account.

À propiu sì, una copia di a pagina fatta da l'operatori hè attaccata à u casu cum'è evidenza. Sarà adupratu in tribunale, ancu se a pagina vera hè cancellata.

Cumu si svilupperà a situazione cun una punizione per i piaceri è u ripisu divintarà chiaru dopu a fine di u prucessu Barnaul. Cum'è u tribunale decide, cusì, prubabilmente, sarà. Per punizione "à pienu" à a so seguitu di i casi novi di stu tipu.

In un casu di acquietamentu o di una forte facilità, invece, sarà pussibile sognà indulgenze per l'utenti. Benchì, in ogni casu, i recenti tendenze parlanu di una cosa: vale a pena diventà un pocu più attenta in giudizi in linea è pubblicazioni.

È ùn vi scurdate chì ogni persona ha detrattori chì pigghia bè cù grande interessu in a so vita in i reti sociali è stanu ansendu à u mumentu in cui hà da piglià un pocu passu ...