Cume carattà video à a rete sociale VKontakte da Android-smartphone è iPhone

Dopu avè cumpratu un novu HDD o SSD, a prima domanda hè ch'è fà per u sistema operativu attualmente in travagliu. Non parechji utilizatori anu bisognu di stallà un OS pulitu, ma anu vulsutu clonà u sistema esistente da u vechju discu à u novu.

Trasferimentu u sistema Windows installatu in un novu HDD

Per l'usu, chì hà dicisu di fà fà l'upgrade di u discu duru, ùn hà micca duvendu reinstallà u sistema operativu, ci hè a possibilità di u so trasferimentu. In questo casu, u profilo d'utenti attuale hè salvatu, è in futuro puderete aduprà Windows cume cù prima a procedura.

Solitamente quelli chì vogliono spartite u sistema operativo stessa è i file utente in duie unità fisiche sò interessati à u trasferimentu. Dopu avè muvutu, u sistema operativu apparirà nantu à u novu discu rigiu è rimarrà nantu à u vechju. À l'avvene, pò esse rientratu da u vechju discu duru formattatu, o lasce cum'è un secondu sistema.

L'utente devia prima collegà a nova unità à l'unità di sistema è assicurà chì u PC hà pussutu u rilevamentu (da fà via u BIOS o l'Esploratore).

Metudu 1: AOMEI Partition Assistant Standard Edition

AOMEI Partition Assistant Standard Edition permette facilmente di migre l'OS versu u vostru discu duru. Hà un'interfaccia russita è liberu per uttene à a casa, ma hè dotata di restrizioni minori. Dunque, in a versione gratuita, pudete travaglià solu cù i dischi MBR chì, in generale, sò adatti per a maiò parte di l'utenti.

Trasferisce u sistema à l'HDD, induve ci hè già dati

Se una pèrdita di dati hè già salvata nantu à u vostru discu rigiu, è ùn volete micca cancellarlo, creà una partizione cù spaziu micca attribuitu.

  1. In a finestra principale di l'utilità, selezziunate a partizione principale di u discu è selezziunate "Ridimensiona".
  2. Separate u spaziu occupatu trascinendu una di e pupille.

    U spaziu non allargatu per u sistema hè megliu fattu à l'iniziu - Windows sarà clonata quì. Per fà quessa, trascina u cursore sinu à a destra, cum'è mostra in u screenshot sottu.

  3. Ùn allocate micca tutti spazi liberi: prima scopri quantu spaziu porta u vostru Windows, aghjuntu circa 20-30 GB à stu volumu. Pudete è ancu di più, menu ùn hè micca necessariu, un spaziu vacante sarà poi necessariu per l'aghjurnamentu è l'altru necessità di l'OS. A media, per Windows 10 hè attribuitu circa 100-150 GB, di più hè pussibule, micca ùn hè micca raccomandata.

    U restu di u spaziu rimarrà in a sezione attuale cun i file d'utente.

    Dopu avete attribuitu a quantità esatta di spaziu per u futuru trasferimentu di u sistema, cliccate "OK".

  4. Una attività pianificata sarà creata, è per finì, cliccate nantu à "Applicà".
  5. I parametri di l'operazione saranu visualizzati, cliccate "Vai".
  6. In a finestra di conferma, selezziunu "Sì".
  7. Aspetta finu chì u prucessu hè finitu, è dopu procedi à u passu chì vene.

Trasferendu u sistema à un discu vo partizione vuoto

  1. À u fondu di a finestra, selezziunate u discu di cui vulete travaglià, è cliccate nant'à a sinistra "Trasferisce un SSD o HDD OS".
  2. A procedura guidata di clone principia, cliccate "Prossimu".
  3. U prugramma offre una scelta di un locu induve a clonazione sarà fatta. Per fà quessa, u vostru computer deve esse già connessu à u secondu HDD, normale o esterno.
  4. Selezziunate l'unità da esse trasferita.

    Verificate a casella accanto à "Vogliu cancellà tutte e partizioni in stu discu". Ciò significa chì volete cancellà tutte e partizioni in u discu 2 per clone u sistema operativo quì. In questu casu, pudete fà senza eliminà partizioni, ma per quessa per scopu, u drive deve avè u spaziu nè assignatu. Avemu descrittu sopra quellu fà.

    Se u discu rigiu hè vacante, allora installà sta casella ùn hè micca necessaria.

  5. Ulteriormente vi sarà dumandatu di sceglie a dimensione o l'ubicazione di a partizione chì sarà creata cun a migrazione di l'OS.
  6. Sceglite una dimensione adatta per u spaziu libaru. Per difettu, u prugrammu stessu determina u numeru di gigabyte chì u sistema occupa oghje, è alloca quandu u spaziu nantu à u discu.
  7. Pudete ancu lasce l'impostazioni chì u prugramma hà sceltu da sola. In questu casu, duie rubrici saranu create: una - sistema, u secondu - cù u spaziu vacante.
  8. Se vulete, assignate una lettera di unità.
  9. In sta finestra (purtroppu, in a versione attuale, a traduzzione in russo ùn hè micca cumpletata) afferma chì subitu dopu u trasferimentu di l'OS hè finitu, ùn serà pussibule di scaricà da u novu HDD. Per fà quessa, dopu a migrazione del sistema operativo, avete bisognu di spegnere u computer, scugnerà u discu di sorgente (discu 1) è cunnessu u HDD di archiviazione secondaria (discu 2) in lu locu. Se necessariu, u discu 1 pò esse cunnessu invece di u discu 2.

    In pratica, basterà per cambià u discu duru da u quale l'inizettore cumerà, cù u BIOS.
    Questu pò esse fattu in u vechju BIOS nantu à a strada:Caratteristiche Avanzate di BIOS> Primi Dispositivi di Boot

    In a nova BIOS nantu à a strada:Boot> First Boot Priority

  10. Cliccate "The End".
  11. Una operazione pendente hè apparsa. Cliccate nantu à "Applicà"di iniziate à preparà per a clonazione di Windows.
  12. Una finestra si apre in u quale l'opzioni di trasferimentu di OS saranu visualizati. Cliccate "Vai".
  13. Apparirà una finestra chì vi avverrà chì, dopu avè riavviata, cambierà in u modu speciale PreOS, induve l'operazione specificata sarà effettuata. Cliccate "Sì".
  14. Aspittate u travagliu. Dopu à ciò, Windows si carica di novu da u HDD originale (discu 1). Se vulete avè inizio immediatamente da u discu 2, dopu à quì partendu da a modalità di trasferimentu in PreOS, premete a chiave di entrata di BIOS è cambiate u drive da cui vulete avviare.

Metudu 2: MiniTool Partition Wizard

Utilità gratuita chì face dinò facilmente cun u trasferimentu di u sistema operativu. U principiu di u funziunamentu ùn hè micca assai diversu da quello precedente, a principale differenza tra AOMEI è MiniTool Partizione Wizard hè l'interfaccia è l'assenza di a lingua russa in quest'ultima. Tuttavia, una cunniscenza di basa di l'inglese hè basta per cumplà a missione.

Trasferisce u sistema à l'HDD, induve ci hè già dati

Per ùn sguassà micca i file memorizzati nantu à u discu duru, ma nant'à u mumentu di spostà Windows quì, avete bisognu di dividerlo in duie parti. U primu serà u sistema, u secondu - l'utitore.

Per questo:

  1. In a finestra principale, metti in evidenza a partizione principale chì volete preparà per a clonazione. A parte sinistra selezziunate l'operazione "Move / Resize Partize".
  2. Crea una zona micca attribuita à u principiu. Trascina u cursore sinu à u latu dirittu in modo chì ci sia abbastanza spaziu per a partizione di u sistema.
  3. Truvate quantu u vostru sistema operativo pesanu oghje, è aghjunghje almenu 20-30 GB (o più) à stu volumu. Spazio libero in a partizione sistema hè sempre per l'aggiornamenti è u funziunamentu stabili di Windows. A media, devi allocà 100-150 GB (o più) per a partizione à a quale u sistema sarà trasferitu.
  4. Cliccate "OK".
  5. Un travagliu differitu sarà creatu. Cliccate nantu à "Applicà"per inizià a creazione di partizioni.

Trasferendu u sistema à un discu vo partizione vuoto

  1. In a finestra principale di u prugramma cliccate nantu à u pulsante. "Migrate OS to SSD / HD Wizard".
  2. A asistente principia è vi chiede di sceglie una di e dui opzioni:

    A. Sostituite u discu sistema per un altru HDD. Tutte e rubriche saranu copiate.
    B. Trasferisce à un altru sistema operativu di HDD. Solu u OS sarà clonatu, senza dati di utilizatore.

    Se avete bisognu di clonà micca u discu tuttu, ma solu Windows, selezziunà l'opzione B è cliccate "Prossimu".

  3. Vede ancu: Cumu clone un discu duru sanu

  4. Selezziunate a partizione induve l'Esperanza sarà migra. Tutti i dati saranu cancellati; cusì se volete salvà informazioni impurtanti, prima dà una copia di backup à un altru supportu o creà una partizione di sistema vuota secondu e istruzioni sopra. Poi cliccate "Prossimu".
  5. In a finestra di avvertenza, cliccate "Sì".
  6. In u prossimu tappa, avete bisognu di fà molte impostazioni.

    1. Inserite una partizione in u discu tuttu.

    Piazzate e partizioni in u discu sanu. Ciò significa chì una una partizione sarà creata chì occuperà tuttu u spaziu dispunibule.

    2. Copia e partizizioni senza cambiamentu.

    Copia sezioni senza rinnimazione. U prugramma creà una partizione di sistema, u restu di u spaziu si sposta in una nova partizione vuota.

    Aghjunghje e partizioni à 1 MB. Allineamentu di sezioni à 1 MB. Stu parametru pò esse attivatu.

    Usate GUID Partition Table per u discu target. Se vulete trasferisce u vostru discu in MBR in GPT, à pattu chì sia più di 2 TB, selezziunà stu casu.

    Di seguito, pudete cambià a taglia di a sezione è a so posizione aduprendu i cuntrollu di sinistra è di diritta.

    Fate e impostazioni necessarie è cliccate "Prossimu".

  7. A finestra di notifiche dice chì avete bisognu di definisce l'impostazioni adeguate in u BIOS per staccà da a nova HDD. Questu pò esse fattu dopu a procedura di trasferimentu di Windows. Cumu cambiate u discu in u BIOS si pò truvà in Metudu 1.
  8. Cliccate "Finish".
  9. Appare una missione pendente, cliccate nantu à "Applicà" in a finestra principale di u prugramma per cumincià a so esecuzione.

Metudu 3: Macrium Reflect

Come i dui prugrammi precedenti, Macrium Reflect hè ancu liberi di utilizà, è ti permette di migre facilmente l'OS. L'interfaccia è a gestione ùn sò micca bè pratici, à diffe i bè di e utilità precedenti, ma in generale, si face cun a so attività. Come in u MiniTool Partition Wizard, ùn ci hè nisuna lingua russa, ma ancu un pussululu di cunniscenza di l'inglesi hè abbastanza per effettuà facilmente a migrazione di i sistemi operativi.

Scaricate Macrium Reflect

A differenza di i dui prugrammi precedenti, Macrium Reflect ùn pò micca pre-allocà una partizione libera nantu à u discu duve u OS sarà trasferitu. Questo significa chì i file di l'utente da u discu 2 saranu cancellati. Allora hè megliu ad aduprà u HDD puru.

  1. Cliccate nantu à u ligame "Clone questu discu ..." in a finestra principale di u prugramma.
  2. L'assistente di Trasferimentu si apre. In cima, selezziunu u HDD da chì à clone. Per impostazione predefinita, tutti i dischi pò esse scelti, cusì deselezziunate e unità chì ùn avete micca bisognu à aduprà.
  3. À u fondu di a finestra, cliccate nantu à u ligame "Selezziunu un discu per clone per ..." è selezziunate u discu duru chì vo vulete fà e clonazione.
  4. Selezzione di u discu 2, pudete aduprà u ligame cù e opzioni di clonazione.
  5. Quì pudete configurà u locu chì sarà occupatu da u sistema. Per difettu, una partizione sarà creata senza un spaziu libaru. Aduprà l'addizioni di un minimu di 20-30 GB (o più) à a partizione sistema per e correghe di l'aggiornamenti successivi è di i bisogni di Windows. Questu pò esse fattu aghjuntivendu o entrendu numeri.
  6. Se vulete, pudete sceglie da una lettera di unità te.
  7. I parametri rimanenti sò opzionali.
  8. In a prossima finestra, pudete configurà a pianificazione di clonazione, ma ùn ne avemu bisognu, cusì cliccate "Prossimu".
  9. A lista di azzioni chì saranu eseguite cù u drive hè apparè, cliccate "Finish".
  10. In a finestra cù una proposta per fà un puntu di risturazione, accetta o rigetta u prugettu.
  11. A clonazione di l'OS comincerà; riceverete una notificazione à a fine. "Clone cumplatu"induve chì u trasferimentu hà avutu successu.
  12. Ora pudete scaricà da u novu discu, prima chì u primu elementalmente u ghjunghjite in u BIOS. Cumu fà ciò, vedi in Metudu 1.

Avemu parlatu di trè modi di trasferisce l'OS da una unità à un'altra. Comu pudete vede, questu hè un prucessu assai semplice, è ùn avete di solitu bisognu di scuntrà nè errori. Dopu clonazione di Windows, pudete verificà u discu per fà funziunà cù u cumandamentu di u computer. Sì ùn ci hè nisunu prublemi, pudete rimuovere u vechju HDD da l'unità di sistema o lascià cum'è un pezzu.