Cume installà Windows 7 in VirtualBox


Chì amemu tutti a sperimentà, scavà nant'à e impostazioni di u sistema, vene qualcosa di a nostra fabbricazione, avete bisognu di pensà à un locu sicuru per sperimentà. Un locu da noi hè per noi a macchina virtuale VirtualBox cun Windows 7 installata.

Quandu avete inizio a macchina virtuale VirtualBox (VB), l'utente vede una finestra cù una interfaccia completamente russa.

Ci ricordate chì quandu avete installatu l'applicazione, a scorciatura hè automaticamente posta in u desktop. Se state crà una macchina virtuale per prima volta, in questu articulu truverete istruzzioni dettagliate chì ponu avè l'aiutu in questa fase.

Dunque, in a nova finestra, cliccate "Crea"dopu chì pudete sceglie u nome di l'OS è altri attributi. Pudete sceglie da tutti i Sò dispunibili.

Andate à u passu chì seguita, cliccendu "Prossimu". Ora vi vole à specificà quantu RAM per allocà per VM. Per u so funzionamentu normale, 512 MB hè abbastanza, ma pudete sceglie più.

Dopu à ciò, creemu un discu duru virtuale. Se avete creu dischi in precedenza, pudete usarli. Tuttavia, in questu articulu ci pudaremo nantu à cume sò creati.

Marcate l'elemento "Crea un novu discu duru" e passà à e tappe successive.


Dopu, specificemu u tipu di discu. Pò esse in dinamica o in una dimensione fissa.

In a nova finestra bisogna specificà induve a nova immagine di u discu deve esse situata è quantu hè. Se crei un discu di avvicinamentu chì cuntene Windows 7, allora 25 GB hè abbastanza (sta figura hè stabilita per difettu).

Cume à u dispusitivu, a soluzione migliore hè di mette u discu fora di a partizione di sistema. Ùn si faci micca ciò chì puderebbenu sovraccaricà u discu di boot.

Se tuttu li servenu, cliccate "Crea".

Quandu u discu hè creatu, i parametri di a VM creata saranu visualizzati in una nova finestra.

Avà bisognu à configurà l'hardware virtualka.

In a sezione "Generale", a prima scheda visualizza l'infurmazioni principali nantu à a macchina creata.

Aprite a tab "Avanzate". Quì vedemu l'opzione "Cartella per e foto". A cartulella specificata hè pruposta per esse piazzatu fora di a partizione di u sistema, cume e immagini sò grandi.

"Appunti di cumpartimentu" implica u travagliu di u clipboard in l'interazione di u vostru sistema operativo principale è VM. U buffer pò travaglià in 4 modi. In u primu modu, u scambiu hè fattu solu da u sistema operativu invitu à u principale, in u secondu - in l'ordine inversu; a terza opzione permette à entrambe e direzzioni, è u quartu disabilita u scambiu di dati. Avemu sceltu l'opzione bidirezionale cum'è i più pratici.

Dopu, attivate l'opzione di ricordà cambiamenti in u prucessu di travaglià i media amovibili. Questu hè una funzione necessaria, chì permette à u sistema di memorizà u statu di e unità CD è DVD.

"Mini toolbar" Hè un panellu chì permette di cuntrullà a MV. Aduprà l'attivazione di questa console in u modalità a schermu pienu, postu chì si ripete cumpletamente u menu principale di a finestra di travagliu di VM. U locu migliore hè di a parte superiore di a finestra, postu chì ùn ci hè nisunu risicu di cliccà accidentalmente nantu à unu di i so pulsanti.

Vai à la sezione "Sistema". A prima scheda offre per fà certe impostazioni, chì cunsideremu sottu.

1. S'ellu ci vole, basta à adeguà a quantità di RAM VM. In listessu tempu, solu dopu u so lanciu, diventerà chjaramente cumplitu si u volumu hè statu correttamente selezionatu.

Quandu sceglite, bisogna avè parte da a quantità di memoria fisica installata in u vostru computer. S'ellu hè 4 GB, allora per una VM si propone di allargà 1 GB - funzionerà senza "freni".

2. Determinà l'ordine di a carica. U lettore di u dischetto (diskette) ùn hè micca necessariu, disabilita. U 1 di a lista hà da assignà un CD / DVD-drive per esse capace di stallà u OS da u discu. Nota chì questu pò esse sia un discu fisicu o una immagine virtuale.

Altre impostazioni sò date in a sezione di l'infurmazioni. Sò strettamente legati à a cunfusione hardware di u vostru computer. Se installate e impostazioni chì ùn sò micca cunsegna cun questu, u lancimentu di a VM ùn accadrà micca.
Nant'à u tab "Processore" l'utente indica quanti nucleo ci sò in a scheda madre virtuale. Questa opzione sarà dispunibule se a virtualizazione hardware hè supportata. AMD-V o VT-x.

Cume per e opzioni di virtualizazione hardware AMD-V o VT-x, Prima di attivà li, hè necessariu scopre ssi queste funzioni sò supportate da u processore è sì sò stati inizialmente inclusi Bios - Si pò spessu chì sò disabilitati.

Ora cunsiderate a sezione "Mostra". Nant'à u tab "Video" indica a quantità di memoria di a scheda video virtuale. Avà dispunibule dinò l'attivazione di l'accelulazione bidimensionale è tridimensionale. U primu di elli hè disirabile per abilità, è u secondu parametru hè opzionale.

In a sezione "Carriers" Tutti i dischi di un virtualka sò visualizati. Pure dinò pudete vede una vittura virtuale cù a scrizzione "Vuot". In questu, montemu l'immagine di u discu di installazione Windows 7.

L'unità virtuale hè configurata cumpricata: cliccate nantu à l'icona situata à a destra. Un menu si apre in cui cliccemu "Selezziunate a immagine di u discu otticu". Dopu aghju à aghjunghje una maghjina di u discu di boot di u sistema operativu.


Questioni chì cundanu à a rete, quì micca copremu. Nota chì l'adattatore di rete hè inizialmente attivu, chì hè un prerequisitu per l'accessu VM à Internet.

In a sezione Som ùn hà micca sensu abitazione in dettu, postu chì nisunu hè cunnessu à tali porti oghje.

In a sezione USB Verificate dui opzioni dispunibule.

Incù a "Cartelle cumpartite" è selezziunate quelle cartule à quali le Mv si sta d'accessu.

Cumu creà è configurà cartelle condivise

L'intera configurazione hè completa. Ora puderete procedere à l'installazione di u sistema operativo.

Selezziunà a macchina creata in a lista è cliccate "Run". L'installazione di Windows 7 in VirtualBox è assai simile à una stallazione tipica di Windows.

Dopu avè scaricatu i schedari d'installazione, una finestra si aprà cù una scelta di lingua.

Next, cliccate "Install".

Accettà i termini di licenza.

Allora sceglite "Installazione completa".

In a prossima finestra avete bisognu di sceglie una partizione di discu per stallà u sistema operativu. Avemu solu una sola sezione, cusì ne scelghemu.

Ciò chì seguita hè u prucedimentu di l'installazione di Windows 7.

Durante l'installazione, a macchina urdinarà automaticamente parechje volte. Dopu à tutti i riavendi, inserisci u nomi d'usu desideratu è u nomu d'ordinatore.

Dopu, u prugramma d'installazione vi chiede di creà una password per u vostru contu.

Quì entremu a chjave di u pruduttu, s'ellu ci hè. Se no, basta cliccare "Prossimu".

Ci arriva dopu u centru d'aggiornamentu. Per una macchina virtuale, hè megliu à sceglie u terzu articulu.

Avemu stabilitu u fuso horu è a data.

Dopu scelemu a rete chì a nostra nova macchina virtuale appartene. Spingi "Casa".

Dopu sti azzioni, a macchina virtuale riavanu automaticamente è andemu à u desktop di a Windows appena installata 7.

Allora avemu installatu Windows 7 in una macchina virtuale VirtualBox. Dopu avemu bisognu di esse attivatu, ma questu hè un topic per un altru articulu ...