Cume scebate Search Protect da u PC

In questu guida vi sò dettagliate cume da rimuovere in tuttu u serviziu Search Protect da u vostru computer - vedu cume si faci manualmente è in modalità quasi automatica (certe cose duveranu esse compettate manualmente). Di solitu, questu hè Protezzione di ricerca di Conduit, ma ci sò variazioni senza Conduit in u titulu. Questu pò accadere in Windows 8, 7 è, pensu micca, in Windows 10 troppu.

U prugramma Search Protect hè indesiderabile è ancu maligno, l'internet di lingua anglia utilizza u terminu Browser Hijacker perchè cambia i parametri di u navigatore, a pagina iniziale, rimpiazza i risultati di a ricerca è face chì a publicità sia apparsa in u navigatore. È caccià ùn hè micca tantu faciule. U modu usuale di apparizione nantu à un computer hè a stallazione cù un altru, necessariu, prugramma, è qualchì volta ancu da una fonte affidabile.

Cerca Proteggi i Passi per a Rimozione

Aggiornamentu 2015: cum'è un primu passu, pruvate à entrà in Files di prugramma o Files di prugramma (x86) è, se hà un cartulare XTab o MiniTab, MiuiTab, esegui u schedariu uninstall.exe quì - puderebbe funzionà senza aduprà i passi descritti sottu. Se questu metudu hà fattu bè per voi, vi prupone di guardà a video tutorial à a fine di questu articulu, induve ci sò e raccomandazioni utili nantu à ciò chì deve esse fattu dopu a rimessa di Search Protect.

Prima di tutti, cume si smetta di Search Protect in modalità automatica, ma si deve tene à mente chì stu metudu ùn aiuta micca sempre a sbarazzà cumplettamente di stu prugramma. Allora, sì i passaggi indici quì ùn bastanu micca, deve esse continuatu da i metudi manuali. Considereraghju l'azzioni necessarie nantu à l'esempiu di Conduit Search Protect, tuttavia i passi necessarii saranu listessi per e altre variazioni di u prugramma.

Stranamente, hè megliu per iniziendu lancianu Search Protect (pudete usà l'icona in a zona di notificazioni) è andate in i so impostazioni - stabilisci a pagina iniziale necessariu invece di a ricerca di Conduit o di Trovi, selezziunate Browser Default in l'elemento New Tab, deselezisci "Enhance my search Prudenza "(migliorà a ricerca), puru ancu a ricerca predefinita. E salvà e configurazione - queste azzioni ùn sò micca assai utili per noi.

Continuà cù una semplice rimozione cù u "Progetti è Funzionalità" di u Pannellu di Cuntrollu di Windows. Ancu megliu, s'è usanu un disinstallatore per stu passu, per esempiu, Revo Uninstaller (prugramma libero).

In a lista di i prugrammi installati, truvà Search Protect è cancellatu. Se l'assistente di disinstallazione dumanda ch'è e pagine di navigatore tene, specificate di resettà a pagina iniziale è e impostazioni per tutti i navigatori. Inoltre, se pudete vede vari Toolbar in i prugrammi installati chì ùn avete micca installatu, rimuirli ancu.

U passu chì cioè hè u sfruttamentu di l'utili di spargugliu di malware. Vi sò propiuvule aduprendu in l'ordine seguente:

  • Malwarebytes Antimalware;
  • Hitman Pro (l'usu senza pagamento hè pussibule solu per 30 ghjorni. Dopo a partenza, basta attivà a licenza libera), riavvià u vostru computer prima di l'articolo successivu;
  • Pulizia Avast Browser (Pulizia Avast Browser), usando questu utilità, rimuove tutte le estensioni discutibili, i add-ons è i plug-in in i navigatori che utilizzi.

Scaricate Avast Browser Cleanup da u situ ufficiale //www.avast.ru/store, infurmazione nantu à l'altri dui prugrammi pò esse trovata qui.

Suggeru ancu di ricreamerà e scelte rapide di navigatore (per fà ciò, eliminà quelli esistenti, andate in a cartella di u navigatore, per esempiu C: Archivi prugrammi (x86) Google Chrome Applicazione, per certi navigatori bisogna ricercà in C: Utenti Nomenu AppData, e trascina u schedariu eseguibile in u desktop o barra di task per creà un accurttu), o aprite le proprietà di scelta rapida cliccando nant'à u direttu (ùn funziona micca in a barra di applicazioni di Windows 8), allora in a "Scrittura" - a sezione "Uò" elimina u testu da a strada di u browser s'ellu ci hè).

Inoltre, hà bisognu di utilizà l'elemento per riarminà e impostazioni in u navigatore stesso (situatu in l'impostazioni in Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox). Verificate s'ellu hà fattu o micca.

Eliminà manualmente

Se avete andatu immediatamente à stu puntu è sò già cercendu cume per rimuovere HpUI.exe, CltMngSvc.exe, cltmng.exe, Suphpuiwindow è altri componenti di Search Protect, v'arrabbassi ancu per iniziare cù i passi descritti in a sezione precedente di a guida, è allora pulizia permanentemente u computer cù l'infurmazioni furnite quì.

Passi per l'eliminazione manuali:

  1. Rimuete u prugramma Search Protect cù u pannellu di cuntrollu o cù u disinstallatore (descrittu sopra). Rimuete ancu altri prugrammi chì ùn avete micca installatu (sempre chì sapete ciò chì pò esse eliminatu è ciò chì ùn hè) - avendu u nomu Toolbar, per esempiu.
  2. Incù l'aiutu di u Gestore di e attività, compie tutti i processi discutibili, cume Suphpuiwindow, HpUi.exe, è dinò cusì d'un gruppu aleatariu di caratteri.
  3. Fighjà accuratamente a lista di i prugrammi in startup è u parcorsu à elli. Rimuette questu discutibile da avviata è cartulare. Spessu portanu nomi di file da serie di caratteri aleatori. Se truverete l'elemento Contenitore di u Sfondu à u startup, sguillitu ancu.
  4. Verificate u Task Scheduler per a presenza di software indesideratu. L'elementu per SearchProtect in a biblioteca di Task Scheduler è spessu chjamatu BackgroundContainer.
  5. I punti 3 è 4 sò pratici per effettuà cù CCleaner - fornisce punti pratici per travaglià cù prugrammi in autoload.
  6. Guarda in u Pannellu di cuntrollu - Amministrazione - Servizi. Sì ci sò i servizii in rappreosce à Search Protect, stop è disattivarli.
  7. Verificate i cartulari in u computer - accende la visualizzazione di i cartelli ascutiti è di e cartelle, fate attenzione à e cartelle è i seguenti cartelli: Conduit, SearchProtect (cartelle di ricerca cu stu nomu nantu à u computer; pò esse in File di Programma, Dati di programma, AppData, in plugin) Mozilla Firefox. Cercate in C: Utenti Nome_Utente AppData Pulsante Locale Tempu è cerca i file cù un nome casuale è l'icona di Prutezzione di ricerca, eliminatu. Sì, ancu se si vede quì sottocartelle ct1066435 - questu hè dinò.
  8. Vai à u pannellu di cuntrollu - Internet (navigatore) proprietà - cunnessioni - impostazioni di rete. Assicuratevi chì ùn ci sia servitore proxy in l'impostazioni.
  9. Verificate è, se hè necessariu, cancellate u file di l'ospite.
  10. Recrea i collegamenti di navigatore.
  11. In u navigatore, disattivà è rimuove tutte le estensioni dubbiamente, i add-ons, i plugins.

Istruzione di video

In listessu tempu hà registratu una guida video, chì mostra u prucedimentu di rimucà Search Protect da u vostru computer. Forse quest'informazione sarà ancu utili.

Se ùn capite micca unu di sti punti, per esempiu, cumu scintà u schedariu di l'ospite, allora tutte le istruzioni per ognuna di esse sò nantu u mo situ web (è micca solu in u mo situ) è ponu facilmente à traversu una ricerca. Se qualcosa ùn hè micca chjaru, scrivite un commentu è pruvaraghju di aiutà. Un altru articulu chì pò aiutà cù a rimozione di Search Protect - Cumu rimuovere publicità pop-up da u navigatore.