A cache di ghjocu hè un archiviu speciale chì digià varii file chì si presentanu durante u travagliu cù l'applicazione. Se aduprate dispositivi Android standard (telefoni, tabulette), allora ùn ci hè nisun prublemu, postu chì a cache hè impostata automaticamente, cù i servizii di Google. Quandu travaglianu cù l'emulatore BlueStacks, a situazione hè un pocu diversa è l'utenti anu da installà a cache da per sè. E vedemu un esempiu di cumu hè fattu.
Scaricate BlueStacks
Installate indipendentemente a cache di ghjocu
1. Sceglite ogni ghjocu ti piace cun una cache. Per esempiu "SMERSH". Scaricate u lugaghju d'installazione è l'archiu cù a cache. Avemu ancu bisognu di un gestore di file per Android. Aduprà Total Commander. Scaricateci ancu.
2. Avemu da trasferì u schedariu di installazione di u ghjocu è scompattate l'archiu cache in a cartella I miei documenti.
3. Fighjate Total Commander. In a parte diritta truvamu "Scheda SD","Windows", "Documenti".
4. Tagliate a cartella cù a cache in u tampone. Apertu in a stessa parte di diritta. "Sdcard","Android","Obb". È appiccà l'oggiu in u cartulare di destinazione.
5. Sì ùn ci hè nisunu cartulare, creà lu.
6. Dopu installatu u ghjocu dopu cliccatu.
7. Verificate in a tabulatura Android, chì u ghjocu hè installatu. Run u. Hè in carica? Allora tuttu hè in ordine. S'ella scende, allora a cache hè stata piazzata in modu erratu.
Questu cumpleta l'installazione di a cache BlueStacks. Pudemu cuminciare a ghjocu.