Trasferisce Windows 10 da HDD in SSD

I SSD sò diventati popolari per via di i più alti velocità di lettura è scrittura, a so affidabilità, è per un certu numaru di altre ragioni. Un discu solidu hè perfettu per u sistema operativu di Windows 10. Per aduprà u OS è micca reinstallarli quandu cambia in SSD, pudete aduprà unu di i prugrammi spiciali chì aiuterà a salvà tutte e impostazioni.

Trasferimentu Windows 10 da HDD in SSD

Se avete un laptop, allora u SSD pò esse cunnessu per USB o installatu invece di un DVD-drive. Ciò hè necessariu per copià u OS. Ci sò prugrammi spiciali chì, in pochi clic, copia i dati à u discu, ma prima ci vole à preparà un SSD.

Vede ancu:
Cambia uni DVD à u discu solidu
Cunnessu SSD à un computer o laptop
Raccomandazioni per a scelta di un SSD per un laptop

Passu 1: Preparate SSD

In u novu drive in solid-state, u spaziu ùn hè micca attribuitu, dunque ci vole à creà un volumu simplici. Questu pò esse fattu cù l'utili standard di Windows 10.

  1. Connettu u drive.
  2. Cliccate à diretta nantu à l'icona "Start" è selezziunate "Gestione di dischi".
  3. U discu sarà visualizatu in neri. Chiama u menù contestuale nantu à elli è selezziunate l'elemento "Crea un volume serenu".
  4. In a nova finestra cliccate "Prossimu".
  5. Piazzà a dimensione massima per u novu volumu è cuntene.
  6. Assignate una lettera. Ùn deve micca esse cumunu cù e lettere già attribuite à altre unità, altrimenti pudete scuntà à prublemi di visualizazione di u drive.
  7. Ora selezziunate "Formate stu volumu ..." è mette u sistema à NTFS. "Cluster Size" lascià per difettu è in "Tag di u volume" Pudete scrive u vostru nome. Sceglite a casella "Quick Format".
  8. Ora verificate e impostazioni, è se tuttu hè currettu, cliccate "Fatti".

Dopu à sta procedura, u discu sarà affissatu in "Esploratore" assai cun altre unità.

Passu 2: Migrate l'OS

Avà avete bisognu di trasferisce Windows 10 è tutti i cumpunenti necessarii per un novu discu. Per ciò ci sò programmi speciali. Per esempiu, ci hè Seagate DiscWizard per i drive di a stessa impresa, Samsung Data Migration per Samsung SSDs, un prugramma libaru cun l'interfaccia inglese Macrium Reflect, etc. Tuttu uguinu di u listessu modu, l'unica differenza hè in l'interfaccia è e funzioni supplementari.

In seguitu, mostra u trasferimentu di sistema cù l'esempiu di u prugramma Acronis True Image pagatu.

Leggi ancu: Cumu utre Acronis True Image

  1. Installate è aprite l'applicazione.
  2. Vai à l'utili, è dopu à a sezione "Clone disc".
  3. Pudete sceglie a modalità clone. Verificate l'opzione necessaria è cliccate "Prossimu".
    • "Automatic" farà tuttu per voi. Questu modu deve esse sceltu se ùn pudete micca sicuru chì fate tuttu u dirittu. U prugrama stessu trasferisce assolutamente tutti i file da u discu selezzione.
    • Modu "Manuale" permette à fà tuttu di sè. Hè cusì, pudete trasmette solu l'OS al novu SSD, è lasciate u restu oggetti in u vechju locu.

    Fighjà una veduta più stretta à a modalità manuali.

  4. Selezziunate u discu da u quale pianu di copià dati.
  5. Ora spuntate a SSD per chì u prugramma pò trasmette li dati.
  6. A seguitu, marcà quelli unità, cartelle è file chì ùn necessitenu esse clonatu per un novu drive.
  7. Dopu voi pudete cambià a struttura di u discu. Ùn si pò micca cambià.
  8. À a fine, vedete e vostre impostazioni. Se fate un sbagliu o u risultatu ùn vi piace, pudete fà i cambiamenti necessarii. Quandu tuttu hè prontu, cliccate "Proceda".
  9. U prugramma pò dumandà à riavvi. Accosente cù a richiesta.
  10. Dopu avendu riavvicinatu, vedite a Acronis True Image in esecuzione.
  11. Quandu u prucessu hè finitu, tuttu si copierà, è u computer si stà.

Ora u OS hè a destra unità.

Passu 3: Sceglite SSD in BIOS

Dopu, avete bisognu di definisce u SSD quale u primu discu in a listessa da a quale u computer hà da scaricà. Questu pò esse configuratu in u BIOS.

  1. Entrate in u BIOS. Rinviate u dispositiu, è durante a morsa, tenitete premutu u tastu desideratu. Diversi dispositivi anu a so combinazione o un bottinu separatu. Principale chiavi usate Esc, F1, F2 o Del.
  2. Lezione: Entrate u BIOS senza una tastiera

  3. Trova "Boot Option" è mette u novu discu in u primu locu di u caricu.
  4. Salvà e cambiamenti è riavvià in u SO.

Se avete lasciatu u vecchio HDD, ma ùn avete più bisognu u sistema operativo è altri file in ellu, pudete formattà u discu cù u strumentu "Gestione di dischi". Questu elimerà tutti i dati conservati nantu à u HDD.

Vede ancu: Ciò chì hè u formatazione di u discu è cumu fà u correttu

Hè cusì u trasferimentu di Windows 10 da u discu duru in u solidu. Comu pudete vede, stu prucessu ùn hè micca u più veloce è più facili, ma ora pudete gode di tutti i vantaggi di u dispositiu. Nantu à u nostru situ, ci hè un articulu nantu à cum'è ottimiscia u SSD, in modo chì dure più di più e più efficacemente.

Lezione: Installazione di una unità SSD in Windows 10