Eliminendu l'errore "Get Device Removed Reason" in ghjochi moderni


A varietà di crash in e ghjoculi hè un avvenimentu abbastanza cumuni. I motivi di tali prublemi sò parechji, è oghje avemu inteveru unu sbagliu chì sorge in i prugetti moderni impegnativi, cum'è Battlefield 4 è altri.

Funzione DirectX "GetDeviceRemovedReason"

Questu fallimentu hè più spessu scuppiatu quandu si fighjanu ghjochi chì sò assai pesanti nantu à l'hardware di l'ordinatore, in particulare una scheda video. Durante a sessione di ghjocu, una finestra di dialogo pò apparì subitu cù un allarme spaventosu.

L'errore hè assai cumuni è dice chì u dispositiu (scheda video) hè di culpisce di u fallimentu. Sugà dinò chì u "crash" pudia esse statu causatu da u driver di grafica o di u ghjocu stessu. Dopu avè lettu u missaghju, puderete pensà chì a reinstallazione di u lugiziale per l'adattatore di grafica è / o ghjoculi vi aiuta. In realtà, e cose ponu micca esse tantu rosi.

Vede ancu: Reinstallà i driver di schede video

Malventi contatti in u slot PCI-E

Questu hè u casu di più felici. Dopu smuntà, pulisci i contatti nantu à a scheda video cù una gomma o tampone imbevente in alcool. Tene à mente chì a causa pò esse ossuru scurf, dunque avete bisognu di strofudà difficilmente, ma nant'à u tempu, dolcimentu.

Vede ancu:
Scurdà a scheda video da u computer
Cunnessu a scheda video à a scheda madre di u PC

Un surriscaldamentu

U prucessore, centrale è graficu, quandu si sovraccaliva pò resettà a frequenza, i cicli salti, in generale, si comportanu diversamente. Pò dinò causà un crash in cumpunenti DirectX.

Ulteriori dettagli:
Monitorà a temperatura di a scheda video
Temperaturi di operazione è surriscaldamentu di e schede video
Eliminate u surriscaldamentu di a scheda video

Alimentazione

Comu sapete, una scheda video di gaming richiede assai energia per u funziunamentu normale, chì riceve per mezu di l'alimentu addizionale da u PSU è, in parte, da u slot PCI-E in a scheda madre.

Comu avete probabilmente dighjà annantu, u prublema era in l'alimentu, chì ùn riesce micca à furnisce abbastanza energia à a scheda video. In e scene di ghjocu caricate, quandu u processore graficu travaglia in piena capacità, à un momentu "grande", per via di a mancanza di tensione, si pò fà un crash di l'applicazione o di u driver di u ghjocu, cum'è a scheda video ùn pò più svolta e so funzioni di modu normale. È ciò hè valendu micca solu per l'acceleratori putenti cù i connettori di potenza supplementari, ma dinò à quelli chì sò alimentati esclusivamente da u slot.

Stu prublema pò esse causatu sia da l'impurtanza di u putere di u PSU è da a so vechja. Per verificà, avete bisognu di cunnesse un'altra unità di energia potente à u computer. Se u prublema persiste, lite.

Circuiti di putenza di carta video

Non solu u PSU, ma dinù i circuiti di tensione d'alimentazione cusite di mosfets (transistori), sufoci (bobine) è condensatori sò responsabili per l'alimentu di u processore graficu è a memoria video. Se aduprate una carta di video di vechju, allora e so catene ponu esse assai "stanchiti" per via di a so età è di i so carichi di lavoro, vale à dì chì sviluppanu una risorsa.

Comu pudete vede, mosfets sò cugliti cù un radiatore di rinfrescamentu, è questu ùn hè micca casu: cù u processore graficu, sò i pezzi più carichi di una scheda video. A soluzione à u prublema si pò truvà cuntattendu u centru di serviziu per diagnostichi. Forse in u vostru casu, a carta pò esse rinnimata.

Conclusione

Questu errore in i ghjochi ci dà chì qualcosa hè sbagliatu cù a scheda video o u sistema di l'infurmazione di u computer. Quandu sceglite un adattatore graficu, ùn hè micca u mumentu chì paghendu a cura nantu à a potenza è l'età di l'unità di tensione esistente, è à u minimu sospettu chì ùn affranchera micca u caricu, u sostituite da un più putente.