Cambia a pasta termica nantu à a scheda video


Dopu un pocu di ghjornu, avete cuminciatu à notà chì a temperatura di a carta di grafica hè stata assai più alti rispetto à dopu l'acquistu. I ventilatori di raffreddamentu gireghju in permanenza in piena forza, trascurendu è appesi à u schermu. Ci hè surghendu.

U surriscaldamentu di una scheda video hè un prublema seriu. L'aumenta a temperatura pò cunduce à un rinfurzamentu constante durante u travagliu, è da un dannu à a dispositiva.

Per di più: cume si raffredda una scheda video, s'ellu si surriscalda

Sostituzione di a pasta termica nantu à a scheda video

Un raffreddore cun radiatrice è un numeru diversu di fan (qualchì volta senza) hè adupratu per rinfrescà l'adattatore di grafica. Per trasmette u calore da u chip à u radiatore, aduprà una "guarnizione" speciale - grasso termale.

Pasta termica o interfaccia termica - una substanza particulare chì consiste in a più poca polvere di metalli o ossidi misti cù un legatore di liquidi. Dopu un pocu di u tempu, u lighjeru pò asciugà, chì cunduce à una diminuzione di conducibilità termica. Striktu, a polvere di per se ùn perde micca e so proprietà, ma, cù a perdita di plasticità, durante l'espansione termica è a compressione di u materiale di e poche d'aria più fresca pò formà, chì riduce a conducibilità termica.

Se avemu un surriscaldamentu stabile di a GPU cun tutti i prublemi successivi, allora u nostru compitu hè di rimpiazzà a grassa termica. È impurtante chì si ricordi chì quandu si smunisce u sistema di raffreddamentu, perdu a garanzia di u persunu; cusì se u periodu di garanzia ùn hè ancu esce, cuntattate u serviziu apposta o u magazinu.

  1. U primu passu hè di rimuovere a scheda video da u casu di u computer.

    Per di più: cume si smetta una scheda video di un computer

  2. Nantu à a maggior parte di i casi, u frigorifero di chip video hè fissatu cù quattru viti cù molle.

    Deve esse prudenzialmente svitatu.

  3. Allora separamu ancu assai attentamente u sistema di raffreddamentu da u PCB. Sì a pasta hè secca è parti pieghjate, allora ùn devi micca pruvà à ruppe. Spostà leggermente u frigorifero o a tavuletta da un latu à un latu, movendu in senso orariu è in senso antiorario.

    Dopu smuntà, videmu qualcosa cum'è siddu:

  4. Dopu, avete da rimuovere completamente u vecchia grassa termica da u radiatore è da un chip cù un strettu normale. Sì l'interfaccia hè assai secca, allora bagnate u strellu cù l'alcool.

  5. Applicamu una nova interfaccia termica nantu à un processore graficu è un radiariu cù un stratu sottu. Per u livellamentu, pudete aduprà qualchì attrezzi pratici, per esempiu, un pennu o una carta di plastica.

  6. Cunnessu u radiatore è u circuitu stampatu è stringemu e vite. Per evità a distorsione, questu deve esse fattu in direzzione. U schema hè cumpratu:

Questu completa u prucedimentu di sostitu a pasta termica nantu à a scheda video.

Vede ancu: Cumu installà una scheda video di un computer

Per u funziunamentu normale, hè basta à cambià l'interfaccia termica una volta ogni 2 à 3 anni. Aduprate materiali di qualità è monitorà a temperatura di l'adattatore di grafica, è vi serve di parechji anni.