Tuttu annantu à ReadyBoost

A tecnulugia ReadyBoost hè destinata à accelerà u vostru computer cù un drive flash USB o una scheda di memoria (è altri dispositivi di memoria flash) cum'è un dispositivo di cache è hè statu primu introdotto in Windows Vista. Tuttavia, da assai poche persone aduprà questa versione di u sistema operativo, scrivu cun riferimento à Windows 7 è 8 (tuttavia, ùn ci hè nisuna differenza).

A discussione mette à u riguardu à ciò chì hè necessariu per abilità ReadyBoost è sì questa tecnulugia aiuta in realtà, sì ci hè un stimolu di u rendimentu in ghjochi, all'avvio è in altri scenari di computer.

Nota: Ho capitu chì parechje persone ponu a dumanda induve scarican ReadyBoost per Windows 7 o 8. Mi spieghju: ùn avete bisognu di scaricà nunda, a tecnulugia hè presente in u sistema operativu stessa. E, se si vede subitu l'offerta di scaricà ReadyBoost per liberu, mentre si cerca, u vi propiu cun duvite di ùn fà micca (perchè ci hè ovviamente qualcosa di dubbiosu).

Cumu attivare ReadyBoost in Windows 7 è Windows 8

Ancu quandu cunnessite un drive flash o una scheda di memoria à un computer in a finestra autorun cù una suggestione di azzioni per l'unità cunnessa, pudete vede l'elemento "Accelera u sistema cun ReadyBoost".

Se a auturizunazione hè disabilitata, pudete andà à l'esploratore, cliccate à dirizzione diritta nantu à u drive cumunitu, selezziunu "Proprietà" è aprite a scheda ReadyBoost.

Dopu, ponu l'elemento "Usa stu dispositiu" è specificate a quantità di spaziu chì sì pronto à allargà per l'accelerazione (massimu 4 GB per FAT32 è 32 GB per NTFS). Inoltre, aghju avverutu chì a funzione impone u serviziu SuperFetch in Windows per esse attivatu (per difettu, ma alcuni sò disabilitati).

Nota: Tutti i drive flash è e carte di memoria sò compatibili cù ReadyBoost, ma a maiò parte di sì sì. L'unità deve avè almenu 256 MB di spazio liberu, è deve esse ancu abbastanza velocità di lettura / scrittura. In listessu tempu, in alcun modu, ùn avete micca bisognu di analizzà sè stessi: se Windows ti permette di configurà ReadyBoost, allora a unità flash USB hè adatta.

In certi casi, pudete vede un messaghju chì "U dispositiu ùn pò esse utilizzatu per ReadyBoost", ancu se in realtà hè adatta. Questu accade se avete dighjà un computer veloce (per esempiu, cun un SSD è abbastanza RAM) è Windows si sposta automaticamente.

Hè fattu. À propositu, se avete bisognu di una unità flash à connectata à ReadyBoost altrove, pudete rimuovere sicuru u dispositiu è, se avverete chì u discuveru hè in funzione, cliccate Continue. Per rimuovere ReadyBoost da un drive USB o una scheda di memoria, andate nantu à e prupietà descritte sopra è disabilite l'usu di sta tecnulugia.

Aiuta ReadyBoost in ghjochi è prugrammi?

Ùn sarà micca in grado di verificà a prestazione di ReadyBoost per a mo prestazione (16 GB di RAM, SSD), ma tutte e teste sò già state fatte senza di u me, cusì aghju chì analizzeraghju solu.

A prufessione più cumpleta è fresca di l'impattu nantu à a velocità di u PC mi pari avendu trovu nantu à u situ inglese 7tutorials.com, in u quali hè stata svolta cumprima:

  • Avemu usatu un laptop cun Windows 8.1 è un computer cù Windows 7, i dui sistemi sò di 64-bit.
  • Nant'à u laptop, i testi sò stati fatti cù 2 GB è 4 GB di RAM.
  • A velocità di rotazione di u filu di u discu duru di u laptop hè 5400 rpm (rivoluzioni per minutu), u computer hè 7200 rpm.
  • Un flash drive USB 2.0 cù 8 GB di spaziu libero, NTFS, hè statu adupratu cum'è dispositivo di cache.
  • PCMark Vantage x64, 3DMark Vantage, BootRacer è AppTimer sò stati aduprati per i test.

In alcuni casi, i risultati di i testi anu evidenti un lieve effettu di a tecnulugia nantu à a velocità di u travagliu in certi casi, è a domanda principale - se ReadyBoost aiuta in ghjochi - a risposta, piuttostu, ùn hè micca. È ora più:

  • In a prova di prestazioni di ghjocu cù 3DMark Vantage, i computer cu ReadyBoost attivatu dimustranu risultatu menu chì senza. In listessu tempu, a differenza hè menu di l'1%.
  • In un modu stranu hà scansatu chì in i testi di memoria è performance in un laptop cun una quantità inferiore di RAM (2GB), l'incrudimentu di l'usu di ReadyBoost era menu inferiore a quandu usavanu 4 GB di RAM, ancu s'è a tecnulugia hè prughjetta precisamente à accelerà i computer debuli cun una piccula quantità di RAM discu rigido lente. Tuttavia, l'incrudu stessa hè micca assai significativa (menu di 1%).
  • U tempu impiegu per u primu lanciu di i prugrammi hà aumentatu di 10-15% quandu avete accumatu ReadyBoost. Tuttavia, u riavvintu hè u listessu più veloce.
  • U boot di Windows hè diminuitu di 1-4 secondi.

Conclusioni generali per tutti i testi si riducenu à u fattu chì l'usu di sta caratteristica permette di accelerà leggermente un computer cù una piccula quantità di RAM quandu aprite i file multimediali, pagine web è u travagliu cù applicazioni di ufficio. In più, accelera u lance di prugrammi usati spessu è di carregà u sistema operativu. Tuttavia, in a maggior parte di i casi, sti cambiamenti saranu semplicemente imperceptibili (ancu in un vecchio netbook cù 512 MB di RAM sarà pussibule d'avisu).