U laptop si spegne durante a ghjocu

U laptop si spegne durante a ghjocu

U prublema hè chì u laptop agisce accussì durante u prucedure di u ghjocu o in altre attività intensive in e risorse hè una di e più cumuni tra l'utenti di i computer portatili. Di solitu, u fermu hè preceduta da un forte riscaldamentu di u laptop, di u rumu di u ventilatore, forse di "freni". Dunque, u mutivu più probabile hè chì u taccuinu hè troppu surriscaldatu. Per evitare di dannà i componenti elettronichi, u laptop accumiglia automaticamente quandu ghjunghja à una certa temperatura.

Vede ancu: cume pulì un laptop in polvere

I dettagli di e cause di u riscaldamentu è cume per risolve u prublema si trovanu in l'artìculu Cosa fate se u laptop hè assai caldo. Ci sarà ancu qualchì altra informazione breve è generale.

Cause di u riscaldamentu

Oghji, a maiò parte di i portatili anu prestazioni abbastanza alti, ma spessu u so propiu sistema di raffreddamentu ùn affranchi micca u calore generatu da u laptop. In più, i fori di ventilazione di u laptop in a maggioranza di i casi sò in u fondu, è da a distanza chì a superficie (tavula) hè solu un paru di millimetri, u calore generatu da u laptop hè senza tempu à dispendi.

Quandu operate un laptop, devi seguità una serie di reguli semplici: ùn usate micca un laptop, u mettenu nantu à una superficie molle irregula (per esempiu, una coppiu), ùn le ponite micca in ghjintu, generalmente: ùn blocchi micca e aperture di ventilazione in u fondu di u laptop. U più simplici hè di uttene u laptop in una superficie piatta (per esempio, una tavula).

I sintomi seguenti ponu indicà un surrevvolgimentu di un laptop: u sistema inciata à rallentà, a congela, o u laptop hè sempre più spezu - a prutezzione integrata di u sistema contro u suramplamentu hè attivata. Di norma, dopu u raffreddamentu (da parechji minuti à un'ora), u laptop accumula pienu.

Per assicurà chì u laptop hè disattivatu per un surreghju, aduprà utilità specializate cum'è Open Hardware Monitor (situ): //openhardwaremonitor.org). Questu prugramma hè distribuitu gratuitamente è permette di cuntrullà e letture di a temperatura, a velocità di u ventu, a tensione di sistema, a velocità di download di dati. Installate è in esecuzione l'utilità, allora cumincià u ghjocu (o l'applicazione chì causa u crash). U prugramma registra e prestazioni di u sistema. Da chì ghjè veduta chiara sì u laptop hè si chjude da un surreghju.

Cumu trattà cun surriscaldamentu?

A soluzione più frequente à u prublemu di u riscaldamentu in u travagliu cù un laptop hè di aduprà un pad di raffreddamentu attivu. I fan (di solitu dui) sò riuniti in un tale stand, chì cunsulta una rimozione di calore addizionale da a macchina. Finu à oghji, ci sò parechji tipi di sciabule tali in vendita da i fabbricanti più famosi di attrezzature di raffreddamentu per Pc di mobile: Hama, Xilence, Logitech, GlacialTech. Inoltre, sti stazioni di rivestita sò sempre più equipe di opzioni, per esempiu: spartiatri portu USB, altoparlanti incù e simili, chì dà una comodità in più à u travagliu nantu à un laptop. U costu di u sciabule freddi generalmente spicca da 700 à 2000 rubles.

Stu stand pò esse fattu in casa. Per fà quessa, basta avè duie fan, un materiale improvisatu, per esempiu un canale via cavu di plastica, per cunnessu e creà un quadru di stand, è un pocu imaginazione per dà a forma di u stand. U unicu prublemu cù a fabbricazione self-made di u stand pò esse l'alimentu di quessi assai ventilatori, postu chì hè più difficiule da rimuovere a tensione necessaria da u laptop quandu, per esempio, da l'unità di sistema.

Se, ancu cù un pad di raffreddamentu, u laptop sia sempre spente, hè prubabile ch'è necessità di pulìte e so superfiche interne da a polvere. Queste contaminazioni ponu causà serii danni à u computer: aghjunghjendu à una diminuzione di performance, causà un fallimentu di i componenti di u sistema. A pulizia pò esse fatta indipendente quandu u periodu di garanzia di u vostru laptop sia già scadutu, ma se ùn avete micca capacità, è cunsultate cun pussibule di cunsulta cù i esperti. Questa pratica (purificà i cumportatori di l'aria di cumpressu cumpressu) passeravi in ​​a maiò parte di i centri di servizii per un dirittu nominale.

Per più infurmazione nantu à a pulizia di u portatile da a polvere è altre misure preventive, vede quì: //remontka.pro/greetsya-noutbuk/