Cartelle nascoste in Windows 7

Parechji utenti principianti ùn sàvanu micca cumu pudete facilmente è simplicemente nascondere a cartella è i file da ochji curiosi. Per esempiu, se travaglia solu solu in un computer, allora una tale misura pò aiutà bè. Benintesa, un prugramma spiciali hè assai megliu di puderete nascondà è mettere una password in una cartella, ma ùn hè micca sempre pussibule d'impiantà prugrammi addiziunali (per esempio, nantu à un computer chì funziona). È cusì, in ordine ...

Cumu nascondà una cartella

Per aghjuntu una cartella, avete bisognu di fà solu 2 cose. U primu hè di andà à u cartulare chì state cagiunando. U secondu hè di fà una marcata in l'attributi, à l'oppurtimentu di a opzione per mascherà a cartella. Considerà un esempiu.

Fate un clic u cliccavu nantu à u locu dirittu nantu à un prughjettu è cliccate nantu à e proprietà.

Ora oppositu l'attributu "hidden" - metti un tick, allora cliccate nantu à "OK".

Windows vi dumandarà se applicà un tale attributu solu à un pacchetto specificu o à tutti i file è cartelle chì sò in ellu. In principiu, micca quantu risponde à sta domanda. Se a vostra cartella ascolta hè stata truvata, tutti i schedari nascosti di dentro saranu truvati. Ùn ci hè nè sensu di fà tuttu ciò chì si chjude in ella.

Dopu avè l'effettu, u cartulare scompie da i nostri ochji.

Cumu abilità a visualizzazione di cartelle nascoste

Per abilità a mostra di tali cartelle nascoste hè una questione di pochi passi. Pè ancu tene l'esempiu di a stessa cartella.

In u menù superiore di l'Esploratore, cliccate nantu à u bottu "Disponi / Cartella è Opzioni di ricerca".

Dopu, andate à u menù "vedi" è in "opzioni avanzate" abilite l'opzione "mostra fascette e cartelle nascoste".

Dopu à quì, a nostra cartella nascosta sarà affissata in l'esploratore. À propiu sì, i cartulari nascosti sò evidenziati in grisgiu.

PS Malgradu u fattu chì in stu modu pudete facilmente aghjuntu i cartulari da l'utenti principianti, ùn hè micca raccomandatu di fà ciò per un bellu pezzu. Oghji o tardi, ogni utente principiante diventa cunfidenza, è, per quessa, truverà e aprirà i vostri dati. Inoltre, s'ellu utilizza decide di sguassà una cartella à un livellu più altu, allora a cartella nascosta sarà cancellata cun questu ...