Cumu scrive un grande lussu nantu à una unità flash USB o discu

Ciao

Sembra un travagliu semplice: trasferisce un (o parechji) file da un computer à un altru, avendu scrittu in precedenza in una unità flash USB. Di solitu, i prublemi cù i piccoli file (fino à 4000 MB) ùn si presentanu micca, ma chì avete da fà cù à altri (grandi) file chì in certi volte ùn tenanu micca nantu à un drive flash (è sì avianu da esse, allora per una ragione, un errore accade in a copia)?

In stu breve articulu daraghju qualchi suggerimenti chì vi aiutanu à scrive i file in u drive flash più di 4 GB. Dunque ...

Perchè accade un errore in a copia di un archiu di più di 4 GB in una unità flash USB

Forse questa hè a prima domanda da fà un articulu. U fattu hè chì parechji drive flash, per difettu, vene cun un sistema di file FAT32. E dopu ch'ellu hà cumpratu una unità flash, a maiò parte di l'utente ùn cambià micca stu sistemai.e. FAT32 resta). Ma u sistema di schedari FAT32 ùn supporta micca i file chì sò più grandi di 4 GB - cusì vi inizià à scrive un file in una unità flash USB, è quandu ghjunghja à una soglia di 4 GB, si produce un errore di scrittura.

Per eliminà quellu errore (o travaglià), pudete fà per diversi modi:

  1. scrivite più di un schedariu largu - ma parechji assai piccoli (cioè, spartite u schedariu in "pezzi". A propositu, questu metudu hè aduvatu se avete bisognu di trasferisce un file chì a taglia hè più grande di a dimensione di u vostru drive flash!);
  2. formattate l'unità flash USB in un altro sistema di file (per esempio, in NTFS. Attentu! A formattazione elimina tutti i dati da i media.);
  3. convertite senza perde di dati FAT32 in file system NTFS.

Studeraghju più in particulare ogni metudu.

1) Cumu scuppi un grande file in parechje chjucate è scriveteli à una unità flash USB

Questu metudu hè bonu per a so versatilità è a so simplicità: ùn avete micca bisognu di backup di i file da un drive flash (per esempiu, per formattallu), ùn avete bisognu nunda è nunda da dove convertite (ùn perdite u tempu per queste operazioni). In più, questu metudu hè perfettu se u vostru discu flash hè più chjura di u schedariu chì volete trasferisce (avete basta à trasmette i pezzi di u file 2 volte, o aduprà a seconda unità flash).

Per una ruvida di u schedariu, vi pruponi u prugramma - Total Commander.

Totu cumandante

Website: //wincmd.ru/

Unu di i prugrammi più popolari chì spissu si rializza à u direttore. Permette di effettuà tutte le operazioni necessarie nantu à i file: rinominà (inclusu a massa), cumpressione à l'archivi, disimballa, spaccata i file, travaglià cù FTP, etc. In generale, unu di sti prugrammi - chì hè raccomandatu avè obbligatorio nant'à u PC.

Per dividere un file in Total Commander: selezziunu u file desideratu cù u mouse, andate poi in u menù: "File / split file"(screenshot sottu).

Split file

Dopu avete bisognu di inserisce a dimensione di e parti in MB in cui u file sarà spartitu. E dimensioni più diffuse (per esempiu, per a registrazione à CD) sò già presenti in u prugramma. In generale, inserite a dimensione desiderata: per esempiu, 3900 MB.

È dopu u prugramma sparterà u schedariu in parti, è duverete solo scrive tutte sè ne (o parechji) in una unità flash USB è tramutate li à un altru PC (laptop). In principiu, stu compitu hè finitu.

À propositu, u screenshot di cui sopra mostra u file sorgente, è in u cornice rossa i file chì si sò successi quandu u file sorgente era spartitu in parechje parti.

Per aprite u schedariu sorgente nantu à un altru computer (induve vene trasferitu questi file), hè necessariu fà a procedura inversa: i. raccoglie u lima. Prima trasferisci tutte e parti di u file sorgente rotto, è poi aprite Total Commander, selezziunu u primu file (cun tipul 001, vede a schermata sopra) andu à u menù "File / collect file"Allora, resterà solu per indicà a cartella induve u file sarà assemblatu è aspettate un pocu ...

2) Cumu furmà una unità flash USB in u sistema di file NTFS

L'operazione di formattazione ti aiutera s'è pruvate à scrive un schedariu di più di 4 GB per una unità flash USB chì u sistema file hè FAT32 (vale à dire, ùn supporta micca tali file). Considerà l'operazione per passi.

Attentu! Quandu formattate una unità flash, tutti i file su di esse saranu cancellati. Prima di sta operazione, fà una copia di salvezza di tutti i dati importanti chì ci sò.

1) Prima ci vole à andà à "U me computer" (o "stu computer", a seconda di a versione di Windows).

2) Cume, cunnessa l'unità flash USB è copia tutte e lime da esse in discu (fate una copia di backup).

3) Premete u bottinu dirittu nantu à u patinu flash è selezziunate a funzione in u menù contestualeFormatu"(vedi screenshot sottu).

4) Allora avete solu à sceglie un altru sistema di schedari - NTFS (accunsente solu à più grandi 4 GB) è accetta di formattare.

Dopu à pochi secondi (generalmente) l'operazione hè cumpletata è pudete cuntinuà a travaglià cù u drive flash USB (tra cui scrittura di i file à più larga ch'è prima).

3) Cumu convertite u sistema di file FAT32 in NTFS

In generale, malgradu u fattu chì l'operazione di buste da FAT32 à NTFS debba avvenia senza perda di dati, vi prupone di salvà tutti i documenti impiegati in un mezu separatu (da e sperienze personali: fà sta operazione decine di volte, unu di essi hè finitu in u fattu chì una parte di e cartelle cun nomi russi anu perse i so nomi, diventendu geroglifici. Hè Errore di codifica hè avvenutu).

Inoltre, quest'operazione hà un pocu di tempu, allora, a mo opinione, per un drive flash, l'opzione preferita hè a formattazione (cun copia prima di dati impurtanti. A propositu di questu un pocu più altu in l'articolo).

Allora, per fà a conversione, avete bisognu:

1) Vai à "u me computer"(o"questu computer") è truvà a lettera di l'unità di l'unità flash (screenshot sottu).

2) Prossima corsa prompt di comando cum'è amministratore. In Windows 7, questu hè fattu per u menu "START / Programs", in Windows 8, 10, pudete semplicemente cliccà à dirittu destro nantu à u menu "START" è selezziunu stu comando in u menù contestuale (screenshot sottu).

3) Poi restanu solu di entrà u cumandamentuconvert F: / FS: NTFS e premete ENTER (unni F: hè a lettera di u vostru discu o unità flash che vulete convertisce).


Ùn resti chì aspettà finu chì l'operazione sia finita: u tempu di l'operazione dipende da a dimensione di u discu. À propiu sì, durante quest'operazione ùn hè micca raccomandatu di fà funzioni estranee.

Cume aghju tuttu, travagliu rinumatu!