Rimuovi daveru Denwer da u vostru computer

Quandu aduprate RDP in un computer chì esegue u sistema operativu Windows, per qualchì ragu, un errore pò verificà riguardu a mancanza di licenze di clientela di u desktop à distanza. Più tardu in l'articolo discuprà e cause è i metudi per eliminà un tale missaghju.

Cume per riparà l'errore

Questu errore accade indipendentemente da a versione OS, à causa di a mancanza di licenze in l'ordinatore clientela. A volte, u mischju pò esse vistu à causa di l'impossibilità di ottenere una nova licenza, in quantu a prima era cache.

Metudu 1: Rimuovi i rami di registru

U primu metudu hè di rimuovere certi chiavi di registru associati à licenze RDP. Grazie à sta approcciu, pudete aggiornà e licenze temporanee è al contempo sbarre i prublemi riguardanti a caching di entrate obsoleti.

  1. Aduprà a scelta di tastiera in a tastiera. "Win + R" è inserite a prumessa query.

    regedit

  2. In u registru, ampliate u filiale "HKEY_LOCAL_MACHINE" e cambia à a sezione "SOFTWARE".
  3. In un sistema operativo à 32 bit, andate in a cartella "Microsoft" e scorrite si in u dirittu "MSLicensing".
  4. Fate un clic destro in una linea con la cartella specificata e seleziona "Elimina".

    Nota: ùn vi scurdate di fà una copia di e chiavi mudificabili.

  5. U prucessu di rimozione deve esse confermatu manualmente.
  6. In u casu di un OS di 64 bit, a sola differenza hè chì dopu andatu à a partizione "SOFTWARE", ci vole à apribuisce ancu u directory "Wow6432Node". I rimanenti passi sò assai simuli à quellu sopra.
  7. Rinvià u vostru computer prima di procedere.

    Vede ancu: Cumu riavvi u PC

  8. Ora, per evità l'errori ricorrenti, esegui u client "Cum'è Amministratore". Questu deve esse fattu solu per a prima volta.

Se avete fattu tuttu u correttu, u riparazione stabile di RDP sarà riparatu. Altrimenti, procedi à a prossima parte di l'articolo.

Metudu 2: Copia i Rami di u Registru

U primu modu per riparà u prublema cù a mancanza di una licenza di clientcia distante ùn hè micca efficace nant'à tutte e versioni di Windows, chì vale soprattuttu per i primi dieci. Pudete riparà l'errore trasferendu e chiavi di registru da una macchina in esecuzione di Windows 7 o 8 à u vostru computer.

Vede ancu: Abilitazione di RDP 8 / 8.1 in Windows 7

  1. In cunfurmazione cù l'istruzioni da u primu metudiu nantu à un PC cù Win 7, aprite u registru è trova u ramo "MSLicensing". Cliccate nantu à sta sezione cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate "Esporta".
  2. Specifichi un locu pratettu per salvà u schedariu, inserisci un nome di a vostra scelta è cliccate nantu à u bottinu. "Salvà".
  3. Trasferisce u schedariu creatu in u vostru computer principale è dopu cliccate nantu à ellu.
  4. Tramite a finestra di notificazioni, cunfirmate l'importazione cliccendu "Sì".
  5. Sì riescenu, riceverete una notificazione è avà bisognu à ripartite u computer.

Nota: Malgradu e differenze nant'à versioni di l'OS, i tasti di Registro di sistema funziunanu bè.

Dopu avè fattu i passi descritti in sta istruzioni, l'errore deve sparisce.

Conclusione

Quessi metodi permettenu di sbarazzarsi di l'errore di a mancanza di licenze di clientela in a maggior parte di i casi, ma micca sempre. Se questu articulu ùn vi aiutassi cun a soluzione di u prublema, lasciate e vostre domande à noi in i commenti.