Solemu u prublema cù l'impussibilità di spegnere u PC

Reason 1: U discu ùn hè micca inizializzato.

Spessu spessu chì un novu discu ùn sia micca inizizatu quandu hè cunnessu à un computer è chì, per quessa, ùn hè micca visibile in u sistema. A soluzione hè di fà a procedura in modalità manualu secondu l'algiu algoritmu seguente.

  1. Preme simultaneamente "Win + R" è in a finestra chì si vede, inseriscicompmgmt.msc. Poi cliccate "OK".
  2. A finestra si aprirà induve avete cliccà "Gestione di dischi".
  3. Fate un clic nantu à l'unità desiderata cù u cliccu guru di u mouse è in u menu chì si apre, selezziunu "Initialize Disk".
  4. Dopu, assicuratevi chì in u campu "Disk 1" Ci hè un tick, è stabilisce un marcatore davanti à u articulu menziona l'MBR o GPT. "Master Boot Record" compatibile cù tutte e versioni di Windows, ma se pensate di aduprà solu le uscite attuali di stu sistema, hè megliu à sceglie "Tabula cun sezioni GUID".
  5. Dopu à a conclusione di a procedura, creà una nova sezione. Per fà quessa, cliccate nantu à u discu è selezziunate "Crea un volume serenu".
  6. Si apre "Maestru di a creazione di un novu volume"in chì pressemu "Prossimu".
  7. Allora avete bisognu di specificà a taglia. Pudete lassà u valore predefinitu, chì hè uguale à a dimensione massima di u discu, o sceglite un valore inferiore. Dopu avè fattu i cambiamenti necessarii, cliccate "Prossimu".
  8. In a prossima finestra accosentu cù a versione proposta da a lettera di u volumu è cliccate "Prossimu". Se vulete, pudete assignà un'altra lettera, quandu ùn coincide micca cù quella esistente.
  9. Dopu avete bisognu di fà una formatazione. Luntà i valori racolta in i campi "File System", "Tag di u volume" è in più attivemu l'opzione "Quick Format".
  10. Facemu clic "Fatti".

Cusì, u discu hà da vene in u sistema.

Reason 2: Missing Drive Letter

A volte un SSD ùn hà una lettera è ùn ne vene micca "Esploratore". In stu casu, avete bisognu dà assignatu una lettera.

  1. Andà à "Gestione di dischi"ripetendu i passi 1-2 supra. Cliccate RMB nant'à SSD è selezziunate "Cancia a lettura di a unità o u parcorsu di u discu".
  2. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à "Cambia".
  3. Seleziona da a lista una lettera per un discu, è dopu clicchemu "OK".

Dopu à quessa, u dispositariu di archiviazione specificatu hè ricunnisciutu da u sistema operativo, è e operazioni standard ponu esse eseguite cun ellu.

Reason 3: No Partitions

Se u discu acquistatu ùn hè novu è hè statu adupratu per un bellu pezzu, pò esse micca visualizatu in "U me computer". A ragione di stu scopu pò esse danneggiata da u luggeru di sistema o da a tavula MBR a causa di un crash, infezione di virus, operazione improprie, etc. In stu casu, u SSD hè visualizatu in "Gestione di dischi"ma u so status hè "Non inizializzato". In questu casu, di solitu hè dumandatu di fà una inizializazione, ma a causa di u risicu di perdita di dati, questu ùn hè ancu micca la pena.

In più, una situazione hè pussibule chì a trasmissione sia visualizzata cum'è una sola area senza attribuzione. A creazione di un novu volumu, cum'è di solitu fattu, pò ancu cunsegnà a perdita di dati. Qui a soluzione pò esse risturata a partizione. Per fà questu questu richiede una cunniscenza è un software, per esempiu, MiniTool Partition Wizard, chì hà l'opzione adatta.

  1. Run u MiniTool Partition Wizard, è poi selezziunate a linea "Riprendiziu di partizioni" in u menù "Verifica u discu" dopu avè specificatu u SSD di destinazione. In alternativa, pudete clicà nantu à u dischettu è selezziunate u vociu di u listessu nome.
  2. Dopu avete bisognu di sceglie a gamma di scansione SSD. Tri scelte sò dispunibuli: "Full Disk", "Spaziu non allargatu" è "Range Specified". In u primu casu, a ricerca hè effettuata nantu à u discu sanu, in u secondu - solu in spazi liberi, in u terzu - in certi settori. Riserva "Full Disk" è spingi "Prossimu".
  3. In a prossima finestra, pudete sceglie da dui opzioni per a scansione. In u primu - "Scansione rapida" - Partizioni nascoste o cancellate sò risturte, chì sò continue, è in u secondu - "Full Scan" - Scansiona ogni settore di l'ambitu specificatu nantu à u SSD.
  4. Quandu a scansione di u discu hè finita, tutte e sezioni truvate sò visualizzate cum'è una lista in a finestra di risultati. Selezziunu tuttu è cliccate "Finish".
  5. Dopu, cunfirma l'operazione di recuperu cliccendu nantu à "Applicà". Dopu à quessa, tutte e sezioni di u SSD appariranu in "Esploratore".

Questu hà da aiutà à risolve u prublema, ma in una situazione in cui ùn ci hè micca una cunniscenza necessaria è i dati necessarii sò nantu à u discu, hè megliu à girà versu i prufessiunali.

Reason 4: Hidden Section

A volte SSD ùn hè micca visualizzata in Windows à causa di a presenza di una partizione nascosta. Questu hè pussibule s'ellu hà uttenitu u volume usendu un software di terza parte per impedisce l'accessu à i dati. A soluzione hè di ripristinà a partizione cù l'aiutu di un software per u travagliu cù dischi. A stissa MiniTool Partition Wizard face bè per sta missione.

  1. Quandu l'iniziu di l'applicazione, cliccate à dirizzione cù u cliccatu nantu à u discu di u target è selezziunate "Unidide Partition". A listessa funzione hè lanciata selezzione di a linea di u listessu nome in u menù di a sinistra.
  2. Allora assegnu una lettera per sta sezione è cliccate "OK".

Dopu à quessa, e sezioni nascoste cumpareranu in "Esploratore".

Reason 5: System file non supportatu

Se dopu esaminatu i passi sopra ripusiti, u SSD ùn sia ancu apparutu in "Esploratore"forse u sistema di file di u discu hè differente da FAT32 o NTFS Windows hè à travaglià. Di solitu un tale drive hè visualizatu in u gestore di discu cum'è una zona "RAW". Per correggere u prublema, avete bisognu di fà e azzioni secondu l'algiu algoritmu.

  1. Run "Gestione di dischi"ripetendu i passi 1-2 di l'istruzzioni sopra. Dopu, cliccate nantu à a sezione desiderata è selezziunate a linea "Cancella u Volum".
  2. Assicurà a cancellazione cliccendu "Sì".
  3. Comu pudete vede, u statutu di u volume hà cambiatu in "Libertà".

Dopu, creà un novu volumu in cunfurmazioni cù e istruzioni di sopra.

Reason 6: Problemi cù BIOS è attrezzature

Ci sò quattru rausitti principali chì u BIOS ùn scopre micca a presenza di un drive di stato solidu internu.

SATA hè disattivatu o avete a modalità sbagliata.

  1. Per abilità, andate in BIOS è attivate e impostazioni avanzate di u modale di visualizzazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Avanzate" o cliccate "F7". In l'esempiu sottu, tutte e azzioni sò mostrate per l'interfaccia grafica UEFI.
  2. Cunfirmà l'ingressu premendu "OK".
  3. Dopu truvamu Configurazione di i dispositivi incastunati in a tabulazione "Avanzate".
  4. Cliccate nantu à a linea "Configurazione di Portu Seriale".
  5. In u campu "Serial Port" valore deve esse visualizatu "On". In quant'à, cliccate nantu à ellu è selezziunate in a finestra chì si vede. "On".
  6. S'ellu ci hè sempre un prublema di cunnessione, pudete provà à cambià a modalità SATA da AHCI in IDE o viceversa. Per fà quessa, andate prima à a sezione "Configurazione SATA"situatu in la tabulazione "Avanzate".
  7. Premete u bottinu in a linea "Selezzione di u modu SATA" è in a finestra apparsa sceglite IDE.

Impostazioni BIOS errate

U BIOS ùn hà ancu ricunnisciutu u discu se ci sò impostazioni sbagliate. Hè facili à verificà da a data di u sistema - s'ellu ùn hè micca uguali, indica un'errore. Per eliminà quellu, avete bisognu di resettà è ritornà à i parametri standard in base à a successione di l'azione successiva.

  1. Scurdà u PC da a rete.
  2. Aprite l'unità di sistema è truvate nantu à u jumper di a scheda madre etichettata "CLRTC". Di solitu hè situatu vicinu à a batteria.
  3. Tirate fora u pontu è mettela in i pin 2-3.
  4. Aspira circa 30 secondi è riprova u pontu à i cumpi iniziali 1-2.

In alternativa, pudete rimuovere a batteria, chì hè in nostro casu vicinu à e slot PCIe.

Cavu di dati difettu

U BIOS ùn detectarà micca u SSD s'ellu hè dannatu u cavu SATA. In stu casu, avete bisognu di verificà tutte e cunnessioni tra a scheda madre è u SSD. Hè cunsigliatu di fassi qualchì curvatura o pinchiu di u cavu durante l'installazione. Tuttu si pò cunduce à dannà i cavi ind'ì l'isolamentu, ancu se u materiale pò sembra normale. S'ellu ci hè dubbitu nant'à u statu di u cavu, hè megliu per esse rimpiazzatu. Per cunnessione di i dispositivi SATA, Seagate consiglia di aduprà cavi inferiori à 1 metro. Chì più longi ponu qualchì cadute da i connettori, allora assicuratevi di verificà chì sò strettamente cunnessi à i porti SATA.

SSD difettu

Se dopu esaminatu i pricedenti sopra, u discu ùn hè micca visualizatu in u BIOS, hè prubabile chì ci sia un difettu di fabbrica o un dannu fisicu à u dispositivo. Quì ci vole à cuntattà l'ateneu di riparazioni d'ordinatore o u fornitore di SSD, dopu per assicurà chì ci hè una garanzia.

Conclusione

In questu articulu sò esaminati i motivi per a mancanza di una unità solidu in u sistema o in u BIOS quandu hè cunnessu. A fonte di tale prublema pò esse cum'è u statu di u discu o di u cavu, è dinò cumunamentu difetti di software è configurazioni errate. Prima di cuntenere a correzione di unu di i metodi chì seguite, si consiglia di verificare tutte e cunnessioni tra u SSD è a scheda madre, pruvate a sutitu u cavu SATA.