Configurazione SSD per Windows 10

Parliamo di cum'è configurà u SSD per Windows 10. Cominceraghju puru: in a maggior parte di i casi, ogni configurazione è ottimizazione di unità solid-state per u novu OS ùn hè micca necessaria. In più, secondu u staff di supportu Microsoft, i tentativi indipendenti di ottimizazione ponu dà male u funziunamentu di u sistema è u discu stissu. S'ellu ci hè, per quelli chì vene di casu: ciò chì hè SSD è quali sò i so vantaggi.

Tuttavia, alcune di e nuances sò ancu prese in considerazione, è nant'à u tempu di chiarisce e cose relative à cume u discu SSD funzionanu in Windows 10, è noi parleremo di elli. L'ultima sezione di l'artìculu cuntene ancu infurmazioni di natura più generale (ma utile), chì si riferiscenu à u funziunamentu di unità di stato solidu à u livellu hardware è applicabile à altre versioni di l'OS.

Subitu dopu à a uscita di Windows 10, parechje istruzioni per l'ottimizazione di SSD sò apparse nant'à Internet, a larga maggioranza di i quali sò copie di manuali per versioni precedenti di u sistema operativo, senza tene in considerazione (è, apparentemente, pruvà à capiseli) i cambiamenti aperti: per esempio, cuntene a scrive, WinSAT deve esse messu in scena per chì u sistema determina u SSD o disabilite a deframmentazione automatica (ottimizazione) per attivata per difettu per tali azzioni in Windows 10.

Impostazioni predefinite di Windows 10 per SSD

Windows 10 hè configuratu per impostazione predefinita per i prestazioni massimi per e unità in solid-state (da u puntu di vista Microsoft, chì hè vicinu à u puntu di vista di i fabbricanti SSD), mentre i dette automaticamente (senza lanciu WinSAT) è applica i cunfusioni adatti, ùn hè micca necessaria di inizià lu in alcun modu.

È ora i punti nantu à cum Windows 10 ottimizza u SSD quandu sò rilevati.

  1. Disattiva a deframmentazione (di più nantu à sta dopu dopu).
  2. Disattiva a caratteristica ReadyBoot.
  3. Utilizza Superfetch / Prefetch - una caratteristica chì hà cambiatu in i tempi di Windows 7 è chì ùn richiede micca un arresto per SSD in Windows 10.
  4. Ottimizza a potenza di una unità di statu solidu.
  5. TRIM hè abilitu per difettu per SSD.

Ciò chì ùn cambiaghji micca in l'impostazioni predefinite è chì causa discordanze in quantu à a necessità di configurà quandu u travagliu cù SSD: i file d'indexazione, a prutezzione di u sistema (punti di riparazione è a storia di i file), a cache di registrazioni per SSD è a cancellazione di u cache di registrazioni, da stu deframmentazione.

Defragmentazione è ottimizazione di SSD in Windows 10

Parechji anu notatu chì per favurizà l'ottimisazione automatica (in versioni precedenti di l'OS - a deframmentazione) hè attivata per SSD in Windows 10 è chì qualchì accussì a disabilita, qualchissia per studà ciò chì accade durante u prucessu.

In generale, Windows 10 ùn defragmenta u SSD, ma l'ottimizza pè effettuà una pulizia di blocchi cù TRIM (o, piuttostu, Retrim), chì ùn hè micca dannosa, è ancu utile per le unità di stato solidu. S'è u casu, verificate se Windows 10 hà fattu identificà a vostra unità di SSD è se TRIM hè statu attivatu.

Alcuni anu scrittu articuli longu nantu à cumu l'ottimisazione SSD funziona in Windows 10. Iu citera una parte di un articulu di tantu (solu u più impurtante per capì parti) da Scott Hanselman:

Averu studiatu più profondamente è parlatu cù u squadra di sviluppu chì travagliava per l'implementazione di i drive in Windows, è stu postu era scrittu in piena accordu cù u fattu chì anu risposti à a dumanda.

L'ottimizazione di u drive (in Windows 10) defragmenta u SSD una volta à u mese se l'ombreggiamento di u volumu hè abilitu (a prutezzione di u sistema). Questu hè impurtante per l'effettu di a frammentazione SSD in a prestazione. Ci hè un sbagliu chì a frammentazione ùn sia un prublema per i SSD - se u SSD hè altamente frammentatu, pudete ottene a frammentazione massima quandu i metadati ùn puderanu micca rappresentà più fragmenti di file, ciò daverà à errori quandu pruvate à scrive o aumenta a dimensione di u file. In più, un numeru più grande di fragmenti di file spieca a necessità di elaborà una quantità più grande di metadata per leghje / scrive un file, ciò chì porta à una perdita di prestazioni.

Per ciò chì tocca à Retrim, stu cumandamentu hè pianificatu per esse lanciatu è hè necessariu à causa di u modu in cui u comando TRIM hè executatu in sistemi di file. U cumandamentu hè executatu in maniera asincrona in u sistema di file. Quandu un file hè cancellatu o un postu hè liberatu in qualchì altro modu, u sistema di file pone una richiesta per TRIM in a coda. A causa di restrizioni per a carica di picculu, sta coda pò ghjunghje à u numeru massimu di richieste di TRIM, cù u risultatu chì quelli successivi saranu ignorati. Inoltre, l'ottimizazione di unità di Windows esegue automaticamente Retrim per pulì i blocchi.

A riassunti:

  • A deframmentazione hè fatta solu sì chì a prutezzione di u sistema (punti di ripresa, storia di i file usando VSS) hè abilitata.
  • L'optimizazione di u discu hè usata per marcà i blocchi inutilizati nantu à SSD chì ùn sò micca stati marcati in a corsa di TRIM.
  • A deframmentazione per SSD pò esse necessaria è applicata automaticamente, se necessario. In questo casu (questu hè da un'altra fonte) per e unità di solid-state, un algoritmu di deframmentazione differente hè adupratu paragunatu à u HDD.

Tuttavia, se vulete, pudete disattivà a deframmentazione SSD in Windows 10.

Chì funziona da disattivà per SSD è se hà bisognu

Chiunque si chjama nantu à a configurazione di un SSD per Windows, hà incontratu cunghjuli relativi à a disattivazione di SuperFetch è Prefetch, disattivà u lima di paging o trasferisce u so à un altru discorsu, disattivà a prutezzione di u sistema, inibisce e indexa u cuntenutu di u drive, trasferisce cartelle, file temporanei è altri file in altre unità , disattivà a scrittura in cache di scrittura.

Alcuni di sti cunsiglii sò stati da Windows XP è 7 è ùn sò micca applicati à Windows 10 è Windows 8 è à i nuovi SSD (disattivà SuperFetch, scrive caching). A maiò parte di sti cunsiglii ponu veramente riduce a quantità di dati scritti nantu à u discu (è u SSD hà un limite nantu à a quantità totale di dati registrati per tutta a vita di u serviziu), chì in teoria porta à una estensione di a so vita di servizio. Ma: per perdita di prestazioni, praticità quandu si travaglia cù u sistema, è in certi casi a fallimenti.

Eccu quì, ancu chì u vita SSD sia cunsiderata per esse inferiore a quella di u HDD, hè assai probabile chì u prezzu media impiegate di sòlitu solidu oghje cum'è di utunu normale (ghjochi, travagliu, Internet) in un sistema operativo mudernu è cu capienza (ecc.) prestazione è stendendu a vita di serviziu hè di tene 10-15 per centu di u spaziu di u SSD libaru è quellu hè unu di i cunsiglii chì hè pertinente è veru) durerà più di quanto avete bisognu (vale à dì, sarà rimpiazzatu à u fini cun un più modernu è capacious). In u screenshot sottu - a mo SSD, u periodu d'usu hè di un annu. Fate attenzione à a colonna "Totu registrata", a garanzia hè 300 Tb.

È ora i punti nantu à i vari modi per ottimizà u operazione di SSD in Windows 10 è l'usualità di u so usu. Iu notu una volta più: queste regolazioni ponu solu a leggera vampira a vita di servizio, ma ùn miglioranu micca i prestazioni.

Nota: stu metudu d'ottimizazione, cume l'installazione di prugrammi in HDD cun SSD, ùn penseraghju micca, da allora ùn hè micca chiaru perchè un drive in stato solidu hè statu acquistatu à tutti - micca per u lancio rapido è u travagliu di sti prugrammi?

Disattivà u schedariu di paging

U cunsigliu più spicile hè di disattivà u schedariu di paging (memoria virtuale) di Windows o trasferìtu à un altru discu. A seconda opzione pò fà una goccia in u rendimentu, chì invece di un SSD veloce è RAM, un HDD lente sarà adupratu.

A prima opzione (disattivà u schedariu di paging) hè assai controversa. Difatti, i computer cù 8 GB o più di RAM in parechji travagli pò funzionà cù u schedariu di pagingatu disattivatu (ma alcuni prugrammi ponu micca fà avà o rilevà un malfunzionamentu quandu funzionanu, per esempio, da i prudutti di Adobe), mantenendu una riserva di l'unità di u sondu solidu. ).

In listessu tempu, hè necessariu tene in considerazione chì in Windows u schedariu di paginazione hè adupratu in tali modu chì pò esse accessu u meno pussibule, dipindendu da a dimensione di a RAM dispunibile. In conformità cù l'infurmazioni ufficiali di Microsoft, u raporsu di a lettura à scrittura di u schedariu di pagingazione in un usu normale hè di 40: 1, cioè di. Un numaru significativu di operazioni di scrittura ùn accade micca.

Duvete ancu aghjunghje chì i fabricanti di SSD cum'è Intel è Samsung li raccomandavanu di lasciare u schedariu di paging. È ancu una nota: certi testi (dugu anni fà, ancu) mostranu chì a disabilitazione di u schedariu di pagina per SSD impruduttive è economici pò fà avà un aumentu di e so prestazione. Vede Cumu per disattivà u schedariu di paging di Windows, se si decide di improvvisu di pruvà.

Disattivà l'ibernazione

L'impostazione successiva prubabile consiste in disattivà l'ibernazione, chì hè ancu utilizata per a funzione di avvicinanza rapida di Windows 10. U schedariu hiberfil.sys scrittu in discu quandu u computer o u laptop sò spentu (o messu in modalità hibernazione) è usatu per u lancio rapido richiede parechji gigabyte di memoria uguale a quantità occupata di RAM nantu à u computer).

Per i portatili, disattivà l'ibernazione, soprattuttu s'ellu hè usatu (per esempiu, accende automaticamente un pocu di u tempu dopu à chjusu u coperu di u portatile) pò esse impraticu è causà inconvenienti (a necessità di spegnere è accende u laptop) è riduce a vita di a batteria. paragunà cù l'inserzione di solitu).

Per un PC, disattivà l'ibernazione pò avè un sensu sì avete bisognu di riduce a quantità di dati registrati nantu à u SSD, sempre chì ùn avete micca bisognu di a funzione di avvò rapida. Ci hè ancu un modu per lasciare un avvallamentu veloce, ma disattivà l'ibernazione riducendu a dimensione di u schedariu hiberfil.sys dui volte. Ulteriori su stu: Ibernazione di Windows 10.

Prutezzione di u sistema

I punti di riparazione di Windows 10 creati automaticamente, è u Storia di i lima quando a funzione currente hè attivata, sò naturalmente scritte in discu. In u casu di SSD, certi suggerenu disattivà a prutezzione di u sistema.

Alcuni di elli includenu Samsung, chì propone di fàcenu in a so utilità Samsung Magician è in u manualu SSD ufficiale. Questu indica chì a copia di salvezza pò causà un gran numeru di processi di sottu andà, è chì, in realtà, a prutezzione di u sistema funziona solu quandu cambia u sistema è mentre u computer hè inattivu.

Intel ùn le propone micca per i so SSD. Cusì Microsoft ùn propone micca di spegnere a prutezzione di u sistema. È ùn mi vogliu: un numeru significativu di lettori di stu situ pussedda a risolve i prublemi di l'ordinatore più volte più in furia in casu chì avianu avè una protezione di Windows 10 attivata.

Scopri di più nantu à attivà, disattivà è verificà u statu di a prutezzione di u sistema in u articulu di punti di riparazione di Windows 10.

Trasferimentu di schedari è cartelle in altre unità HDD

Un'altra di e scelte proposte per ottimizà u funziunamentu di SSD hè u trasferimentu di cartelle d'Utilizzatori è di file, schedari temporanei è altri componenti in un discu duru regulare. Com'è in i casi precedenti, questu puderà riduce a quantità di dati registrati mentre riduce simultaneamente e prestazioni (durante u trasferimentu di i schedari temporali è di l'archiviu cache) o a praticità cù l'usu (per esempio, creendu miniature di foto da cartelle d'utenti trasferite in HDD).

Tuttavia, se ci hè un HDD separatu capacioso in u sistema, pò avè bisognu di cummendà i file multimediali davvero ingombranti (film, musica, alcune risorse, archivi) chì ùn avete micca bisognu d'accessu frequente nantu à quellu, liberendu in pratiche spaziu nantu à u SSD u serviziu.

Superfetch è Prefetch, indexà u cuntenutu di u discu, registra caching è schernisce u cache di registrazione

Ci sò qualche ambiguità cù sti funzioni, diversi produttivi dani raccomandazioni distinte, chì, pensu chì, devianu esse trovate in siti ufficiali.

In cunfurmazione di Microsoft, Superfetch è Prefetch sò state usate per SSD, e funzioni aghju cambiate è funzionanu diversamente nant'à Windows 10 (è in Windows 8) quandu utilizanu dischi in solid-solid. Ma Samsung crede chì sta caratteristica ùn sia micca aduprata da e unità SSD. Vede Cumu disabilà Superfetch.

Circa i registri di tampone cache in generale, e raccomandazioni sò ridotte à "lascià abilitate", ma a cancellazione di u buffer di cache varieghja. Ancu in u quadru di un pruduttori: Samsung Magician raccomanda di disattivà u tampone di cache di scrittura, è nantu à u so situ ufficiali, si dice chì stò quì ci vole à tene u principiu.

Ebbè, circa l'indicizzazione di u cuntenutu di i dischi è di u serviziu di ricerca, ùn sò nunda chì sì perchè scrivu. A ricerca in Windows hè un aspettu assai efficace è utile per travaglià, ancu in Windows 10, induve u bottinu di ricerca hè visibile, quasi nisunu adupratu, per abitudine, cerca l'urdini necessarii in u menu di avvicinamentu è cartelle à più livelli. In u cuntestu di l'ottimizazioni di SSD, a disattivazione di l'indicizzazione di u cuntenutu di u discu ùn hè micca particolarmente efficace - questu hè una operazione di lettura chè una scrittura.

Principii generali di ottimizà u funziunamentu di SSD in Windows

Finu à questu, hè stata in primis di a relativa inutilità di a configurazione di SSD manuali in Windows 10. Tuttavia, ci sò alcune sfumature da esse applicate per tutte e marche di unità solid-state è versioni di OS:

  • Per migliorà a prestazione è a vita di servizio di un SSD, hè utile avè circa 10-15 per centu di spaziu libaru in ellu. Quessa hè a causa di e peculiarità di stà l'infurmazione di l'infurmazioni nantu à e unità di stato solidu. Tutti i produttori di utilità (Samsung, Intel, OCZ, etc.) per a configurazione di SSD anu a scelta di allocà stu postu "Over Provisioning". Quandu aduprà a funzione, una partizione vuota nascosta hè creata annantu à u discu, chì accussì assicura a disponibilità di spazi liberi in a quantità richiesta.
  • Assicuratevi chì u vostru SSD sia in modalità AHCI. In mode IDE, alcune di e funzioni chì anu affettatu prestazione è durabilità ùn funzionanu micca. Vede Cumu attivare a modalità AHCI in Windows 10. Pudete vede u modalità operativu attuale in u manager di dispositivi.
  • Ùn hè micca criticu, ma: quandu hè installatu un SSD in un PC, si consiglia di cunnesse a porti SATA 3 6 Gb / s chì ùn usanu micca chips di terze parti. In parechje schede madre ci sò porti SATA di u chipset (Intel o AMD) è porti supplementari nantu à i controller di terze parti. Connettite megliu à u primu. L'infurmazioni nantu à u mezu di i porti chì sò "nati" pò esse trovu in i documenti per a scheda madre, secondu à a numerazione (firma nant'à u bordu) sò u primu è di solitu differiscono in culore.
  • Talvolta guardate u situ web di u custruatore di u vostru discorsu o utilizate un prugramma proprietariu per verificà l'aggiornamentu di u firmware SSD. In certi casi, un firmware novu (per megliu) hà da influenzà u funziunamentu di u drive.

Forse, per ora. U risultatu di tuttu l'articolo: fà qualcosa cù un drive di statu solidu in Windows 10, in generale, ùn hè micca necessariu, a meno chì sia esplicitu necessariu. Se avete appena acquistatu un SSD, allora forse vi interesserà è una insegnamentu utile Cumu trasferisce Windows da u HDD a SSD. Tuttavia, più adupratu in stu casu, a mio parè, sarà una stallazione pulita di u sistema.