Cunnessu a PS3 à un laptop in via HDMI

A console di ghjocu Sony PlayStation 3 hà un portu HDMI in a so forma, chì vi permette di cunnessu a console cun un cavu speciale à una TV o un monitor per l'immagine è u sonu, se l'attrezzatura hà i connettori necessarii. I portatili dispunenu dinò un portu HDMI, ma parechji utilizatori anu prublemi di cunnessione.

Opzioni di cunnessione

Purtroppu, a capacità di cunnesse una PS3 o altra console à un laptop hè solu sì avete un laptop di ghjocu Top-End, ma questu ùn funziona micca sempre. U fattu hè chì in u laptop è in u set-top box, u portu HDMI funziona solu per a uscita di informazioni (ci sò eccezioni in forma di suppurtali portatili di ghjocu), è micca a so ricezione, cum'è in TV è monitor.

Se a situazione ùn permette micca di cunnessu a PS3 à un monitor o TV, allora pudete aduprà l'opzione di cunnessione cun un sintonizzatore speciale è un filatu, chì vene di solitu in cumuna cù u prefissu. Per ciò, hè bè di cumprà un accordatore USB o ExpressCard è collegatelu à un connettore USB reguli di un laptop. Sì decide di sceglie un sintonizzatore ExpressCard, allora verificate se supporta USB.

In u tuneru, ci vole à tappà u filu chì hà venitu cù u prefissu. Nant'à a fine, una fine d'elle, chì hà una forma rettangulale, deve esse inserita in a PS3, è l'altru, chì hà una forma roturata ("tulipà" di ogni colore).

In questu modu, pudete cunnessu a PS3 à un laptop, ma micca cun HDMI, è a maghjina è u sonitu serà di qualità terribili. Dunque, a soluzione ottimale in questo casu hè di cumprà un portatile speciale o un TV / monitor separatu cù un supportu HDMI (questu dopu hè più chjugu).