Un errore cumunu in Windows 7 è u menu spessu in Windows 10 è 8 - u missaghju "U driver video hà smaristru risponde è hè statu ripristinatu" è seguitu da un testu nantu à u driver chì causò u prublema (di solitu NVIDIA o AMD seguita da u testu Kernel Moe Driver, opzioni sò pussibuli nvlddmkm è atikmdag, cusì i stessi driver per e cartule video GeForce è Radeon, rispettivamente).
In questu manuale ci sò parechje maniere per riparà u prublema è fà affinchì più messaghji chì u driver di video smetta di risponde ùn vìanu micca.
Cosa fate quandu l'errore "Video driver fermò di risponde" prima
Prima di tutti, circa uni pochi di sèmplice, ma più spessu d'altri, i modu di travagliu per risolve u "Video driver ermeticu di risponde" problema per l'utenti novitiu chì, inconsapevolmente, ùn pussutu micca provarli.
Aghjurnà o scurdà i driver di schede video
Più spessu, u prublema hè causata da u funziunamentu sbagliatu di u driver di a scheda video o di u piloto sbagliatu, è da tene à tene contu di e nuances seguenti.
- Se Windows 10, 8 o Windows 7 Manager di Dispositivi segnalà chì u driver ùn necessite micca esse aggiornatu, ma ùn avete micca installatu u driver in autumassi, allora u driver hè prubabile esse aggiornatu, ùn pruvate micca di aduprà Gestore di dispositivi è scaricà u installatore di NVIDIA o AMD.
- Se avete installatu i driver in un pack di driver (un prugramma di terze parti per l'installazione di un driver automatica), dà una prova di stallà u driver da u situ web ufficiali di NVIDIA o AMD.
- Se i driver scaricati ùn sò micca installati, allora ghjustu à pruvà à sguassà i driver esistenti cù Display Driver Uninstaller (vedi, per esempio, Cumu installà i driver NVIDIA in Windows 10), è se avete un laptop, allora prova a stallà u driver in u situ di AMD o NVIDIA da u situ di u fabbricante di laptop per u vostru mudellu.
Se sì sicuru chì i più recenti driver sò installati è chì u prublemu hè statu apparutu di recente, pudete provà à rimborsà u driver di a scheda video per ciò:
- Andate à u manager di dispositivi, fate un clic destro nantu à a vostra scheda video (in a sezione "Video Adapters") è selezziunate "Proprietà".
- Verificate se u pulsante "Ritornu" in a scheda "Driver" hè attivu. Se sì, ne usate.
- Se u pulsante ùn hè micca attivu, ricordati a versione attuale di u driver, cliccate "Aggiorna driver", selezziunate "Cercà i driver in stu computer" - "Selezziunu un driver da a lista di piloti dispunibili in u computer." Sceglite un driver più "vechju" per a vostra scheda video (se dispunibule) è cliccate "Avanti".
Dopu u driver hà rimbbutu, verificate se u prublema persiste.
Risultati di bug in alcune carte grafiche NVIDIA modificendu e mance di gestione di l'alimentazione
In certi casi, u prublema hè causata da l'impostazioni predefinite di e schede video NVIDIA, chì portanu à u fattu chì per Windows a scheda video à volte «si salva» chì porta à l'errore «U driver di Video smise di risponde è hè statu rinnuvatu». U mudellu di paràmetri cun "Cunsumu di l'alimentu ottimale" o "Adattivu" pò aiutà. A prucedura hè cum'è seguita:
- Vai à u pannellu di cuntrollu è aprite u Pannello di Cuntrollu NVIDIA.
- In a sezione "Impostazioni 3D", seleziona "Gestisci l'impostazioni 3D".
- Sulla scheda "Global Settings", truvate "Power Management Mode" è selezziunate "Maximum Performance Mode Preferred".
- Fate un clic nantu à u "Applica".
Dopu, pudete verificà chì questu hà aiutatu à risolve a situazione cù l'errore chì si vede.
Un'altra disposizione chì pò influenzà l'apparenza o l'assenza di un errore in u pannellu di cuntrollu di NVIDIA è influisce parechji parametri in altru tempu hè "Regularità i paràmetri di l'immagine cù a visualizzazione" in a sezione "Impostazioni 3D".
Prova à accende "Impostazioni personalizate cun un fuoco nantu à a prestazione" è scopre s'ellu hà fattu u prublemu.
Fissà cambià u parametru Time Detection and Recovery in u registru di Windows
Questu metudu hè prupostu nantu à u situ ufficiale di Microsoft, ancu s'ellu ùn hè micca abbastanza efficace (vale à dì, pò rimuovere u missaghju nantu à u prublema, ma u prublema in sè persiste). L'essenza di u metudu hè di cambià u valore di u parametru TdrDelay, chì hè responsabile per aspittà una risposta da u driver di video.
- Preme Win + R, enter regedit e premete Invescia.
- Vai à a chjave di registru SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet ControllaStorratori di Drammi
- Vede s'è un valore in u latu dirittu di a finestra di l'editor di u registru. Tdrdelayaltrimenti, fate un clic-clic in un locu vuu à a parte destra di a finestra, selezziunu "Nuuu" - "Parametro DWORD" è date un nome Tdrdelay. S'ellu hè già prisentatu, pudete usà immediatamente u passu chì vene.
- Fate un dopu cliccate nantu à u parametru recentemente creatu è specificate u valore 8 per questu.
Dopu finisce u editore di u registru, u chjare è ripartite u vostru computer o laptop.
Accelerazione hardware in u navigatore è Windows
S'ellu ci hè un errore durante u travagliu in i navigatori o in u desktop Windows 10, 8 o Windows 7 (vale à dì, ùn hè micca in applicazioni grafiche pesanti), pruvate i metodi chì seguite.
Per e prublemi in u desktop di Windows:
- Andate in Pannellu di cuntrollu - Sistema. A sinistra, seleziona "Impostazioni avanzate di u sistema".
- Sulla scheda "Avanzata" in a sezione "Rendimentu", cliccate "Opzioni".
- Selezziunate "Fornite u megliu spettaculu" in a "Effetti Visuali" tab.
Se u prublema apparisci nant'à i navigatori durante a riproduzione di video o di cuntenutu Flash, pruvate a disattivà l'accelerazione hardware in u navigatore è Flash (o abilite s'ellu era discuplicatu).
Hè impurtante: I metudi seguenti ùn sò più interamente per i principianti è in teoria pò causà problemi supplementari. Usate li solu à u vostru risicu.
Overclock di carta di video cum'è a causa di u prublema
Se tù stessu overclocku una scheda video, allora probabilmente sapete chì u prublema in questu hè statu causatu da un overclocking. Se ùn avete micca fattu questu, allora ci hè una possibilità chì a vostra carta di video hà un overclock in fabbrica, di regula, mentre u titulu contene e lettere OC (Overclocked), ma ancu senza questi, e frequenze di l'orologio di e schede video sò spessu superiori à quelle di a fabbrica di chip.
S'ellu hè u vostru casu, tenta di stallà a GPU di base (standard per sta chip graficu) è e frequenze di memoria, pudete aduprà e servite seguenti per questo.
Per e schede grafiche NVIDIA, u prugramma di l'Inspettore di NVIDIA gratuito:
- In u situ di nvidia.ru, truvate infurmazioni nantu à a frequenza di basa di a vostra scheda video (inserite u mudellu in u campu di ricerca, è allora nantu à a pagina di l'infurmazioni di chip video, aprite la scheda Specifications. Per a mo scheda di video, questu hè 1046 MHz.
- Run Nvidia Inspector, in u campu "GPU Clock" videte a frequenza attuale di a scheda video. Fate un clic nantu à u pulsante Mostra l'overclocking.
- In u campu in cima, selezziunate "Livellu di Rendimentu 3 P0" (questu hà a stà a frequenze à i valori attuali), è poi aduprà i pulsanti "-20", "-10", etc. riduce a frequenza à a baseline, chì hè listata in u situ di NVIDIA.
- Cliccate nantu à u "Applica Orologi è Voltage".
S'ellu ùn hà fattu u casu è i prublemi ùn sò micca cambiati, pudete provà à aduprà e frequenze GPU (Base Clock) sottu à quelle di base. Pudete scaricà Inspettore NVIDIA da u situ di sviluppatore //www.guru3d.com/files-details/nvidia-inspector-download.html
Per e schede grafiche AMD, pudete aduprà AMD Overdrive in Catalyst Control Center. U scopu sarà uguale - per definisce a frequenza GPU di basa per a scheda video. Una soluzione alternativa è MSI Afterburner.
Ulteriori informazioni
In teoria, a causa di u prublema pò esse qualchì prugrammu chì esiste in un computer è chì utilizza attivamente una scheda video. È pò fà scopre chì ùn sapete micca nantu à a presenza di tali prugrammi in u vostru computer (per esempiu, s'ellu hè malware chì si tratta di miniere).
Inoltre una di e scelte pussibule, ancu micca speziate, sò prublemi di l'hardware cù a scheda video, è qualchì volta (soprattuttu per video integrati) cù a memoria principale di u computer (in stu casu, hè ancu pussibule di vede "schermi blu di a morte" di volta in volta).