Fate un tiratu à u penna da a foto in linea


Cum'è a sapete, Photoshop hè un editore di grafica putente chì ti permette di fà l'elaborazione di foto di ogni complessità. A causa di u so enorme potenziale, questu editore hè diventatu assai populare in i vari campi di l'attività umana.

È una di sti zone hè a creazione di piazze di veru è à pienu. Inoltre, u so livellu è a so qualità dipenderà solu da l'imaginazione è da a cunniscenza di PhotoShop.

Scaricate Photoshop

In questu articulu vederemu un esempiu di creazione di un bigliettu simpicu.

E, cum'è d'usu, principiamu cù l'installazione di u prugramma.

Installazione di PhotoShop

Per fà quessa, scaricate u installatore di Photoshop è esegui.

Per piacè, avà a nota chì un installatore web hè statu scaricatu da u situ ufficiale. Ciò significa chì tutti i lìculi necessarii seranu scaricati via Internet durante l'installazione di u prugramma.

A differenza di a maiò parte di i prugrammi, l'installazione di PhotoShop hè diversa.

Quandu u installatore web scarica i schedari necessarii, duverete accede à Adobe Creative Cloud.

U passu chì seguitu hè una piccula descrizione di u "nuvellu creativu".

È solu dopu à chì l'installazione di Photoshop cumincerà. A durata di stu prughjettu dipende da a velocità di u vostru internet.

Quandu hè difficiule u editoru chì ùn pare micca simu avà, infatti, per creà una carta di visita in PhotoShop hè abbastanza simile.

A creazione di un layout

Prima di tuttu, avemu bisognu di definisce a dimensione di u nostru bigliettu di visita. Per fà ciò, utilizemu u standard generalmente accettatu è quandu crei un novu prughjettu, specificemu e dimensioni di 5 cm per l'altezza è 9 cm per a larghezza. Piazzà u sfondo à trasparente è lasciate u restu à u default.

Add to background for cards

Ora definiremu u funnu. Per fà quessa, procedi cum'è seguitu. A barra di strumentu nantu à a sinistra selezziunate u strumentu "Gradient".

Un novu pannellu apparirà in cima, chì ci permetterà di personalizà i modi di riempimentu, è ancu quì pudete sceglie scelte prontu fatte.

Per accede à u sfondu cù u gradientu sceltu, avete bisognu di traccia una linea nantu à a forma di u nostru bigliettu di visita. In più, eccu quessa, ùn importa quanta direzione a cundella. Sperimentu cù u riempimentu è selezziunate l'opzione adatta.

Addizione di elementi grafichi

Una volta chì u sfondo hè pronto, pudete cuminciare à aghjunghje a foto tematiche.

Per fà quessa, creà un novu stratu, affinchì in futuro ci sarebbe più faciule per edità u bigliettu. Per creà un stratu, avete da mandà i seguenti comandi in u menù principale: Layer - New - Layer, è in a finestra chì compare, specificate u nome di u stratu.

Per cambià ulteriormente trà strati, cliccate u bottu Strati, chì si trova in a parte inferiore destra di a finestra d'editore.
Per mette una foto nantu à a forma di un bigliettu da visita, basta trascinaru u file desideratu direttamente in a nostra carta. Poi, tenendu nantu à a tastu Shift, aduprà u mouse per cambià a dimensione di a nostra immagine è u spostà in u locu ghjustu.

In stu modu, pudete aghjunghje un numeru arbitrariu di immagini.

Aghjunghje informazioni

Ora si ferma solu per aghjunghje l'infurmazioni di cuntattu.

Per fà quessa, aduprate l'utellu chjamatu "Testo orizzontale", chì si trova in u pannellu di manca.

Dopu, selezziunate a zona per u nostru testu è inserite i dati. In stu casu, pudete formattà u testu inseritu. Selezziunate e parolle corrette è cambiate u font, dimensione, allineamentu è altri parametri.

Vede ancu: prugrammi per creà cartoline di visita

Conclusione

Dunque, senza azzioni complicate, avemu creatu un bigliettu simplexu, chì pudete dighjà stampà o salvà cum'è un schedariu separatu. È pudete salvà sia in u furmatu di grafica abituale, è in u formatu di u prughjettu di Photoshop per a so edizione.

Benintesa, ùn avemu micca cunsideratu tutte e funzioni è funzioni dispunibili, postu chì ci ne sò assai numerosi. Perciò, ùn teme micca di sperimentà cù l'effetti è a regolazione di l'oggetti è allora avete un mirabolu bigliettu di visita.