Modi per truvà i file in Windows 10


Tutta a scheda madre moderna hè dotata di una scheda audio integrata. A qualità di a registrazione è di a riproduzione di u sonu cù stu dispositiu hè luntanu da ideali. Dunque, assai proprietarii di PC aduiscenu a so hardware cù a so installazione di una scheda sana interna o esterna separata cù e funzioni chì formanu una slot PCI o una porta USB.

Disattivà a scheda sana integrata in BIOS

Dopu un tale aggiornamentu di hardware, à volte ci hè un cunflittu trà u vechju dispositivo incastiatu è u novu installatu. Ùn sempre micca pussibule di disattivà a scheda sana correttamente integrata in u Gestore di Dispositivi di Windows. Dunque, ci hè una necessità di fà quellu in BIOS.

Metudu 1: BIANCU AWARD

Se u firmware Phoenix-AWARD hè installatu nantu à u vostru computer, allora aghjurnate u cunniscenza di a lingua inglese un pocu è cumincià à agisce.

  1. Rinvià u PC è premete a chiave di chiamata BIOS da a tastiera. In a versione AWARD, hè più spessu Del, opzioni da F2 finu à F10 è d'altri. Spessu ci hè un suggerimentu in u fondu di u schermu. Pudete vede l'infurmazioni necessarie in a descrizione di a scheda madre o nantu à u situ di u fabbricante.
  2. Usate i tasti freccia per andà à a linea. Periferiche Integrate è spingi Enter entrà in a sezione.
  3. In a prossima finestra truvamu a stringa "Funzione Audio OnBoard". Imposta u valore contru à stu parametru. "Disable"chì hè "Off".
  4. Salvà e impostazioni è uscite da u BIOS cliccendu F10 o sceglie "Salvà & Esce l'impostazione".
  5. U compitu hè finitu. A scheda sana-in-integrata hè disattivata.

Metudu 2: AMI BIOS

Ci sò dinò versioni BIOS da American Megatrends Incorporated. In principiu, l'apparenza di AMI ùn hè micca assai diversa da AWARD. Ma solu in casu, cunsiderate sta opzione.

  1. Entrate in u BIOS. In AMI, e chiavi sò più spessu usate per questu. F2 o F10. Altre opzioni sò pussibule.
  2. In u primu menu di u BIOS, aduprate e frecce per andà à a tab. "Avanzate".
  3. Qui ci vole à truvà u parametru "Configurazione di i Dispositivi OnBoard" è vi si inserisce cliccendu Enter.
  4. A pagina di i dispositivi integrati truvamu a linea "Controller Audio OnBoard" o "OnBoard AC97 Audio". Cambia u statu di u controller di sonu à "Disable".
  5. Ora spostate a tab "Esce" e sceglite Exit & Save Change, cioè, uscite da u BIOS cù i cambiamenti apportati. Pudete aduprà a chjave F10.
  6. Scheda audio integrata discise in furia.

Metudu 3: UEFI BIOS

A maiò parte di i Pc moderni anu una versione avanzata di BIOS - UEFI. Hà una interfaccia più user-friendly, supportu di mouse, è à volte ci hè ancu russo. Videmu cumu per disattivà a scheda audio integrata quì.

  1. Immettite u BIOS cù e chiavi di serviziu. Più spessu Elimà o F8. Arrivà a pagina primaria di l'utilità è selezziunate "Modu Avanzatu".
  2. Aferite cun u cambiamentu a transizione versu l'impostazioni avanzate cù u pulsante "OK".
  3. A pagina successiva andemu a tabulazione. "Avanzate" e sceglite una sezione "Configurazione di i Dispositivi OnBoard".
  4. Avà sò interessati à u parametru "Configurazione HD Azalia". Puderia puru esse chjamatu "Configurazione audio HD".
  5. In l'impostazioni di i dispositivi audio, cambiamo u statu "Dispositiu HD Audio" on "Disable".
  6. A scheda sana-in-integrata hè disattivata. Tuttu u restu hè di salvà e impostazioni è uscite di u BIF UEFI. Per fà quessa, cliccate "Esce", sceglite "Salva modifiche è Reset".
  7. In a finestra aperta fini a nostra azzione. U computer riavuta.

Come si vede, ùn hè micca affaticatu diffusu di u persunale audio integratu in u BIOS. Ma vogliu aduprà chì in e varie versioni di diversi fabricanti, i nomi di i parametri pò differisce un pocu, conservendu u significatu generale. Cù un approcciu logicu, sta caratteristica di u firmware "incastu" ùn aghjunghje micca complicà a soluzione di u travagliu sustituitu. Basta attenti.

Vede ancu: Accende u sonu in u BIOS