Tutta a scheda madre moderna hè dotata di una scheda audio integrata. A qualità di a registrazione è di a riproduzione di u sonu cù stu dispositiu hè luntanu da ideali. Dunque, assai proprietarii di PC aduiscenu a so hardware cù a so installazione di una scheda sana interna o esterna separata cù e funzioni chì formanu una slot PCI o una porta USB.
Disattivà a scheda sana integrata in BIOS
Dopu un tale aggiornamentu di hardware, à volte ci hè un cunflittu trà u vechju dispositivo incastiatu è u novu installatu. Ùn sempre micca pussibule di disattivà a scheda sana correttamente integrata in u Gestore di Dispositivi di Windows. Dunque, ci hè una necessità di fà quellu in BIOS.
Metudu 1: BIANCU AWARD
Se u firmware Phoenix-AWARD hè installatu nantu à u vostru computer, allora aghjurnate u cunniscenza di a lingua inglese un pocu è cumincià à agisce.
- Rinvià u PC è premete a chiave di chiamata BIOS da a tastiera. In a versione AWARD, hè più spessu Del, opzioni da F2 finu à F10 è d'altri. Spessu ci hè un suggerimentu in u fondu di u schermu. Pudete vede l'infurmazioni necessarie in a descrizione di a scheda madre o nantu à u situ di u fabbricante.
- Usate i tasti freccia per andà à a linea. Periferiche Integrate è spingi Enter entrà in a sezione.
- In a prossima finestra truvamu a stringa "Funzione Audio OnBoard". Imposta u valore contru à stu parametru. "Disable"chì hè "Off".
- Salvà e impostazioni è uscite da u BIOS cliccendu F10 o sceglie "Salvà & Esce l'impostazione".
- U compitu hè finitu. A scheda sana-in-integrata hè disattivata.
Metudu 2: AMI BIOS
Ci sò dinò versioni BIOS da American Megatrends Incorporated. In principiu, l'apparenza di AMI ùn hè micca assai diversa da AWARD. Ma solu in casu, cunsiderate sta opzione.
- Entrate in u BIOS. In AMI, e chiavi sò più spessu usate per questu. F2 o F10. Altre opzioni sò pussibule.
- In u primu menu di u BIOS, aduprate e frecce per andà à a tab. "Avanzate".
- Qui ci vole à truvà u parametru "Configurazione di i Dispositivi OnBoard" è vi si inserisce cliccendu Enter.
- A pagina di i dispositivi integrati truvamu a linea "Controller Audio OnBoard" o "OnBoard AC97 Audio". Cambia u statu di u controller di sonu à "Disable".
- Ora spostate a tab "Esce" e sceglite Exit & Save Change, cioè, uscite da u BIOS cù i cambiamenti apportati. Pudete aduprà a chjave F10.
- Scheda audio integrata discise in furia.
Metudu 3: UEFI BIOS
A maiò parte di i Pc moderni anu una versione avanzata di BIOS - UEFI. Hà una interfaccia più user-friendly, supportu di mouse, è à volte ci hè ancu russo. Videmu cumu per disattivà a scheda audio integrata quì.
- Immettite u BIOS cù e chiavi di serviziu. Più spessu Elimà o F8. Arrivà a pagina primaria di l'utilità è selezziunate "Modu Avanzatu".
- Aferite cun u cambiamentu a transizione versu l'impostazioni avanzate cù u pulsante "OK".
- A pagina successiva andemu a tabulazione. "Avanzate" e sceglite una sezione "Configurazione di i Dispositivi OnBoard".
- Avà sò interessati à u parametru "Configurazione HD Azalia". Puderia puru esse chjamatu "Configurazione audio HD".
- In l'impostazioni di i dispositivi audio, cambiamo u statu "Dispositiu HD Audio" on "Disable".
- A scheda sana-in-integrata hè disattivata. Tuttu u restu hè di salvà e impostazioni è uscite di u BIF UEFI. Per fà quessa, cliccate "Esce", sceglite "Salva modifiche è Reset".
- In a finestra aperta fini a nostra azzione. U computer riavuta.
Come si vede, ùn hè micca affaticatu diffusu di u persunale audio integratu in u BIOS. Ma vogliu aduprà chì in e varie versioni di diversi fabricanti, i nomi di i parametri pò differisce un pocu, conservendu u significatu generale. Cù un approcciu logicu, sta caratteristica di u firmware "incastu" ùn aghjunghje micca complicà a soluzione di u travagliu sustituitu. Basta attenti.
Vede ancu: Accende u sonu in u BIOS