Un discu SSD in solid-solid hè diversu in e so proprietà è modalità di operazione da un discu hard disk, ma u prucessu di stallazione di Windows 10 nant'à ùn differisce micca, una differenza notabile esiste solu in a preparazione di u computer.
U cuntenutu
- Preparà l'unità è u computer per l'installazione
- Pre-configurazione di PC
- Passa à a modalità SATA
- Preparà i Media di Installazione
- U prucessu di stallazione di Windows 10 in SSD
- Video Tutorial: cumu installà Windows 10 in SSD
Preparà l'unità è u computer per l'installazione
I detentori di unità SSD sapenu chì in versioni precedenti di l'OS per u so operativu currettu, durabile è completo di u discu, era necessariu cambià manualmente l'impostazioni di u sistema: disattivà a deframmentazione, alcune funzioni, l'ibernazione, i antivirus, i file di pagina è cambianu altri parametri. Ma in Windows 10, i sviluppatori anu presu in considerazione queste mancanze, u sistema faci oghje tutte le impostazioni di u discu.
In particulare hè necessariu abitarsi nantu à a deframmentazione: usava di ferisce u discu malvariu, ma in u novu sistema operativu funziona diversamente, senza pregiudiziu u SSD, ma ottimizzendu lu, cusì ùn duvete micca spegnere a deframmentazione automatica. E listessu per u restu di e funzioni - in Windows 10 ùn avete micca bisognu à configurà u sistema per travaglià cun u discu manualmente, tuttu hè digià fattu per voi.
L'unica cosa chì, quandu partizii un discu in sezioni, si consiglia di lasciare 10-15% di u so volume cum'è spaziu non allargatu. Questu ùn aumenterà micca e so prestazione, a velocità di registrazione avrà u restu, ma a vita di servizio pò esse leggermente estesa. Ma fate per ricordà chì, assai probabile, u discu è senza impegni ulteriore durerà più di quanto avete bisognu. Pudete liberà l'interessu gratuitu sia durante l'installazione di Windows 10 (durante u prucessu in l'istruzzioni sottu, ne abitemu nantu à stu) è dopu aduprà l'utilità di sistema o prugrammi di terze parti.
Pre-configurazione di PC
Per installà Windows in un discu SSD, avete bisognu di cambià u computer à a modalità AHCI è assicuratevi chì a scheda madre sia in ghjornu cù l'interfaccia SATA 3.0. L'informazione nantu à se sata SATA 3.0 hè supportata o micca pò esse trovata nantu à u situ ufficiale di a cumpagnia chì hà sviluppatu a vostra scheda madre, o aduprà prugrammi di terze parti, per esempiu, HWINFO (//www.hwinfo.com/download32.html).
Passa à a modalità SATA
- Spegni u computer.
Spegni u computer
- Appena cumincie u prucessu di avvicinamentu, cliccate nant'à un tastu speciale da a tastiera per andà à u BIOS. U pulsanti cumunali sò Delete, F2 o altre tasti di menu. Quale ne sarà usata in u vostru casu sarà scrittu in una nota sputante à u tippu durante u prucessu di incorporazione.
Entrate in BIOS
- L'interfaccia di BIOS in diversi mudelli di schede madri sarà differente, ma u principiu di passà à a modalità AHCI à ognunu di elli hè quasi identica. Prima vene a "Impostazioni". Per spostà i blocchi è l'oggetti, aduprà u mouse o e frecce cù u pulsante Enter.
Andate in a configurazione di u BIOS
- Vai à l'impostazioni avanzate di u BIOS.
Vai à la sezione "Avanzata"
- Vai à l'uppuntu "Periferiche Incastunate".
Vai à l'uppuntariu "Periferiche Incastunate"
- In a casella "Configurazione SATA", truvate a porta à a quale u so discu SSD hè cunnessu, è premete Investe nantu à a tastiera.
Cambia u modu di configurazione SATA
- Selezziunu a modalità di operazione AHCI. Forse hè digià selezionatu per difettu, ma era necessariu per assicurà. Salvate e cunfusioni di u BIOS è uscite, scaricate u computer per procedere à preparà i media cù u schedariu di installazione.
Sceglite a modalità AHCI
Preparà i Media di Installazione
Se avete un discu di installazione pronta, pudete saltà stu passu è iniziate subitu a stallazione di u OS. Se ùn l'avete micca, allora hà bisognu di una unità USB flash cù almeno 4 GB di memoria. A creazione di un prugramma d'installazione nantu à questu sarà simule:
- Inserite l'unità flash USB è aspettate finu chì u computer ricunnosce u. Aprite u direttore.
Aprite u direttore
- Prima di tuttu, hè impurtante à formattallu. Questu hè fattu per duie ragioni: a memoria di u drive flash deve esse completamente vuoto è ruvendu in u furmatu chì avemu bisognu. Esse in a pagina principale di u direttore, cliccate à dirittu destro in u drive di Flash è selezziunate u voci "Formatu" in u menu aperto.
Inizia a formattazione di unità flash
- Sceglite a modalità di formattazione NTFS è cumincià a operazione, chì pò durà finu à dieci minuti. Nota chì tutti i dati conservati in i supporti formattati saranu cancellati in permanenza.
Selezzi u mode NTFS è cumincià à formattà.
- Andate à a pagina ufficiale di Windows 10 (//www.microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10) è scaricate u strumento di installazione.
Scaricate u tool di installazione
- Run u prugramma scaricatu. Avemu leghje è accettemu l'accordu di licenza.
Accetta l'accordu di licenza
- Selezziunu u secondu elementu "Crea media di stallazione", da quì stu metudu di installazione di Windows hè più affidabile, chì in ogni momentu pudete ripartisce tuttu, cum'è in u futuru, aduprà u supportu d'installazione creatu per installà u sistema operativo nantu à altri computer.
Selezziunate l'opzione "Crea cumunamenti di stallazione per un altru computer"
- Selezzi a lingua di u sistema, a so versione è a prufonda di bit. A versione chì avete bisognu di piglià quella chì più ti basgi. Se sì un utente abituale, allora ùn duvete micca avè u sistema cun funzioni inutili chì ùn avete mai truvatu utile, installate Windows in casa. A dimensione di bit dipende da quanti core u vostru processore esce: in una (32) o dui (64). L'informazione nantu à u processore pò esse trovu in e pruprietà di u computer o in u situ ufficiale di a cumpagnia chì hà sviluppatu u processore.
Sceglite a versione, a profondità di bit è a lingua
- In a selezzione di i media, selezziunate a opzione USB.
Nota chì vulemu creà un drive USB
- Selezziunu l'unità flash USB da a quale i media di stallazione saranu creati.
A scelta di unità flash per creà media di installazione
- Aspettemu chì u prucessu di creazione di i media hè finitu.
Aspittendu a fine di a creazione media
- Rinviate u computer senza rimproverà i media.
Rinvià u computer
- Durante u putere, entremu in u BIOS.
Premete a chjama Del per entrà in BIOS
- Modemu l'ordine di l'iniziu di l'ordinatore: u vostru discu flash deve esse in primu luogo, ùn hè u vostru discu rigiu, affinchì quandu hè acceso, u computer inizià a scaricamentu da ellu è, per quessa, inizià u prucessu di stallazione di Windows.
Avemu messa u drive flash in u primu postu in l'ordine di boot
U prucessu di stallazione di Windows 10 in SSD
- L'installazione principia cù a scelta di a lingua, stabilisce a lingua russa in tutte e righe.
Selezziunu u linguaggiu d'installazione, u furmatu d'ora è u metudu di l'entrata
- Cunfirmà chì vulete inizià l'installazione.
Cliccate nantu à u pulsante "Install"
- Leghje è accettate l'accordu di licenza.
Avemu leghje è accettemu l'accordu di licenza
- Vi puderete dumandà di entrà una chjave di licenza. Se avete una, allora inserisci u, se hè micca, per ora, salta stu passu, attiva u sistema dopu a so stallazione.
Skip passo passo cù l'attivazione di Windows
- Andate à l'installazione manuale, chì questu metanu vi permetterà di configurà partizioni di discu.
Sceglite un metudu di installazione manuale
- A finestra s'è aperta cun impostazioni per e partizioni di discu, cliccate nantu à u bottu "Impostazioni di u discu".
Appughjà nantu à u bottu "Disk Setup"
- Se installu u sistema per a prima volta, allora a memoria intera di u discu SSD ùn serà micca allargata. Altrimenti, bisogna selezziunate una di e sette per installà è formattallu. Assignate a memoria micca attribuita oi dischi esistenti seguendu: in u discu principale nantu à u quale u sistema operativo rimette, allargate più di 40 GB per ùn scuntà micca à u fattu ch'ellu hè intasatu, lasciunu 10-15% di a memoria di discu impossibile (se hè a memoria hè già allocata, eliminà e partizioni e cuminciate a riformulazione), dà u restu di a memoria à una partizione supplementare (di solitu discu D) o partizioni (dischi E, F, G ...). Ùn vi scurdate di formattà a partizione principale, data in i sistemi operativi.
Crea, elimina è ridistribuisci partizioni
- Per iniziare l'installazione, selezziunate u discu è cliccate "Avanti".
Fate un clic nantu à u pulsante "Avanti"
- Aspettate chì u sistema sia installatu in modalità automatica. U prucessu pò durà più di decine minuti, in nò casu ùn interrumpetelu. Dopu a fine di a procedura, a creazione di un account è l'installazione di i parametri di u sistema, cumincianu, seguite e istruzioni nantu à u schermu è selezziunate e regolazioni per voi.
Aspettate u Windows 10 da installà
Video Tutorial: cumu installà Windows 10 in SSD
L'installazione di Windows 10 nantu à un SSD ùn hè micca diversa da u listessu prucessu cù una unità HDD. A cosa principale, ùn vi scurdate di accende u modalità ACHI in a configurazione di u BIOS. Dopu avè installatu u sistema, ùn puderete micca configurà u discu, u sistema vi farà per voi.