Sblocca MegaFon USB Modem per ogni carta SIM


A necessità di aduprà dui PC pò ghjunghje in situazioni in cui u putere di u primu hè pienu implicatu in u travagliu - rende o cumporta un prugettu. U secondu computer in stu casu svolge e funzioni di tutti i ghjorni in forma di navigazione web o di preparazione di novu materiale. In questu articulu parleremu nantu à cume si cunnesse dui o più computer à un monitor.

Cunnessu dui PC à u monitor

Come annunziatu nanzu, u secondu computer aiuta à travaglià pienu, mentre u primu hè impegnatu in attività di risorsa alta. Ùn sempre micca cunsideratu cambià per un altru monitoru, soprattuttu perchè ùn pudemu avà micca un locu in a vostra stanza per installà u secondo sistema. U secondu monitor ùn pò esse ancu prontu per una serie di motivi, cumprendu quelli finanziarii. Quì un equipagiu speciale vene à u salvu - un switch KVM o "switch", oltre à i prugrammi di accesso remoto.

Metudu 1: Switch KVM

Un cambiamentu hè un dispositivu capace di mandà un segnale à un monitor da più PC à tempu. Inoltre, vi permette di cunnesse una serie di periferiche - una tastiera è un mouse è aduprate si per controllà tutti i computer. Parechji switches permettenu di aduprà un sistema di diffusori (principalmente stereo) o cuffie. Quandu sceglite un cambia di u mumentu di pagà l'attenzione à un serie di porti. Duvete esse guidati da i connettori di e vostre periferiche - PS / 2 o USB per u mouse è a tastiera è di VGA o DVI per u monitor.

Assimilazione di i cambiamenti pò esse effettuata sia cù l'usu di u corpu (scatula) è senza.

Commutà cunnessione

In l'assemblea di un tale sistema ùn ci hè nunda di difficiule. È basta à cunnesse i cavi impacchjati è fà qualchì altre azzioni. Cunsiderate a cunnessione cù u esempiu di u D-Link KVM-221 switch.

Ci vole à avvalendu chì quandu si eseganu i passaggi descritti sopra, entrambi i computer anu esse spentu, sì altrò pochi errori di KVM si pò fà.

  1. Cunnessu e cavi VGA è audio à ogni computer. U primu hè cunnessu cù u connettore rispettabile di a scheda madre o di a scheda video.

    Se ùn hè micca (quessa succede, soprattuttu in i sistemi moderni), avete bisognu di aduprà un adattatore secondu u tippu di uscita - DVI, HDMI o DisplayPort.

    Vede ancu:
    A cumparazione di HDMI è DisplayPort, DVI è HDMI
    Cunnessu un monitoru esterno à un laptop

    U cavu audio hè inclusu in a line-out nantu à una scheda di sughjettu integrata o discreta.

    Ùn vi scurdate di cunnesse ancu USB à l'alimentu di u dispositivo.

  2. Puru includemu stessi cavi in ​​un switch.

  3. Cunnessu u monitor, l'acustica è u mouse cù a tastiera à i connettori cumpresi da u latu oppositu di u switch. Dopu à ciò, pudete accende i computer è cuminciate a travaglià.

    U passatu tra l'ordinatori hè fattu cù un bottinu nantu à u cascu di u switch o tasti d'accessu, u set di cui per diversi dispositivi pò differisce, cusì lite i manuali.

Metudu 2: Prugrammi per l'accessu remoti

Pudete ancu aduprà programmi speciali, cum'è TeamViewer, per vede è gestisce eventi nantu à un altru computer. U svantaghju di stu metanu hè dipende da u sistema operativu, chì riduce significativamente u numeru di funzioni dispunibule in l'utuli di cuntrollu "ferro". Per esempiu, usando u lugiziale ùn pudete micca configurà u BIOS è fà operazioni diverse à l'iniziu, ancu da i supporti ammenate.

Ulteriori dettagli:
Panoramica di i prugrammi per a amministrazione à distanza
Cumu aduprà TeamViewer

Conclusione

Oghje avemu amparatu à cumunicà dui o più computer à un monitor cù un switch KVM. Stu approcciu vi permette di cuntrullà simultaneamente parechje macchine à u tempu, ancu di aduprà efficacemente e so risorse per u travagliu è di risolve travaglii d'ogni ghjorni.