Cume blocà un cuntattu in iPhone

A volte, davanti à l'utenti di Excel, diventa una domanda cumu aghjunghje a quantità totale di valori di parechje colonne? U compitu hè ancu più cumplicatu se sti colonne ùn sò micca situate in una sola matrice, ma sò spargi. Figuremu cum manera di riassunà i in diversi modi.

Aggiunta di columna

A sommazione di e colonne in Excel si faci secondu à i principii generali di l'aggiunu di dati in stu prugramma. Benintesa, sta procedura hà alcune peculiarità, ma sò solu un parti di a lege generale. Comu ogni altra sumazione in stu processore tabular, l'aggiunzione di colonne pò esse fatta cù una semplice formula aritmetica, aduprendu a funzione Excel integrata SUM o auto summa.

Lezione: Conteghje somme in Excel

Metudu 1: Usa Suma Auto

Prima di tuttu, guardiamu cume sume i colonne in Excel cù l'aiutu di un strumentu cum'è auto summa.

Per esempiu, piglià a tavula, chì presenta u fatturatu quotidianu di cinque magazzini in sette ghjorni. L'informazione per ognunu tempu si trova in una colonna separata. U nostru scopu hè di scopre u redditu totale di sti prupietà per u periodu sopra riportatu. Per questo, hè basta à pieghje a colonna.

  1. Per scopre u fatturatu totale di 7 ghjorni per ogni magazinu in parte, usemu a summa automatica. Selezziunu u cursore cù u bottinu sinu di u mouse premitu in a colonna "Shop 1" tutti l'oggetti chì cuntenenu valori numerici. Poi, stà in a tab "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Autosum"chì hè situatu nantu à u nastro in u gruppu di impostazioni U editing.
  2. Comu pudete vede, a quantità totale di fatturazione per 7 ghjorni à u primu prughjettu sarà visualizata in a cella sottu à a colonna di a tavula.
  3. Operemu una operazione simile, applicendu a summa automatica è per tutte l'altre colonne chì cuntenenu dati nantu à i ricavi di i magazzini.

    S'ellu ci hè parechje colonne, allora hè pussibule di ùn calculà per ognuna d'elle a quantità di soldi separatamente. Aduprà u marcatore di riempimentu per copià a formula chì contene a summa automatica per a prima uscita à e colonne rimanenti. Selezziunu l'elemento in cui a formula hè situata. Spostà u cursore in u angulu in dirittu inferiore. Duvà esse convertitu in un marcatore di pieno, chì simile à una croce. Dopu facemu un morsu di u bottinu sinu di u mouse è trascina u manicu di riempimentu parallele à u nome di a colonna à a fine di a tavula.

  4. Comu pudete vede, i valori di entrata per 7 ghjorni per ogni pruduttu calculatu separatamente.
  5. Ora ci vole à aghjunghje insieme i risultati cumuni per ogni pruduttu. Questu pò esse fattu cù a stessa summa automatica. Fate una selezzione cù u cursore cù u bottinu sinu di u mouse tenendu premutu tutte e celle in cui si trova u quantità di redditu per i negozi individuali, è ci aghjunghjemu ancu una cella piena à u dirittu. Dopu, fate un clic nantu à l'icona avtoummy già cunnisciutu per noi nantu à u nastro.
  6. Comu pudete vede, a quantità totale di fatturazione per tutti i punti di vendita per 7 ghjorni sarà affissata in a cella vuota, chì era situata à a sinistra di u tavulu.

Metudu 2: Aduprà una formula matematica semplice

Ora vedemu cume sceglite e colonne di a tavula, ponendu applicà per sti scopi solu una semplice formula matematica. Per esempiu, aduprà a stessa tavula chì hè stata usata per descrivere u primu metudu.

  1. Come ultima volta, prima di tuttu, avemu bisognu di calculà a quantità di redditu per 7 ghjorni per ogni magazinu separatamente. Ma fighemu questu in un modu un pocu differente. Selezziunu a prima cellula vuota sottu a colonna. "Shop 1"è installate u segnu "=". Dopu, cliccate nantu à u primu elementu di sta colonna. Comu pudete vede, u so indirizzu hè immediatamente visualizzato in a cella per a quantità. Dopu à ciò avemu messu una marca "+" da a tastiera. Dopu, cliccate nantu à a cella successiva in a stessa colonna. Dunque, alterna riferimenti à elementi di un stratu cù u segnu "+", trattemu tutte e cellule di una colonna.

    In u nostru casu particulare, avemu avutu a formula chì seguita:

    = B2 + B3 + B4 + B5 + B6 + B7 + B8

    Benintesa, in ogni casu individuale, si pò differisce secondu a situazione di a tavula in u stru è u numeru di cellule in a colonna.

  2. Dopu chì i indirizzi di tutti i elementi di a colonna sò stati inseriti, per visualizzare u risultatu di a sommazione di redditu per 7 ghjorni à u primu prupiu, cliccate nantu à u bottinu Enter.
  3. Poi pudete fà u listessu per i altri quattru negozii, ma sarà più faciule è più veloce per riassumirle i dati in altre colonne usando u marker di riempimentu in u listessu modu cum'è avemu fattu in u metodo precedente.
  4. Ora ci resti per truvà a quantità totale di colonne. Per fà quessa, selezziunu ogni elementu vacante nantu à u fogliu, in cui pianu di visualizà u risultatu è metti in ellu u segnu "=". Dopu in vicinu si aghjunghjenu e cellule in cui sò e sumeri di e colonne, chì avemu calculatu nanzu.

    Avemu a formula seguente:

    = B9 + C9 + D9 + E9 + F9

    Ma a formulazione hè ancu individuale per ogni casu individuale.

  5. Per uttene u risultatu cumpletu di l'aggiunzioni di colonne, cliccate nantu à u bottinu. Enter in a tastiera.

Hè impossibile micca capisce chì questu metudu impiega più tempu è impone più sforzu di u precedente, perchè si suppone chì, per uttene a quantità totale di redditu, clicchja manualmente di ogni cella chì deve esse aghjunta. S'ellu ci hè parechje righe in u tavulu, allora sta procedura pò esse fastidiosa. In listessu tempu, questu metudu hà un vantaghju indiscutibile: u risultatu pò esse pubblicatu in ogni cella piena nantu à u schede ch'ellu sceglie l'utente. Quandu si utilizza a summa automatica, ùn ci hè nisuna possibilità.

In pratica, sti dui metodi ponu esse cumpressu. Per esempiu, imbarazzà i totali in ogni colonna separatamente aduprendu una summa automatica, è deriva u valore tutale applicendu una formula aritmetica in a cella nantu à u schede ch'ellu sceglie l'utente.

Metudu 3: Usa a funzione SUM

I svantaghji di i dui metodi precedenti ponu esse eliminati cù una funzione chjamata in Excel SUM. U scopu di questu operatore hè precisamente a sumazione di numeri. Appartene à a categoria di funzioni matematiche è hà a sintassi simu semplice:

= SUM (numero1; numero2; ...)

L'argumentazione, chì u numaru pò ghjugna à 255, hè numeri summsitici o indirizzi di cellule, induve sò situati.

Vedemu chì questa funzione di Excel hè usata in pratica cù l'esempiu di u listinu tavulu di ricavazioni per cinque punti in 7 ghjorni.

  1. Marcemu un elementu nantu à un fogliu in u quale a quantità di redditu in a prima colonna sarà visualizata. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. L'attivazione hè fatta Maestri di funzioni. Esiste in a categoria "Matematica"cerca un nome "SUMM"fate a so selezione è cliccate nantu à u pulsante "OK" in fondo à sta finestra.
  3. Attivazione di a finestra d'argomentu di a funzione. Pò avè fino à 255 campi cù u nomu "Numero". Questi campi cuntenenu argumenti di l'operatore. Ma per u nostru casu un campu sarà abbastanza.

    In u campu "Number1" vulete mette e coordinate di u rughjonu chì cuntenenu e celle di colonna "Shop 1". Questu hè fattu assai semplicemente. Mette u cursore in u campu di a finestra di l'argumentazione. Dopu, premendu u bottinu sinu di u mouse, selezziunate tutte e celle in a colonna. "Shop 1"chì cuntenenu valori numerici. L'indirizzu hè statu immediatamente visualizatu in a casella di argumentu cume e coordinate di a matrice in elaborazione. Cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.

  4. U valore di i ricavati di sette ghjorni per u primu magazinu apparirà immediatamente in a cella chì cuntene a funzione.
  5. Allora pudete fà operazioni simili à a funzione SUM e per i restanti colonne di a tavula, contanu in elli a quantità di guadagnu di 7 ghjorni per i negozi diversi. L'algoritimu di l'operazioni sarà esattamente uguale a chjamatu sopra.

    Ma ci hè una opzione per facilità u travagliu. Per fà quessa, usamu u listessu marker di riempimentu. Selezzi a cella chì digià contene a funzione. SUM, è si stendini u marcatore parallele à l'infusioni di e colonne à a fine di u tavulu. Comu pudete vede, in stu casu, a funzione SUM copiate cum'è ancu copiatu una formula formula matematica simile.

  6. Dopu, selezziunate a cella vacante nantu à u fogliu, in cui duvemu suppone di fà cumparisce u risultatu totale di u calculu per tutti i negozi Com'è u prucedimentu di nanzu, pò esse qualchì elencu di fogliu free. Dopu à ciò, chjamemu in un modu cunniscitu Wizard di Funzione e spostà a finestra d'argomentu di funzioni SUM. Avemu a riempiu u campu "Number1". Come in u casu precedente, ponemu u cursore in u campu, ma sta volta cù u bottinu sinu di u mouse, selezziunate a linea intera di i totali di i ricavati per i singuli magazzini. Dopu chì l'indirizzu di sta stringa cum'è una riferenza di matrici hè stata inserita in u campu di a finestra di argomenti, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  7. Comu pudete vede, a quantità totale di redditi per tutti i manghieri in causa di a funzione SUM Si hè presentatu in un cartulare di cellule pre-designatu.

Ma à volte ci sò i casi in cui avete bisognu di visualizà u risultatu generale per tutti i prupietà senza riassumere i subtotali per i negozii individuali. Comu va, l'operatore SUM è pò, è a soluzione à stu prublema hè ancu più faciule ch'è usando a versione precedente di stu metudu.

  1. Com'è sempre, selezziunate a cella nantu à u fogliu in u quali hè esposta u risultatu finale. Chiama Wizard di Funzione cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. Apre Wizard di Funzione. Pudete andà à a categoria "Matematica"ma se avete usatu di recente l'operatore SUMcum'è fà, allora pudete rimanere in a categoria "10 recentemente usate" è selezziunate u nome volu. Devi esse quì. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. A finestra d'argumentu riparte. Mette u cursore in u campu "Number1". Ma sta volta tenga u bottinu di sinistra è selezziunate tutta a matrice tabulari, chì cuntene u fattu per tutti i punti vendita. Dunque, u campu hà da uttene l'indirizzu di tuttu u spaziu di a tavula. In u nostru casu, hà a forma seguente:

    B2: F8

    Ma, naturalmente, in ogni casu, l'indirizzu sarà differente. A sola regularità hè chì e coordinate di a cella superiore sinistra di a matrice saranu i primi in questu indirizzu, è l'elemento inferiore dirittu sarà l'ultimu. Queste coordinate saranu separate per due punti (:).

    Dopu chì l'indirizzu di u matrice hè entratu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  4. Dopu sti azzioni, u risultatu di l'aggiunzioni di dati serà visualizatu in una cella separata.

Se tenemu cunsideratu stu metudiu da un puntu puramente tecnicu, ùn stamminate micca e colonne, ma l'intera matrice. Ma u risultu hè statu uguale, cum'è ogni colonna hè stata aghjunta separatamente.

Ma ci sò situazioni chì avete bisognu di aghjunghje micca tutte e colonne di a tavula, ma solu certi. U travagliu diventa ancu più cumplicatu s'elli ùn li cunfirmanu micca. Fighjavemu cumu si faci questu tipu di addizione usando l'operatore SUMU par l'esempiu di a stessa tavula. Supponemu chì duvenu solu di aghjunghje i valori di colonna "Shop 1", "Shop 3" è "Shop 5". Questu richiede chì u risultu sia calculatu senza rimproverà i subtotali per colonne.

  1. Piazzà u cursore in a cella induve u risulte sarà visualizatu. Chjamate a finestra d'argomenza di funzioni SUM accussì cume era fattu prima.

    In a finestra aperta in u campu "Number1" inserite l'indirizzu di u intervallu di dati in a colonna "Shop 1". U fattu in u listessu modu cum'è in ghjornu: ponu u cursore in u campu è selezziunate u spaziu pertinente di a tavula. In i campi "Number2" è "Number3" rispettivamente, inseremu l'indirizzi di l'arraeli di dati in e colonne "Shop 3" è "Shop 5". In u nostru casu, e coordinate entrate sò cumprate:

    B2: B8
    D2: D8
    F2: F8

    Poi, cum'è sempre, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

  2. Dopu chì e ste azzioni sìanu finite, u risultu di aghjunghje a quantità di fatturazione da trè magazzini nantu à cinqui, si vene à l'elemento di destinazione.

Lezione: L'applicazione di l'Assistente di Funzione in Microsoft Excel

Comu pudete vede, ci sò trè modi principali per aghjunghjendu colonne in Excel: aduprà auto summa, formula matematica è funzione SUM. L'opzione più semplice è più veloce hè di aduprà a summa automatica. Ma hè u menu flessibile è ùn travaglià micca in tutti i casi. L'opzione più flessibile hè l'usu di formule matematiche, ma hè meno autumaticu è in certi casi, cù una grande quantità di dati, a so implementazione in pratica pò piglià tantu tempu. Usa funzione SUM pò esse chjamatu u mezu "doratu" tra sti dui modi. Questa opzione hè relativamente flessibile è rapida.