Resident Evil 2 Remake: giudiziu di u ghjocu è prime impressioni

U rinascimentu di i ghjochi classichi hè diventatu una bona tradizione per u studio Capcom. U primu Resident Evil cunvertitu è ​​a ripaster di zero partite di successu avianu dà dimostratu chì un ritornu à e basi hè una grande idea. I sviluppatori giapponesi uccidenu dui uccelli cù una petra in una volta, piaceru i fan di l'originali è attingendu un novu à a serie.

Un remake di Resident Evil 2 hè statu attendu. L'autori di a semina liberavanu ancu una demo di trenta minuti, dopu u passu di u quali diventava chiaru chì u prughjettu sarebbe stupendu. A versione di liberazione da u primu minutu mostra chì, nantu à u tempu, hè voglia di esse simile à l'originale in u 98 è è à tempu pronta à diventà un novu in u sviluppu di Resident Evil.

U cuntenutu

  • Prima impressioni
  • A trama
  • Gameplay
  • Modi di ghjocu
  • Risultati

Prima impressioni

A prima cosa chì aghjunghje veramente l'ochju dopu u lancimentu di a campagna di un lettore hè grafica stupenda A video introduttiva, cum'è tanti altri, hè stata creata nantu à u mutore di u ghjocu è stupisce cù e trame dettagliate è u disegni di ogni elementu di l'aspettate di i caratteri è di a decorazione.

Prima vede u ghjovanu poli alto Leon Kennedy

Dopu à tuttu u magnificenza ùn cogliete micca un novu refe: Capcom piglià a trama è i caratteri à un novu livello di prestazione. In u 2 parti originali di a storia hè stata pizzicata per un ticchju, inveci di davvero ghjucà un rolu impurtante, è i caratteri eranu diretti è senza pruvista di emozioni. Forse hè accadutu per l'imperfetti tecnichi di u tempu, ma in u ripatu tuttu si sente diversu: da i primi minuti vedemu protagonisti carismatichi, ognunu chì avè un scopu personale, sà cum'è di sente è empatisce. Più in u lungu di u trama, a relazione è a dependenza di i caratteri nantu à l'altru aumenterà solu.

I carattere si luttanu micca solu per a so vita, ma ancu per a sicurezza di u so vicinu

I ghjocatori chì hà vistu u prughjettu in '98 puderanu truvassi cambiamenti in u gameplay. A cammara ùn appena più appesi in un angulu di a stanza, limitendu a vista, ma situata daretu à u spaziu di u carattere. A sensazione di cuntrollu di l'eroi cambia, ma a stessa atmosfera di incertezza è di orrore primitivu hè mantinuta attraverso a sistemazione sombru di lochi è di u tippu di ghjocu.

Chì pari à a fine di a settimana lavorativa?

A trama

A storia hà subitu piccole mutazioni, ma in generale hè rimastru canonicu. U personanu principale Leon Kennedy, chì hè andatu in Raccoon City per scopre a causa di u silenziu radio, hè costrittu à trattà cun a conseguenza di un'invasione zombie in a stazione di polizia. U so amicu in sfortunu Claire Redfield cerca di truvà u Fratellu Chris, u caratteru di a prima parte di u ghjocu. A so cunniscenza inaspettata si sviluppa in una partenariata, supportata da e nuove intersezioni di u territoriu, riunioni inaspettate è tentativi di aiutà l'altru in ogni modu.

Due rami di storia à scelte - questu hè solu l'iniziu di a storia, dopu à u passu di a campagna apru un novu modu

I scrittori sò stati capaci di alzà à u gradu di i caratteri più significativi di i caratteri anzianu secondari, per esempiu, u poliziotto Marvin Bran. In u ghjocu uriginale, hà piantatu un paru di dichjarazioni, è dopu mori, ma in u rifattu a so immagine hè più drammatizata è impurtante per a storia. Quì u ufficiali diventa unu di i pochi chì hè prontu per aiutà Leon è Claire à uscì da a stazione viva.

Marvin diventa u navigatore di Leon in a stazione di polizia

Versu a metà di u ghjocu scumandirai altre personalità cunnisciute, inclusa a femme fatale Ada Wong, u scienziato William Birkin, a so zitella Sherry è a so mamma Annette. U dramma di a famiglia di Birkin toccherà per l'anima è si aprirà in un novu modu, è u tema di simpatia tra Leon è Ada hè diventatu più distinti.

L'autori mette in luce a relazione di Ada Wong è Leon Kennedy

Gameplay

Malgradu qualchi cambiamenti di situazione, a trama principale restava canonica. Succidemu ancu l'invasione zombie, è a sopravvivenza hè a basa di u gameplay. Resident Evil 2 mette u lettore in u rigidu quadru di a mancanza eterna di munizioni, un numaru limitu di elementi di curazione è di scuru oppressivu. In realtà, i l'autori anu conservatu l'antica Survival, ma li detti novu chips. Oghji i lettori videnu u caratteru da u spalle è piglià a mira cù l'arma stessi. I enigmi chì cunsultanu a parte di u littore di cuntenutu sò ancu riconoscibili, ma a maggior parte di esse sò rielaborati. Per eseguirli avete bisognu di truvà qualchi elementi o risolvi u puzzle. In u primu casu, avete abbastanza currite intornu à e locazione, esplorà ogni angulu. I puzzle si trovavanu à u livellu di selezzione o cerca una password o a soluzione di un Quindici semplici.

I puzzle di i remake anu avè qualcosa in cumunu cù i puzzle da u ghjocu uriginale, per quessa, ora ci sò più di elli, è certi eranu più difficiuli.

Alcuni elementi impurtanti ponu esse bè nascosti, dunque si pò truvà solu in cunsulà più stretta. Caru tuttu ùn funzionanu micca, chì l'inventario di u caratteru hè limitatu. Prima, avete sei slot per vari oggetti, ma pudete espansi u magazinu cù l'aiutu di sacchi sparghjiti in lochi. Inoltre, e cose extra ponu esse sempre piazzate in una scatula classica di un residente, chì funziula cum'è teletraste, trasferendu cose da un locu à un altru. Dui quandu tu apri questu dresser, ci sarà sempre i forniture lasciati prima.

Scatule magiche di l'Universu Resident Evil trasmissu elementi di u lettore da un locu in altru

I nemichi in u rifatimentu sò terribili è varii: quì ci sò i zombii tipichi tipici, è i cani infettati cun spiaghjii, è i licori ciechi cu un urti mortali, e, naturalmente, a stella principale di a seconda parte, Signore X. Chi ellu mi piacerebbe dì un pocu più! Stu tiranu modificatu, mandatu da Ambrella à Raccoon City, esegue una missione specifica è hè costantemente scontru in u modu di i caratteri principali. Forte è periculu Mr. X ùn pò esse uccisu. Se u tiranu caduta dopu à una dozzaia di colpi cun tuccati à a testa, sia sicuru ch'ellu hà da stà prestu andà e cuntinuà à calà i so tacchi. A so persecuzione hà ricurdatu in qualchì manera a eterna ricerca di Nemesis da Resident Evil 3 per i cummandatori S.T.A.R.S.

Mr. X hè onniprezente cum'è un rapprisentante di Oriflame

Se u signore X fastuosu, ma terribilmente alla modella hè inutile à luttà, quì sò l'altri nemici vulnerabili à l'arme di focu, trà quali truverete a pistola classica, u pugnale, u revolver, a lanciame di armi, u lanceu a razzi, a navicula è granate di guerra non canonichi. I munizioni sò raramente truvati à i livelli, ma ponu esse fattu in pòlia, chì ci invia dinò à a meccanica di a terza parte di a serie.

Nantu à stu casamentu di prugramma di prestu ùn finisce micca. U remake hà presu a basa, i lochi è a storia da a seconda parte, ma assai altri elementi sò stati visti in altri prughjetti di a serie. U motoru migra da Resident Evil 7 è abituatu quì perfettamente. Chì duveri esse cuntentu per una tale impresa di alta qualità, ottima animazione faciale è fisica avanzata, affettuu à a gestione tattica di i fuochi di focu: avversari in u rifaculu sò assai tenace, perchè duvete ucciderli avete bisognu di gastà assai cartucce, ma u ghjocu ti permette di lasciare i mostri vivi, danneghendu i membra è rallentà, per cunsintà cumu in maniera impotenta è virtualmente inoffensiva. Pudete truvà l'usu di qualchi sviluppu da Resident Evil 6 è Apocalypse 2. In particulare, u cumpunente di spada assomiglia ch'è in i ghjochi summenzionati.

A capacità di sparare un mostru di un arru ùn hè fatta per u divertimentu - hè l'elementu tatticu più impurtante di u gameplay

Modi di ghjocu

Resident Evil 2 Remake offre una varietà di modi di ghjocu, è riesce à varieghere i stili di gameplay, ancu in una campagna di un lettore. Se avete sceltu Leon o Claire, allora più vicinu à a seconda metà di u ghjocu vi sarà l'occasione di ghjucà un pocu per i so cumpagni. A mini-campagna per l'infernu è u Sherry ùn hè micca solu distingueru per u caratteru principale, ma varia ancu leggermente in u stile di passaghju. A maiò parte di i cambiamenti si sentenu quandu ghjucanu di Sherry, postu chì a zitella ùn sapete micca aduprà l'arme di focu, ma evita attivamente creature sanguineie.

Smarty è agilità aiutanu Sherri a sopravvivere circundatu da una folla di zombi

U passatu di una campagna di ghjocu à cummentariu porterà u lettore à circa 10 ore, ma ùn pensate micca chì u ghjocu fini quì. Durante u primu incursione à a riparazione, observeremu chì u secondo personaghju principale segue una altra trama è si trova in altre località. Fighjulà a so storia pò riesce dopu à u passaghju cumpletu. U "New Game +" aprirà, è questu altri 10 ore di ghjocu unicu.

Oltre à a trama originale in a campagna principale, ùn vi scurdate micca i tri modi chì sò stati aghjunti da i sviluppatori. U Quarto Survivor cunta a storia di l'agente di Umbrella Hank, chì hè statu mandatu per rubà un campione di u virus. U stilu è u design di u ghjocu arricurdaranu qualcosa di a quarta parte di Resident Evil, chì in missioni in più saranu molte più azzione. "Surviving Tofu" - modalità cuma, induve u lettore duverà scorri trà lochi famigliali in l'immagine di u furmagliu di tofu, armatu cu un coltinu. Hardcore per quelli chì anu pigliu cunniscitu i vostri nervi. I "Succidenti di u Spettu" ricurdarunu qualcosa di un Fossu Resident Evil, in chì cù ogni novu passaghju l'articuli di u ghjocu cambia a so posizione.

A storia di Hank vi permetterà di guardà à ciò chì accade da un angulu diversu.

Risultati

Pochi dubitavanu chì Resident Evil 2 Remake scopri ch'edda hè un ghjocu di capolavoru. Questu prughjettu da u primu à l'ultimi minuti hà rivelatu chì i sviluppatori di Capcom cù grande responsabilità è amori sinceri s'avvicinanu à a ristampa di i classici di ghjochi immortali. U remake hà cambiatu, ma ùn hà micca cambiatu u canonu: avemu sempre a stessa storia terribile cun caratteri interessanti, un gameplay intensu, puzzle da sfida è un'atmosfera terrificante.

I Giapponesi eranu capaci di piacè tutti, perchè si sò successi à soddisfà e dumande di i fan di a seconda parte originale, riportendu i so caratteri preferiti, i punti identificabili è ghjunghje, ma nant'à u listessu tempu avianu presentatu i nuovi fan cun grafica moderna è u equilibriu perfettu tra l'azione è a sopravvivenza.

Ùn vi raccomandemu chì ghjucate di sicuru un remake di u seconda Resident Evil. U prugettu hè chì pudia ancu accumularu u titulu di u più ghjocu di u 2019, malgradu altri saluti in procentu di altru prufessu.