Cumu ricuperà u sistema Windows 8 è 8.1

Quandu dumandate per a ricadenza di Windows 8, diversi utenti anu significatu cose chì differenu: qualchì una persona cancella l'ultime modifiche fatti quandu hà installatu un prugramma o driver, qualchissia hà cancellatu l'aggiornamenti installati. 8. Aggiornamentu à 2016: Cumu rimbrunà o ripresenta Windows 10.

Ho già scrittu nantu à ognuna di sti temi, è quì aghju decisu di raccoglie tutte queste informazioni insieme cù spiegazioni in chì casi i metudi specifichi di ripristinà u statu precedente di u sistema sò adatti per voi è quali procedure sò svolte quandu usanu ognuna.

U rollback di Windows cù i punti di riparazione di u sistema

Un di i metodi più frequenti à circà in Windows 8 sò i punti di riparazione di u sistema chì sò creati automaticamente durante i cambiamenti significativi (installazione di prugrammi chì cambiano a configurazione di u sistema, i driver, l'aggiornamenti, etc.) è chì pudete creà manualmente. Stu metudimentu pò aiutà in situazioni abbastanza semplici quandu, dopu à una di queste azzioni, avete qualchi errori in u travagliu o quandu u sistema hè avviatu.

Per uttene un puntu di ripristinamentu, devi effettuà i seguenti passi:

  1. Vai à u pannellu di cuntrollu è selezziunate "Restore".
  2. Fate un clic nantu à "Avvia Ripristina sistema".
  3. Selezziunu u puntu di ripristinamentu desideratu è cumincià u prucessu di rimborsu à u statu à a data di creazione di u puntu.

Pudete leghje più nantu à i punti di ripresa di Windows, cumu si lavora cun elli, è cume si risolve i prublemi tipichi cun questu arnesi in l'articolo Puntu di recuperu di Windows 8 è 7.

Aggiornamenti di retrogradamentu

U prossimu travagliu cumunu hè di rimborsà l'aggiornamenti à Windows 8 o 8.1 in casi chì, dopu a so stallazione, apparessi certi prublemi cù un computer: errori quandu lancia i prugrammi, perdita di Internet è simili.

Per questu, tu usa di solitu una rimozione di l'aggiornamentu cù Windows Update o via a linea di cumannu (ci hè dinò software di terze parti per travaglià cù l'aghjurnamentu di Windows).

Istruzioni passo-passo per disinstallà l'aggiornamenti: cume rimuovere l'aggiornamenti per Windows 8 è Windows 7 (duie maniere).

Ripristinare Windows 8

In Windows 8 è 8.1, hè pussibule di resettà tutte e impostazioni di u sistema, in casu ch'ellu ùn funzi micca bè, senza cancellà i vostri schedari personali. Questu metudu deve esse adupratu quandu altri metodi ùn aiutanu più - cun alta probabilità, i prublemi ponu esse risolti (sempre chì u sistema sia in carica).

Per ripristinare l'impostazioni, pudete aprire u pannellu da a destra (Fascini), cliccate nantu à "Parametri", è dopu cambiate e impostazioni di u computer. Dopu à ciò, selezziunate in a "Aggiorna è Ripristina" - lista "Restaura". Per ripresentà e impostazioni, hè basta à ripartite u recuperu di u computer senza eliminà i file (tuttavia, i vostri prugrammi installati ne sò afectati, hè solu nantu à i cartelli di documenti, video, foto è simili).

Dettagli: Ripristina i menu di Windows 8 è 8.1

Aduprà e immagini di recuperu per rimborsà u sistema à u so statu originali

Una immagine di recuperu di Windows hè una specie di copia integrale di u sistema, cun tutti i prugrammi installati, i driver, è se vulete, è i file, è pudete rimborsà u computer à u statutu esattamente conservatu in a immagine di recuperu.

  1. Queste immagini di recuperu sò presenti in tutti i portatili è in i computer (di marca) cù Windows 8 è 8.1 preinstallati (situati nantu à una partizione di discu rigultu nascosta, chì cuntene u sistema operativu è i prugrammi installati da u fabbricante)
  2. Pudete creà una maghjina di riparazione solu à qualunque tempu (preferibilmente subitu dopu a stallazione è a configurazione iniziale).
  3. Se vulete, pudete creà una partizione di ricuperazione nascosta nantu à u discu duru di u computer (s'ellu ùn hè micca lì o hè stata cancellata).

In u primu casu, quandu u sistema ùn era micca ripetutu nantu à un laptop o un computer, ma un nativu (ancu l'alturatu di Windows 8 à 8.1), pudete aduprà l'elemento "Restaura" per cambià i parametri (descrittu in a sezione precedente, ci hè ancu un link à istruzioni dettagliate), ma avete bisognu à sceglie "Elimà tutti i file è reinstallà Windows" (quasi u tuttu u prucessu accade automaticamente è ùn richiede micca una preparazione speciale).

U vantaghju principali di e partizioni di recuperu di a fabbrica hè chì si pò aduprà ancu in casi chì u sistema ùn sia principiatu. Cumu fà sta in relazione à i portatili, aghju scrittu in l'articolo Cumu ripresentà u laptop à l'impostazioni di a fabbrica, ma per i PC di desktop è i PC all-in-one, stessi metudi sò aduprati.

Pudete ancu creà a vostra propria immagine di recuperu cuntenendu, fora di u sistema stessu, i vostri prugrammi installati, e impostazioni fate è i file necessari è adupralu in qualunque tempu, se vole, riprendete u sistema à u statu desideratu (pudete ancu tene a vostra immagine nantu à un discu esterno per conservazione). Dui modi per fà tali imagini in u "8" chì aghju descrittu in l'articuli:

  • A creazione di una immagine di recuperu piena di Windows 8 è 8.1 in PowerShell
  • Tuttu nantu à a creazione di immagini di recuperu persunalizate Windows 8

È infine, ci sò modi per creà una partizione nascosta per rimborsà u sistema à u statu desideratu, operendu annantu à u principiu di tali partizioni fornite da u fabbricante. Un di i modi pratici per fà questo è di aduprà u prugramu di riparazione Aomei OneKey free. Istruzioni: creendu una immagine di recuperu di u sistema in Aomei OneKey Recovery.

A mo opinione, ùn aghju micca dimenticatu qualcosa, ma sì avete bisognu qualcosa da fà, aghju cuntentu di sente u vostru commentu.