Cume per rimuovere i strati in Photoshop


I schedari cù l'estensione TIB sò copie di backup di un discu, un sistema o i luggeri individuali è cartelle create da Acronis True Image. L'utenti avianu spessu una dumanda nantu à cume si aprenu tali file, è in l'articolo di ghjornu ne rispondemu.

Apertura di file Tib

U format TIB hè proprietariu di Acronis True Image, perchè tali file ponu esse aperti solu in stu prugramma. Tuttavia, ci hè ancu una spiegazione spiaghja: I file TIB creati in altre versioni di Acronis prubabilmente ùn funzioneranu micca in a nova versione. E l'istruzzioni quì sottu pertinenate à e immagini create da l'ultima versione di Acronis True Image cum'è sta scrittura (lugliu 2018).

Scaricate Acronis True Image

  1. Lanciate u prugramma è cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di a freccia à fiancu à a scrizzione "Add a copy"è poi cliccate nantu à l'elemento "Aghjunghje una copia di backup existente".
  2. Usa u gestore di lima integratu per andà à u cartulare di copia di salvezza, selezziunu e clicca "Add".
  3. Un backup in u formatu tib verrà aghjuntu à u prugramma. Per vede u cuntenutu è / o per restaurà i dati, cliccate nantu à u pulsante. "Recuperu".
  4. Sfogliate nant'à u cuntenutu di a copia di salvezza ùn funzionerà micca, ma pudete vede a lista di file adatti in u TLB. Per quessa ùn ci hè un picculu trucchju. In cima di a finestra di manager di recuperu hè a stringa "Cerca"chì sustene a ricerca per a maschera. Tipa caratteri *.*, è un listinu di documenti si aprirà in u manager di vista.
  5. Sì avete bisognu di recuperà i dati da un backup, aduprà a nostra guida Acronis True Image.

    Leggi ancu: Cumu utre Acronis True Image

Acronis True Image ùn hè micca senza difetti, u principale di i quali hè a forma di distribuzione pagata. A versione di prova, tuttavia, hè attiva per 30 ghjorni, chì hè abbastanza per un usu unicu. Tuttavia, se avete spessu à trattà cù i file TIB, dovete pensà à cumprà una licenza per u prugramma.