Cumu rinominà una cartella utente in Windows 10

A quistione di cumu si pò rinominà una cartella di l'utente di Windows 10 (per chjavi una cartella, di solitu risponde à u vostru nomu d'utenti, situata in C: Utenti (chì si vene in C: L'utenti in Explorer, ma u percorso attuale per a cartella hè esattamente quellu chì era specificatu) hè stabilitu abbastanza spessu. Quest'istruzione mostra cume fà ciò è cambia u nomi di cartulare di l'utente à quello desideratu. Se qualcosa ùn hè micca chjaru, sottu ci hè un video chì mostra tutti i passi da rinominà.

Cosa pò esse? Quì ci sò e situazioni diverse: una di quelle più cumuni, se ci sò caratteri cirillici in u nomu di a cartella, anchi prugrammi chì ponenu i componenti necessarii per travaglià in sta cartulina pò ùn funzionanu micca correttamente; A seconda ragione più frequente ùn hè tantu mancu appena u nome attuale (ancu, quandu utilizanu un cuntu di Microsoft, hè accurmatu è micca sempre cunsideratu).

Attenzione: potenzialmente, tali azioni, in particulare quelle fatte cun errori, pò dà à un malfunzionamentu di u sistema, à un messaghju chì sò logatu usendu un profilo temporaneu, o l'incapacità di entrà in u sistema operativo. Inoltre, ùn prova micca à cambià u nome a cartella in alcun modu senza esegui u restu di e procedure.

Rinominà a cartella utente in Windows 10 Pro è Enterprise

U metudu descrittu quandu verificà hà travagliatu cù successu sia per l'account Windows 10 locale sia per u account Microsoft. U primu passu hè di aghjunghje un novu account amministratore (micca chiddu di cui u nome di a cartella cambierà) à u sistema.

U modu più faciule per fà ciò per i nostri scopi ùn hè micca di creà un contu novu, ma di abilità u cuntu nant'à nascitu. Per fà ciò, fate una linea di cumunicazione cum'è Amministratore (cù u menù contestuale, chjamatu cliccà col Dente) per aghjunghje e l'introdu u comando Utente net Administrator / active: yes e premete Invesione (se avete un Windows 10 non russe o hè statu russificatu installendu un pack di lingua, inserisci u nome di u account in Latin - Amministratore).

U passu chì seguitu hè a logout (in u menu di Start, cliccate nantu à u username) è quessa, selezziunate un novu account Amministratore è loggati sottu (se ùn vene micca per a selezzione, riavuta u computer). Quand'ellu prima accede, ci vole un pocu di tempu per preparà u sistema.

Una volta entratu, seguitu sti passi in ordine:

  1. Fate un clic destro sul pulsante Start e seleziona l'elemento menu di Gestione computer.
  2. In Computer Management, selezziunate "Utenti Locali" - "Utenti". Dopu, dopu, in a parte destra di a finestra, cliccate nantu à u nome di l'utente, a cartella per a quale desiderate rinominà, cliccate puru u dirittu è selezziunate l'elementu di menu da rinominà. Inserite un novu nomu è chjappate a finestra Gestione Computer.
  3. Andate à C: Utenti (C: Utenti) è rinominate a cartella di l'utente da u menù contestuale di l'esploratore (ie in u modu usuale).
  4. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è inserite regedit in a finestra per eseguì, cliccate "Ok". L'editor di u registru apri.
  5. In u editore di u registru, andate à SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows Windows NT CurrentVersion ProfileList e truvate in essa una sottusezzione curretta à u vostru nome d'utente (pudete capisce cù i valori in a parte diritta di a finestra è da u screenshot sottu).
  6. Fate un dopu cliccate nantu à u parametru ProfileImagePath è cambiate u valore à un nomu novu di cartulare.

Chiudite l'editor di registru, uscite da u account Amministratore è accede à u vostru contu abituale - a cartella di l'utente rinominata deve funzionà senza fallimentu. Per dughjite u cuntrattu di amministratore attivatu in precedenza, esegui u comando Utente net Administrator / active: no in a riga di cume.

Cume cambiate u nome di a cartella utente in Windows 10 Home

U metudice descrittu sopra ùn hè micca adatta per a versione di casa di Windows 10, cum'è quellu, ci hè ancu un modu per rinominà a cartella di l'utente. Hè vera, ùn l'aghju cun da assai.

Nota: stu metudu hè statu testatu nantu à un sistema cumpletamente pulitiu. In certi casi, dopu u so usu, i prublemi ponu pussutu cù u travagliu di prugrammi installati da l'utente.

Dunque, per rinominà una cartella utente in Windows 10 in casa, seguite sti passi:

  1. Crea un account di amministratore o attiva u cuntu incorporatu cum'è descrittu sopra. Fighjunà u vostru contu corrente è accede cun un novu account amministratore.
  2. Rinominà a cartella di l'utente (via esploratore o linea di comando).
  3. Inoltre, cum'è descrittu sopra, cambiate u valore di u parametru ProfileImagePath in a sezione di registru SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows Windows NT CurrentVersion ProfileList in novu (in a sottosezione corrispondente à u vostru contu).
  4. In l'editoru di u Registro di sistema, selezziunu u cartulare radice (Computer, in a parte di sinistra in cima), selezziunate Edit - Search da u menù è ricercà C: Utenti Old_folder_name
  5. Quandu u truvate, cambiate à un novu è cliccate nantu à edità - truvate ulteriormente (o F3) per ricercà i posti in u registru duve u restu u vechju sentitu rimarrà.
  6. Una volta finitu, chjappate u editor di registro.

Quandu tutti i passi sò stati cumpletati, portezzi da u account chì stai usando è vai à u account di l'utente per chì u nome di cartula hè statu cambiatu. Tuttu deve funzionà senza fallimentu (ma in stu casu ponu esse eccezioni).

Video - cumu rinominà una cartella di l'utente

È infine, cum'è pruvatu, un tutorial video chì mostra tutti i passi per cambià u nome di a cartella di l'utente in Windows 10.