Unisci diversi jpg in un unicu file


Per i principianti, si pò spessu chì l'utenti "intelligenti" di Photoshop sò prufessi per simplificà a so vita, eliminendu u travagliu manuale tedioso. Ciò hè in parte veru, ma solu in parte.

A maiò parte di sti strumenti ("Bacchetta magica", "Selezzione rapida", diversi attrezzi di correzione, per esempiu, un strumentu "Sostitu u culore") richiedenu un approcciu prufessiunale per se stessi è i principianti ùn sò micca adatti. Ci hè bisognu di capisce in quale situazione pò esse aduprata un strumentu, è cume si configureghji adeguatamente, è questu veni cù l'esperienza.

Oghje parlemu di u strumentu "Sostitu u culore" da u menù "Immagine - Correzione".

Sostitu u strumento di culore

Questu strumentu ti permette di cambià manualmente una tinta specifica à una altra. A so azzione hè simile à quella di u stratu di regolazione. "Tonalità / Saturazione".

A finestra d'utensi simu quellu:

Questa finestra hè fatta di dui blocchi: "Highlight" è "Sostituzione".

Allotment

1. Strumenti di campionu à l'ombra. Parvenenu cum'è bottoni cù pipette è anu i seguenti settori (da sinistra à diritta): u campione principale, aghjuntu una ombra per u setu di rimpiazzamentu, esclusa l'ombra da u set.

2. Coulente "Scatter" determina quantu i livelli (tonalità adiacenti) sò esse rimpiazzate.

Sostituzione

Stu blocu include sliders Tone di culore, saturazione è luminosità. In realtà, u scopu di ogni cursore hè determinatu da u so nome.

Pratica

Sublutemi unu di i tinte di u pughjilu di gradientu di tale circundu:

1. Attiva l'utellu è cliccate nantu à a pipetta nantu à qualunque parte di u circaru. Una zona bianca apparirà immediatamente in a finestra di anteprima. Hè i spazii bianchi da esse rimpiazzati. In cima di a finestra vedemu l'ombra selezionata.

2. Andà à u blocu "Sostituzione", cliccate nantu à a finestra di culore è regolate u culore à chì vulemu rimpiazzà u campu.

3. Coulente "Scatter" personalizà a gamma di culori da rimpiazzà.

4. Coulisse da u blocu "Sostituzione" fine affine l'ombra.

Questu completa a manipolazione di l'utellu.

Nuances

Comu dighjà menzionatu à l'iniziu di u articulu, l'utellu ùn sempre funziona correttamente. Cume ind'è a preparazione di i materiali per a lezzione, parechji spirimenti sò stati realizzati nantu à a sostituzione di culori in varie immagini - da quelle complesse (abiti, automobili, fiori) à quelli simuli (loghi à un culore, ecc.).

I risultati sò stati assai controversati. In oggetti cumplessi (cum'è quelli semplici), pudete perfezionà a tonalità è l'ambiente di u strumentu, ma dopu avè selezionatu è rimpiazzatu, avete bisognu di affinà manualmente l'immagine (cacciate i haole di a tinta originale, rimuà l'incessu nantu à e zone indesiderate). Questu momentu porta in privè tutti i vantaggi di un strumentu intelligente, cume a velocità è a simplicità. In questu casu, hè più faciule di fà tuttu u travagliu manualmente chè di rifà u prugramma.

Cù oggetti semplici, a situazione hè megliu. L'alosu è e zone indesiderate, naturalmente, restanu, ma sò eliminate più facili è più veloce.

L'applicazione ideale di u strumentu hè di rimpiazzà u culore di ogni area, circondatu da un omu diversu.

Basatu nantu à quellu di sopra, una conclusione pò esse fatta: sì decide di aduprà st'attrezu o micca. Nant'à qualchi fiori hà funzionatu bè ...