L'annu passatu, aghju scrittu quandu u piacè di u gamberu Razer Blade, un ghjocu fine è sottu. A novità d'ogni ghjornu di u 2014 hè forse ancu più interessante in certi sensi. À propositu, quandu aghju scrittu circa 2 schede video, duvemu duie NVidia GeForce GTX 765M, è micca un chip integratu è una scheda video discreta.
Si tratta di u laptop AORUS X7 di ghjocu presentatu à CES 2014. Probabilmente ùn avete mai sentitu parlà d'un sì produttore: cume Alienware hè una marca Dell, AORUS hè una marca Gigabyte di ternarii di ghjocu, è u X7 hè a so macchina prima.
Due schede video, chì altro?
Oltre à un accumpagnu di GeForce GTX 765M in SLI, u tappetu di giochi AORUS X7 hè dotatu di una matrice di duie SSD (in a nova MSI vedenu una soluzione simile è, pensu impegnatu, in altri mudelli) è HDD convenzionale, Intel Core i7-4700HQ, fino a 32 GB de RAM 802.11ac è 17.3 pollici di cachè Full HD. Carcassa di alluminiu, sistema di raffreddamentu prubiziunatu, pesate 2,9 chilogrammi è u pesu di 22,9 millimetri. A mo opinione, assai bè. A causa di solu dubbi in quantu a vita di a batteria di un tali dispositivo (73 batteria HF)
Ùn esiste ancora nisunu laptop in vendita, ma e partite sparanu di principià da marzu di l'annu in corso à un prezzu da 2.099 à 2.799 dollari, ùn sapete micca chè questu prezzu sarà in Russia, u più probabile u listessu cum'è Alienware 18, in ogni casu, i prezzi da produttore converge.
Di conseguenza, un altru laptop di ghjocu, chì merita una veduta più stretta à i ghjocatori cù i soldi. Leggi più nant'à u situ ufficiale //www.aorus.com/x7.html