Funzione Microsoft Excel: truvà una soluzione

Una di e funzioni più interessanti in Microsoft Excel è a ricerca di una soluzione. Tuttavia, ci vole à scurdà chì questu strumentu ùn pò esse attribuitu à i più popolari trà l'utenti in sta applicazione. È in vanità. Dopu tuttu, sta funzione, aduprà i dati originali, per l'itazione, trova a soluzione più ottimale di tutti i dispunibuli. Scopri cumu si utilizanu a funzione di Finder di Soluzioni in Microsoft Excel.

Abilita funzione

Pudete ricercà per un bellu pezzu nantu à u nastro in cui a Ricerca di una soluzione hè situata, ma ùn truverete mai questu arnesi. Semplicemente, per attivà sta funzione, avete bisognu di attivà questu in l'impostazioni di u prugramma.

Per attivà a ricerca di soluzioni in Microsoft Excel 2010 è versioni successive, andate in la scheda "File". Per a versione 2007, cliccate nantu à u bottinu Microsoft Office in l'angulu in alto à sinu di a finestra. In a finestra chì si apre, andate à a sezione "Parametri".

In a finestra di parametri, cliccate nantu à l'elemento "Add-ins". Dopu a transizione, in a parte inferiore di a finestra, à l'opposizione à u parametru "Gestione", selezziunu u valore "Complementi di Excel", e cliccate nantu à u pulsante "Vai".

A finestra cun add-ons apre. Mettite una marcata davanti à u nomu di u cumunamentu chì avemu bisognu - "Cerca una soluzione". Fate un clic nantu à u "OK".

Dopu à ciò, un pulsante per avè a funzione di ricerca di Soluzioni apparirà nantu à a scheda Excel in la scheda Dati.

Preparazione di a tavula

Ora, dopu avemu attivatu a funzione, vedemu cumu funzi. U modu più faciule per presentà questu hè cù un esempio concrete. Allora, avemu una tavula di i salarii di i travagliadori di l'impresa. Duvemu calcutu u primu di ogni impiegato, chì hè u pruduttu di u stipendiu indicatu in una colonna separata, da un certu coefficiente. In listessu tempu, l'entità totale di i fondi destinati à u primu hè di 30000 rubli. A cella in cui hè situata questa quantità hà u nome di u destinu, postu chì u nostru scopu hè di selezzione di dati per esattamente quandu u numeru.

U coefficientu chì hè adupratu per calculà a quantità di u primu, avemu da calculà aduprendu a funzione Search for solutions. A cella in cui hè situata hè chjamata quella desiderata.

A cellula target è target per esse pussibuli à cunnessu cù una formula. In u nostru casu particulare, a formula si trova in a cellula di destinazione, è hà a forma seguente: "= C10 * $ G $ 3", induve $ G $ 3 hè l'indirizzu assolutu di a cella desiderata, è "C10" hè a quantità totale di salari da chì u primu hè calculatu impiegati di l'impresa.

Lanciate u strumentu di Finder di Soluzioni

Quandu a tavula hè preparata, essendu in la scheda "Dati", cliccate nantu à u pulsante "Cerca di a soluzione", situatu nantu à u nastro in a casella di strumenti "Analisi".

A finestra di parametri apre in cui avete bisognu di inserisce e dati. In u campu "Optimize target function", avete bisognu inseritu l'indirizzu di a cellula target, induve u quantità totale di u primu per tutti i impiegati sarà situata. Questu pò esse fattu insegnendu manualmente e coordinate, o cliccendu nantu à u bottinu à a sinistra di u campu di entrata di dati.

Dopu à quessa, a finestra di parametri hè minimizata, è pudete sceglie a cella di tavola desiderata. Poi, avete bisognu di cliccà torna nantu à u listessu pulsante à a sinistra di u modulu cù i dati entrati per espansu a finestra di parametri torna.

Sottu a finestra cù l'indirizzu di a cellula di destinazione, avete bisognu di definisce i parametri di i valori chì ci sò in. Pò esse un valore massimu, minimu o specificu. In u nostru casu, questu hè l'ultima opzione. Dunque, ponemu l'interruttore in a situazione "Valori", è in u campu à a manca di noi li prescrivimu u numeru 30.000. Quale si ricorda, hè questu numaru chì, secondu e cundizioni, costituisce l'importo tuttu di u primu per tutti i salariati di l'impresa.

Di seguito hè u campu "Cambiamentu di e cellule di variabili". Quì ci vole à specificà l'indirizzu di a cella desiderata, induve, cum'è si ricorda, hè u coefficiente, da multiplicà per mezu à u quale u salariu di base sarà calculatu a quantità di u primu. L'indirizzu pò esse scrittu cum'è noi per a cellula target.

In u campu "In cunfurmazioni cù i restrizioni" pudete cunfirmà certi restrizioni per i dati, per esempiu, rendite i valori cumunali o no negativi. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Add".

Dopu à quessa, apri a finestra di restrizioni. In u campu "Link to cells" li prescrivu l'indirizzu di e cellule rispetto à chì a restrizione hè intrisa. In u nostru casu, questu hè a cella desiderata cun un coefficientu. C'è ancu avemu spieghju u segnu necessariu: "menu o uguale", "maghju o uguale", "uguale", "nant'à", "binariu", etc. In u nostru casu, scegliemu u segnu di più o uguale per chì u coefficiente sia un numeru pusitivu. Di conseguenza, indichi u numeru 0 in u campu "Restriction". Se vulemu configurà una restrizione più, allora cliccate nantu à u bottu "Add". In u casu contrariu, cliccate nantu à u pulsante "OK" per salvà e restrizioni introdotte.

Comu pudete vede, dopu adu, a restrizzione compare in u campu rispettu di a finestra di parametri di ricerca di decisione. Poi, per fà una variabile non negativa, pudete piazzà un segnu tatu accantu à u parametru rispettivu appena sottu. Hè desiderabile chì u parametru messu quì ùn si contrapassa micca quiddi chì avete specificatu in e restrizioni, altrimenti un cunflittu pò ghjunghje.

E impostazioni addizionale ponu esse messe cliccendu nantu à u "Parametri".

Eccu pudete piazzare l'esattezza di i limiti è i limiti di a soluzione. Quandu i dati necessarii sò entrati, cliccate nantu à u pulsante "OK". Ma per u nostru casu, ùn hè micca necessariu cambià sti parametri.

Dopu chì tutte e impostazioni sò impostate, cliccate nantu à u bottu "Truvate a soluzione".

Inoltre, u prugramma Excel in e cellule esegue i calcoli necessarii. Nantu à u risultu, si apre una finestra in a quale pudete salvà a soluzione trovata o ripristinà i valori originali spostendu u passaghju nantu à a posizione adatta. Indipendentemente da l'opzione scelta, da chjaru in "Torna à a finestra di dialogo di paràmetri", pudete andà dinò à e impostazioni per trovà una soluzione. Dopu avè piazzate e spezie è clicchendu nantu à u "OK".

Se per qualunque raghjone i risultati di a ricerca di soluzioni ùn vi soddisfanu, o quandu sò contate, u prugramma dà un errore, allora, in stu casu, torneremo in a finestra di parametri, cum'è descritta sopra. Rivedremu tutti i dati entrati, chì hè pussibule chì un errore sia statu fattu in qualchì locu. Se l'errore ùn hè statu micca trovu, allora andate à u parametru "Sceglite un metudu di soluzione". Quì pudete sceglie unu di i trè metodi di calculu: "Ricerca di risoluzione di prublemi non lineari da u metodo OPG", "Ricerca di risoluzione di prublemi lineari da u metudu simplex", è "Ricerca evolutiva di soluzioni". Per difettu, u primu metudu hè adupratu. Avemu pruvutu à risolve u prublema, sceglie qualchì altro metudu. In casu di fallimentu, pruvate dinò cù l'ultimu metudu. L'algoritimu di e azzioni hè u listessu, chì hà descrittu sopra.

Comu pudete vede, a funzione di ricerca di soluzioni hè un strumentu interessante, chì, se usatu in modo correttu, pò salvà significativamente u tempu di l'utente per vari cummessi. Purtroppu, ùn tutti i utilizatori cunnosce a so esistenza, per ùn parlà micca cumu di cunnoscisce cumu modu di travaglià cù stu add-in. In qualchì modu, questu strumentu asseme à a funzione "Parameter selection ..."ma in listessu tempu avi differenze significative cun ellu.