Steam Inventory Helper for Opera: padrone di l'implementazione di accessori di ghjocu


L'elaborazione artistica di e fotografie include un numaru assai grande di operazioni - da tonificà per aghjunghje oggetti addiziunali à un istantanea o modificà quelli esistenti.

Oghje parlemu cume di cambià u culore di l'ochji in una foto in diversi modi, è à a fine di a lezzione, pudemu rimpiazzà completamente a trama di l'iris per fà occhi espressivi, cum'è una lionessa.

Mutà l'ochji in Photoshop

Per a lezzioni avemu bisognu di a foto originali, di e cumpetenze è di una poca imaginazione.
Foto:

A fantasia hè, è avemu avè le abilità.

Preparà l'ochju per u travagliu copendu l'iris in un novu stratu.

  1. Crea una copia di u sfondo (CTRL + J).

  2. In un modu furmagliu selezziunu l'iris. In stu casu, era usatu Piuma.

    Lezione: Pen in Photoshop - Teoria è Pratica

  3. Premere torna CTRL + Jda copià l'iris selezionatu à un novu stratu.

Questu completa a preparazione.

Metudu 1: modi di mescolanza

U modu più faciule per cambià u culore di l'ochji hè di cambià u mode di fusione per u stratu cù u iris copia. I più applicabili sò Multiplazione, Schermi, Sovrapposizione, e Luce soffice.

"Multiplicazione" oscure l'iris.

"Schermu", à u cuntrariu, clarificarà.

"Sovrapposizione" e "Luce soffusa" differiscenu solu in forza. Entrambi questi modi allunesseranu i toni chiari è scuri i scuri, in generale aumentanu a saturazione di u colore.

Metudu 2: tinta / saturazione

Questu metudice, cum'è u nomu diventa chiaru, implica l'usu di un stratu di correzione. "Tonalità / Saturazione".

Ci sò dui opzioni per a regolazione di u stratu. U primu hè di abilà a tonificazione è aduprà i cursori per ghjunghje u culore desideratu.

Fighjate u bottinu in u fondu di u screenshot. Attacca u stratu di regolazione à u stratu chì si trova sottu in a palette. Questu permette a viste effetti solu nantu à l'iris.

U secondu - senza includere a toni. A seconda opzione hè preferibile, chì a tonalità cambia tutte e tinte, facendu l'ochju senza vita.

Metru 3: Equilibri di culore

In stu metudu, cum'è in u precedente, cambemu u culore di l'occhi cù un stratu di regolazione, ma un altru, chjamatu "Color Balance".

U travagliu principale per cambià u culore hè in i toni di mezu. Ajustendu i cursori, pudete ottene tinte assolutamente impressionanti. Ùn vi scurdate di includere a liga di u stratu di correzione à u stratu cù l'iris.

Metudu 4: rimpiazzà a trama di l'iris

Per questu metudu, avemu bisognu, in effetti, a trama stessa.

  1. A trama hà da esse piazzata nantu à u nostru documentu (da semplici trascinamenti). Una cornice di trasformazione apparirà automaticamente in a trama, cù l'aiutu di u quale le miccellemu è li gireremo un pocu. À a fine cliccate ENTER.

  2. Dopu avete bisognu di creà una maschera per u stratu cù a struttura.

  3. Avà prendemu un pennu.

    Devi essa soffice.

    U culore deve esse neri.

  4. Pittura delicatamente sopra i spazii in più nantu à a maschera. "Unnecessary" hè a parte suprana, induve l'ombra di a palpebra hè, è u cunfinale di l'iris hè in un cercuolu.

Comu pudete vede, u culore uriginale di l'ochju hè assai differente da a nostra struttura. Se primu cambiate u culore di l'ochju in verde-giallu, u risultatu sarà più naturale.

In a questione di questu oghje pò esse considerata più. Avemu studiatu i modi per cambià u culore di l'ochji, è ancu amparatu à cambià cumplitamente a trama di l'iris.