Una piscina senza pagine occupa memoria di Windows 10 - soluzione

Un di i prublemi cumuni di l'utenti di Windows 10, in particulare cù e schede di rete Killer Network (Ethernet è Wireless), hè a RAM di riempimentu quandu si lavora in rete. Pudete tene fatti attenzione à questu in u Gestore di e attività in a scheda Prestazioni selezionendu RAM. In listessu tempu, u pool di memoria senza paging hè pienu.

U problema in a maiò parte di i casi hè causatu da u funziunamentu sbagliatu di i driver di rete in combinazione cù i driver di u monitoru di l'usu di rete di Windows 10 (Network Data Usage, NDU) è hè solu risoltu abbastanza, chì si discuterà in stu manuale. In certi casi, altri driver di hardware ponu esse causa di perdite di memoria.

Correzzione di una fuga di memoria è u cumunamentu di una piscina senza pagingu quandu travagliendu in una rete

U situamentu più cumunitu hè quandu a piscina di RAM non pagata di Windows 10 hè piena in a navigazione in Internet. Per esempiu, hè faciule di vede cumu si cresce quandu un grande file hè scaricatu è ùn hè micca noveritu dopu.

Sè u descrittu hè u vostru casu, allora pudete correggere a situazione è scurdà u pool di memoria senza paging cumu

  1. Andate à l'editor di u registru (premete i tasti Win + R in a tastiera, tipu regedit è premete Enter).
  2. Skip to section SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE
  3. Fare dopu cliccate nantu à u parametru chjamatu "Start" in a parte diritta di l'editor di u Registro di sistema è setà u valore 4 per chì disattivi u monitoru di l'usu di a rete.
  4. Smetta editor di Registre.

Dopu à a fine, riavete u computer è verificate se u prublema hè statu riparatu. Di regula, s'ellu ci hè veramente a questione in i driver di una scheda di rete, a piscina senza pagine ùn cresce più chè i so valori normali.

Se i passaggi descritti sopra ùn aiutanu, pruvate ciò chì segue:

  • Se u driver per a scheda di rete è / o l'adattatore wireless hè statu installatu da u situ ufficiale di u fabbricante, prova a disinstallà e lasciate Windows 10 installà i driver standard.
  • Se u driver hè installatu automaticamente da Windows o era preinstallatu da u fabbricante (è u sistema ùn hà micca cambiatu dopu à quì), prova di scaricà è installa u novu driver da u situ ufficiale di u custruatore di u laptop o a scheda madre (s'ellu hè un PC).

U riempimentu di un pool di RAM non pagatu in Windows 10 ùn hè micca sempre causatu da i driver di a scheda di rete (ancu se più spessu) è se azzioni cù i driver di l'adattatori di rete è NDU ùn purificanu risultati, pudete ricorrerà à i passi chì seguite:

  1. Installate tutti i piloti originali da u fabbricante à u vostru hardware (in particulare se avete i driver installati automaticamente da Windows 10).
  2. Usate l'utilità Poolmon di Microsoft WDK per identificà un driver chì cause una perdita di memoria.

Cumu scopre chì driver cunduce una perdita di memoria in Windows 10 cù Poolmon

Pudete truvà i driver specifici chì portanu à u fattu chì a piscina di memoria non pagata cresce cù u strumentu Poolmoon annantu à u Kit Driver di Windows (WDK), chì pò esse scaricatu da u situ ufficiale di Microsoft.

  1. Scaricate WDK per a vostra versione di Windows 10 (ùn aduprate micca i passi in a pagina propositu relativi à l'installazione di Windows SDK o Visual Studio, basta truvà "Install the WDK per Windows 10" in a pagina è esegui l'installazione) da //developer.microsoft.com/ ru-ru / windows / hardware / windows-driver-kit.
  2. Dopo l'installazione, andate in a cartella cun WDK è esegui l'utilità Poolmon.exe (per difettu, e utility sò situate in C: Programmi (x86) Kits di Windows 10 Strumenti ).
  3. Premete a chjave Latina P (da chì a seconda colonna cuntene solu i valori Nonp), allora B (questu sulu lascerà solu entrate chì usanu u pool senza paging in a lista è li ordenanu per quantità di spaziu di memoria occupatu, cioè per a colonna Bytes).
  4. Notate u valore di a colonna Tag per u record chì occupa u più byte.
  5. Aprite un prompt di cumandamentu è inserisci u comando findstr / m / l / s tag_column_count C: i Driver Windows System32 *. sys
  6. Riceverete una lista di i file di driver chì ponu esse causendu u prublema.

U modu successivu hè di scopre, cù i nomi di i file di driver (cù Google, per esempiu), chì apparecchiatura appartene è prova à installà, cancellà o rimborsà a seconda di a situazione.