XBoot 1.0.14


Spessu quandu si lavora cù i schedari di video, una situazione si pò ghjunghje quandu avete bisognu di riunite parechji file o gruppi di file. Per risolve u prublema, certi utilizatori usanu l'aiutu di prugrammi "pesanti", in ogni sensu di a parola, ma ci hè un prugramu semplici chì aiuterà à prisentà micca solu una coda video, ma ancu di più.

È faciule di cunnesse video in Video Master, u prugramma impone filtri su elli è fà un duplice di cose chì l'utente duverà affrontà. Intantu, vedemu cume u listessu per connectà parechji video in u prugettu Videomaster.

Scaricate l'ultima versione di Videomaster

Aghjunghje elementi

Prima di tuttu, l'utente ha bisognu di aghjunghje video à u prugramma chì vulete connettà. Pudete aghjunghjite file in diversi modi, unu di i quali hè da scaricà da Internet, se bisognu bisognu di cunnessu video chì sò cumpartiti, ma ùn ponu scaricà.

Selezzione di azzioni

U passu chì seguitu hè di sceglie una azzione nantu à u video. Hè pussibule à taglià u schedariu, aghjunghje un novu, applicà un filtru, ma per ciò chì ci hè di mumentu ci interessa solo a cunnessione. Da evidenziare tutti i file video impiegati, pudete cliccà cun tuttu nantu à u chè "Cume".

A selezzione di i parametri

Allora l'utente deve selezziunate i parametri chì a video appena creata hà, combinata da parechji precedenti.

Merita di cunnosce chì ogni schedariu esse processatu in modu specificatu, perciò a cunversione pò piglià un periodu assai lungu.

Salvà a situazione

Prima di l'ultima tappa, avete da sceglie una cartella induve avete da salvà u video resultatu. A cartulella pò esse qualsiasi, cume hè pratice per l'utente.

Conversione

Dopu tutte e azzioni descritte sopra, pudete cliccà nantu à u bottu "Conversate". Dopu, avemu da fà un prucessu processo di conversione, chì pò durà parechje ore, ma à a fine, l'utente riceve un grande video cù esattamente i parametri cun chì hà volutu vede.

A cunnessione di video in Video Master hè assai sèmplice. A difficoltà principale di u travagliu sta in u fattu chì l'utente duverà aspettà una grande quantità di ghjornu prima chì ogni pezzu di video sia trattatu è tutti saranu fusi in un unicu documentu.