Cume dà avà un servitore DLNA in casa in Windows 7 è 8.1

Prima di tutti, ciò chì hè un servitore DLNA in casa è perchè hè necessariu. DLNA hè un standard di streaming multimedia, è per u pruprietariu di un PC o portatariu cù Windows 7, 8 o 8.1, questo significa chì pudete configurà un servitore tali nant'à u vostru computer per accede à film, musica o foto da una varietà di dispositivi, cum'è a TV , console di ghjocu, telefonu è tablet, o ancu una cornice di foto digitale chì supporta u furmatu. Vede ancu: Creazione è Configurazione di un Server DLNA Windows 10

Per fà quessa, tutti i dispositivi devenu esse cunnessi à una LAN di casa, micca importa - per mezu di una cunnessione cablata o senza fili. Se accede à Internet cù un router Wi-Fi, allora avete dighjà una rete cusì locale, parechje configurazione supplementare pò esse necessaria, pudete leggere e istruzioni dettagliate quì: Cumu configurà una rete locale è pudere spartà cartelle in Windows.

A creazione di un servitore DLNA senza aduprà software addizionale

E istruzioni sò per Windows 7, 8 è 8.1, ma annunceraghju a punta chì: quandu ha provatu à configurà un servitore DLNA in Windows 7 Home Basic, aghju ricevutu un missaghju chì a funzione ùn hè micca dispunibile in sta versione (per questo casu ti diceraghju in u primu programma chì pò esse fattu), cumincendu solu cù Home Premium.

Inizià. Vai à u pannellu di cuntrollu è aprite u "Gruppo di Casa". Un altru modu per entrà rapidamente in sti regolamenti hè cliccà à u dirittu nantu à l'icona di cunnessione in a zona di notificazioni, selezziunate "Rete è Spartitu" è selezziunate "Gruppu" in u menù di sinistra, sottu. Se pudete vede qualche avvertenza, fate riferimento à l'istruzzioni chì mi dau u ligame sopra: a rete pò esse configurata in modu erratu.

Fate un clic nantu à "Create homegroup", l'assistente per creà gruppi di casa si aprirà, cliccate "Next" è specificerete chì file è dispositivi duveranu accede è aspettate chì e l'impostazioni venenu applicate. Dopu, una password sarà generata, chì sarà necessariu per cunnessu cù u gruppu di casa (pò esse cambiatu in seguitu).

Dopu cliccendu u pulsante "Finisce", vedite a finestra di configurazione di u gruppu di casa, induve potete esse interessatu à l'elemento "Cambia password", se vulete definisce un megliu memorabile, è ancu "Permette a tutti i dispositivi in ​​sta rete, cum'è TV o console di ghjocu, ripruducite u cuntenutu cumunu "- hè quì chì avemu bisognu per creà un servitore DLNA.

Quì puoi entrà u "Nome di a Biblioteca", chì sarà u nomu di u servitore DLNA. I dispositivi chì sò attualmente cunnessi à a rete locale è chì supportanu DLNA saranu visualizati sottu; pudete sceglie quale di esse deve esse permesso di accede à i schedari mediali in u computer.

In effetti, l'installazione hè cumpleta è ora, pudete accede à film, musica, foto è documenti (archiviati in i cartelli adatti "Video", "Musica", etc.) da una varietà di dispositivi per via di DLNA: in TV, lettori multimediali E a console di ghjocu truverete l'articuli corrispondenti in u menù - AllShare o SmartShare, "Videoteca" è ancu altri (se ùn sapete micca sicuru, verificate u manuale).

Inoltre, pudete ottene un accessu rapidu à e impostazioni di u servitore media in Windows da u menù di u lettore standard di Windows Media Player, per ciò, utilizate l'elemento "Stream".

Inoltre, se pensate à guardà i video in DLNA da un TV in formati chì a TV ne supportanu micca, attivate l'opzione "Permette a telecomandazione di u lettore" è ùn cerca micca u lettore di u vostru computer per trasmette u cuntenutu.

Software per configurà u servitore DLNA in Windows

Oltre à cunfigurà cù Windows, u servitore pò esse configuratu cù prugrammi di terze parti, chì, di solitu, ponu avè accesso à i file multimediali non solu via DLNA, ma ancu per mezu à altri protocolli.

Un di i prugrami libaru più popolari è semplici per questo scopu hè u Home Media Server, chì pò esse scaricatu da u situ http://www.homemediaserver.ru/.

In più, i fabbricanti famosi di attrezzature, per esempiu, Samsung è LG anu i so propri prugrammi per questi scopi in siti ufficiali.