Scaricà i driver per l'adattatore di rete ASUS USB-N10

U tagghiatura di curatura di a tuccata sbagliata pò fà qualchì prublemu. Per evitallu, sarà scevule aduprà qualunque strumentu software pudarà selezziunate l'acconciature. Un bellu esempiu hè u prufessiunale prughjettu per i bisogni di saloni di bellezza, Salon Styler Pro.

A sceglie acconciature

Per principiu cù u prugramma hè assolutamente standard - carregà a vostra foto per l'elaborazione. Per fà quessa, a prima cosa chì avete bisognu di spostallu in a cartella di u prugramma stessa.

Dopu avè fattu sti passi, pudete andà direttamente à a selezzione di nuove acconciature. Purtroppu, ùn ci sò micca tanti tagli di mudelli, ma sò di qualità assai alta.

In più, pudete sceglie unu di i culori proposte da i sviluppatori o di sceglielu di per sè.

Un'altra caratteristica simpatica di Salon Styler Pro è a capacità di colorà solu l'area selezionata di u tagliu di capelli.

Edizione di tagliatura di capelli

Probabilmente l'uttrulu di edizione più utile hè una foie, chì, cum'è si pò intuire, tagliate a maghjina di i capelli à a lunghezza desiderata.

Avendu a capacità di "pettine" i capelli hè ancu bè bella.

U prublemu di un micanu numeru di acconciature dispunibili ponu esse cumpressu in parte da a funzione di riflessione speculare di l'acconciatura scelta.

E seguitu sò l'utuli chì vi permettenu di applicà manualmente à a foto qualchi elementi di maquillaje.

E funzioni chì seguitanu ùn sò micca tantu riguardu à edità u perspettive, quantu à l'impostazione di a foto stessa. In sta sezione ci hè un'occasione per adeguà u cuntrastu, a luminosità è a tinta di l'immagine.

Modi di visualizazione alternativi

A funzione hè estremamente comoda. "Adattamentu automaticu"chì crei e copie di a foto è impone per ella tutti i taglieri possibili. Questo ti permette di creà più immagini à tempu è di edite.

Inoltre, per a visione abbastanza utile hè a capacità di vede l'alternativa di tutte e opzioni per pettinate in modalità automatica.

Salvà è stampà

Salvà a Salon Styler Pro hè fatta aghjunghendu e fotografie editate à u pannellu in u fondu di u schermu è cliccendu u bottinu evidenziatu in u screenshot sottu.

In più, ci hè a capacità di visualizà l'imagine finita da stampà.

Virtues

  • Acconciature di alta qualità.

Inconvenienti

  • U costu assai alto di a versione completa;
  • Mancu di supportu per a lingua russa.

Se cercate un pruduttu veramente di qualità di software per sceltu una nova acconciatura, allora Salon Styler Pro hè sicuramente adatta à stu scopu. Acconciature di i mudelli fatti in stu prugramma à u livellu ghjustu, è ci sò tutti l'utuli necessarii per creà una "immagine di sognu".

Scaricate la versione di prova di Salon Styler Pro

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Strumenti per l'acconciatura Hair Color Software Capelli pro 3000 Acconciature

Share l'articolo in reti sociali:
Salon Styler Pro - prugramma prufessiunale per a selezzione di acconciature, in cui ci sò tutti l'utili necessari per risolve u prublema.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Golden Solution
Costu: $ 354
Dimensione: 7 MB
Lingua: inglese
Versione: Evo