Determinate se a scheda video supporta DirectX 11


U funziunamentu normale di ghjochi moderni è di prugrammi chì travaglia cun grafica 3D implica a dispunibilità di l'ultima versione di librerie DirectX installate in u sistema. In listessu tempu, un travagliu impurtante di i componenti hè impossibile senza u supportu di l'hardware di sti edizioni. In l'articolo d'ogni ghjornu, fighjate cumu per scopre chì a scheda grafica supporti DirectX 11 o versioni più ghjente.

DX11 supportu per schede video

I metudi seguenti sò equivalenti è aiutanu à determinà in modu affidabile a revisione di biblioteche supportate da una scheda video. A differenza hè chì in u primu casu avemu informazioni preliminari in u stadiu di a selezzione di GPU, è in u secondu - l'adattatore hè già installatu in u computer.

Metodo 1: Internet

Una di e soluzioni possibili è spessu pruposta hè a ricerca di tali informazioni nantu à i siti di magazzini di computer in u Mercatu Yandex. Questu ùn hè micca esattamente u approcciu giuvule, cume i dettaglianti cunniscenu spessu e caratteristiche di u pruduttu chì ci inducenu in errore. Tutti i dati di i prudutti sò nantu à e pagine ufficiali di i produttori di schede video.

Vede ancu: Cumu vede e caratteristiche di a scheda video

  1. Carte di NVIDIA.
    • Truvà infurmazione nantu à i parametri di l'adattatori grafichi da "verdi" hè u più semplice: basta inserite u nome di a carta in u mutore di ricerca è aprite a pagina da u situ di NVIDIA. L'infurmazioni nantu à i prudutti di desktop è mobili sò ricercati cumu modu

    • Dopu avete bisognu di andà à a tab "Specs" è truvà u parametru "Microsoft DirectX".

  2. Carte di video AMD.

    Cù u "rossu" a situazione hè qualcosa di più cumplicatu.

    • Per ricercà in Yandex, ci vole à aghjunghje una abbreviazione à a query "AMD" è andate nantu à u situ ufficiale di u fabbricante.

    • Allora avete bisognu di scorrere a pagina in giù è andà à a serie curretta rispettu à scheda di a tavula. Quì in linea "Assistenza per interfacce software", è hè l'infurmazione necessaria.

  3. Carte di video mobili AMD.
    I dati nantu à l'adattatori mobili Radeon, cù i motori di ricerca, per truvà assai difficiuli. Di seguito hè un link à una pagina cù una lista di prodotti.

    AMD Mobile Video Card Information Search Page

    • In sta tavula, avete bisognu di truvà una linea cù u nome di a scheda video è seguite u ligame per studà i parametri.

    • A pagina successiva, in u blocu "Supportu API", furnisce l'infurmazione nantu à u supportu DirectX.

  4. Core grafica incorporata AMD.
    Una tabella simile esiste per a grafica integrata "red". Tutti i tipi di APU ibride sò presentate quì, dunque hè megliu ad aduprà un filtru è sceglite u tippu, per esempiu, "Laptop" (laptop) o "Desktop" (Computer desktop).

    Lista di i Procesatori Hybrid AMD

  5. Intel core grafica integrata.

    Nantu à u situ Intel, pudete truvà e infurmazioni nantu à i prudutti, ancu i più antichi. Eccu una pagina cù un elencu cumpletu di soluzioni di grafica blu integrate:

    Intel Embedded Video Monitor Features

    Per l'infurmazione, aprite u listinu cù a designazione di a generazione di processore.

    I liberi di l'API sò compatibili in retro, cioè, se ci hè supportu per DX12, allora tutti i pacchetti vecchi funzioneranu bè.

Metudu 2: software

Per scopre chì versione di l'API a scheda video installata in u computer supporta, u prugramma GPU-Z gratuito funziona megliu. In a finestra iniziale, in u campu cù u nomu "Supporto DirectX", spiegatu a versione massima possibile di biblioteche supportate da a GPU.

Da sintesi, si pò dì u seguitu: hè megliu per avè tutte l'infurmazioni nantu à i prudutti di e fonti ufficiali, perchè contiene i dati più fiduciosi nantu à i parametri è e caratteristiche di e schede video. Pudete, naturalmente, simplificà a vostra attività è fiducia in u magazinu, ma in questo casu ci ponu sorprese spiaghere in forma di incapacità di lanciatu u vostru ghjocu preferitu per via di a mancanza di supportu per u necessariu API DirectX.