Configurazione di Yandex.Mail in The Bat!

Quandu trasmettenu dati via u protocollo FTP, sò fatti diversi tipi di errori chì rompenu a cunnessione o ùn permettenu micca di cunnessu. Un di l'errori più frequenti in a pratica di u prugramma FileZilla hè l'errore "Impussibule di caricare e librerie TLS". Provemu à capisce i cause di stu prublema, è i modi esistenti per risolve lu.

Scaricate l'ultima versione di FileZilla

Cause di l'errore

Prima di tutti, esaminemu u mutivu di l'errore "ùn pudemu micca caricare e librerie TLS" in u prugramma FileZilla? A traduzione letterale in russo di questu errore mi pari à "Impussì à carregà e librerie TLS".

TLS hè un protocollo di sicurezza criptograficu, più avanzatu di SSL. Offre una trasmissione di dati sicura, ancu quandu usando una cunnessione FTP.

I motivi di l'errore ponu esse assai numerosi, da un installazione impropria di u prugramma FileZilla, è finendu cun un cunflittu cù altri prugrammi installati nantu à u computer, o cun impostazioni di u sistema operativu. Spessu, u prublema si faci da a mancanza di un aggiornamentu di Windows impurtante. A ragione esatta di u fallimentu pò esse indicata solu da un specialistu, dopu un esame direttu di un prublema specificu. Tuttavia, un utilizatore regule cun un livellu media di cunniscenza pò pruvà à eliminà quellu errore. Ancu per risolve u prublema, hè desiderabile cunnosce a so causa, ma ùn necessariamente.

Risolve i prublemi cù i TLS di i clienti

Se aduprate a versione clientelu di FileZilla, è avete un errore in u libreria TLS, pruvate, prima di tutto, se tutte l'aggiornamenti sò installate in u computer. Per Windows 7, l'aggiornamentu KB2533623 hè impurtante. Duvite ancu installà u cumpunente OpenSSL 1.0.2g.

Se a prucedura ùn aiuta micca, devi desinstalà u client FTP, è dopu reinizallu. Benintesa, a disinstallazione pò esse effettuata ancu cù l'utili ordinarie di Windows per rimuovere i prugrammi situati in u pannellu di cuntrollu. Ma hè megliu da disinstallà cù l'applicazioni specializzate chì eliminanu u prugramma cumpletamente senza una traccia, per esempio, u Strumentu di Uninstall.

Se dopu a reinstallazione di u prublema cù TLS ùn hà micca scumparitu, allora ghjudicatevate è l'encifania di dati hè impurtante per voi? S'ellu hè una questione fondamentale, allora avete bisognu di cuntattà un specialista. Se a mancanza di un livello aumentatu di prutezzione ùn hè micca critica per voi, allora per riprendà a capacità di trasferisce i dati via u protocollo FTP, devi smettere di aduprà TLS cumunu.

Per disattivà TLS, andate à u Gestore di u situ.

Selezziunu a cunnessione chì ci vole, è dopu in u campu "Criptografia" invece di uttene TLS, selezziunate "Usa FTP regule".

Hè assai impurtante à cunnosce tutti i rischi associati à a decisione di aduprà a crittografia TLS. Tuttavia, in certi casi, ponu esse appena ghjustificati, soprattuttu se i dati trasmessi ùn sò micca preziosi.

Aghjettu di u bug di u server

Se, utilizendu u prugramma FileZilla Server, si verifica l'errore "Impussibile a carica di librerie TLS", allora pudete pruvà, cum'è u casu precedente, installà u cumpunente OpenSSL 1.0.2g nant'à u vostru computer, è chjate dinò l'aggiornamenti di Windows. In mancanza di qualchì aggiornamentu, avete bisognu di stringiri.

Se l'errore ùn sceglie micca dopu à riavvià u sistema, tenta di reinstallà u prugramma FileZilla Server. A rimozione, cum'è l'ultima volta, hè di megliu fattu cù prugrami specializati.

Sì nessuna di e opzioni di sopra ùn hà aiutatu, allora u prugramma pò esse ripristinatu disattivà a prutezzione cù u protocolu TLS.

Per fà quessa, andate in l'impostazione FileZilla Server.

Aprite a scheda "FTP over TLS".

Togliete la casella da a posizione "Abilitata FTP per mezu di u supportu TLS", è cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dunque, avemu disattivatu a crittografia TLS da u latu server. Ma, ancu deve tene cunnessu u fattu chì sta azzione hè associata à certi rischi.

Avemu scupatu i modi principali per eliminà l'errore "ùn pudemu carà e librerie TLS" sia nantu à u clientela è per u latu server. Da rimarcà chì prima di ricorrerà à u metudu radicale cù a disattivazione cumpleta di a crittografia TLS, dà una prova di altre soluzioni à u prublema.