Cumu creà l'applicazione VK

Per sviluppà a cumunità nantu à u Rete sociale, VKontakte, hà bisognu di una publicità adatta, chì si pò fà da e funzioni speciali o appostiti. In st'articulu discutemu ch'è i metudi putete parlà di u gruppu.

Website

A versione completa di u situ VK vi fornisce diversi metodi, ciascuna chì ùn hè micca duvuta esclusiva. Tuttavia, ùn si deve micca scurdà chì ogni annunzione reste bè solu finu chì diventa irritante.

Vede ancu: Cumu publicà VK

Metudu 1: Invitazione à u gruppu

In a rete sociale cunsiderata trà e funzioni standard, ci sò parechji strumenti chì prumove a publicità. L'alimentu va per a funzione. "Invita amici", derivatu da un articulu separatu in u menù di u publicu è chì hà descrittu in dettu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Per di più: cumu invita à u gruppu VK

Metudu 2: Mmente u gruppu

In u casu di stu metudu, pudete creà una ripetizione automatica sia nantu à a parete di u vostru profilu, lascendu un link à a comunità cun firma è in u feed di u gruppu. In listessu tempu per creà un ripisentiu nantu à a parete di u gruppu, avete bisognu di avè diritti di amministratore in publicu.

Vede ancu: Cumu aghjunghje un manager à un gruppu VC

  1. Aprite u menu principale "… " e selezziunu da a lista "Dì amichi".

    Nota: sta funzione hè dispunibule solu per gruppi aperti è pagine pubbliche.

  2. In a finestra "Posting" selezzione articulu Amici è Subscribers, se necessariu, aghjuntu un commentu in u campu pertinente è cliccate "Share Record".
  3. Dopu à ciò, una nova voce apparirà nantu à a parete di u vostru profilo cun un ligame à a comunità.
  4. Se sì un amministratore di a comunità è vulete piazzà un annunci nantu à a parete di un altru gruppu, "Posting" impostate u marcatore davanti à l'elemento Abbonati comunitari.
  5. Da u listinu in goccia in giù "Inserisci u nomu di a comunità" selezziunu u publicu desideratu, cum'è prima, aghjuntu un commentu è cliccate "Share Record".
  6. Ora una invitazione sarà piazzata nantu à a parete di u gruppu selezziunatu.

Questu metudu, cum'è u precedente, ùn deve micca dà niente difficoltà.

Applicazione mobile

Pudete dirà nantu à u publicu in l'applicazione mobile ufficiali solu in un modu, mandendu inviti à i amichi adatti. Què hè quì solu in u tippu di cumunità. "Gruppo"è micca "Pagina Publicu".

Nota: È possibile inviare l'invite da entrambi gruppi aperti è chiusi.

Vede ancu: Ciò chì distinguisce u gruppu da a pagina pubblica VK

  1. A pagina principale di u publicu in u angulu in dirittu superiore cliccate nantu à l'icona "… ".
  2. Da a lista, devi selezziunà una sezione "Invita amici".
  3. Nant'à a prossima pagina, truvate è selezziunate l'utente desideratu, aduprendu u sistema di ricerca se hè necessariu.
  4. Dopu à a conclusione di e azzioni descritte, l'invite sarà trasmessa.

    Nota: alcuni utenti limitanu l'inviti à i gruppi.

  5. L'utente selezionatu riceverà una alerta cù u sistema di notificazioni è a finestra corrispondente apparirà in a sezione "Gruppi".

In casu di difficoltà o di dumande, cuntattate ci in i commenti. È questu articulu hè andatu à a fine.