Installazione di u driver per ATI Mobility Radeon HD 5470 scheda di video

L'installazione di i driver per e schede video di laptop hè un prucessu assai impurtante. Spettaculi moderni di u laptopu anu spessu avè dui schede video. Unu di elli hè integratu, è u secondu discretu, più putente. Com'è u primu, cum'è in regula, i chips sò fatti da Intel, è e carte grafiche discrete sò prodotte, in a maggior parte di i casi, da nVidia o AMD. In sta lezione, discuteremu cumu scaricà è installà un software per a ATI Mobility Radeon HD 5470 scheda grafica.

Parechji modi per stallà un software per una scheda video di laptop

A causa di u fattu chì u laptop hà duie videocartelle, certe applicazioni usanu a potenza di l'adattatore incorporatu, è certe applicazioni si riferiscono à una scheda video discreta. ATI Mobility Radeon HD 5470 hè esattamente stu tipu di scheda video. Senza u software necessariu, aduprà stu adattatore hè semplicemente impossibile, cù u risultu chì a maiò parte di e potenziale di ogni portatore si perde. Per installà u software, pudete aduprà unu di i metodi chì seguite.

Metudu 1: u situ ufficiale di AMD

Comu pudete vede, l'argumentu cuntene una scheda video di a marca Radeon. Allora, perchè andemu cercà i driver per u serviziu in u situ di AMD? U fattu hè chì AMD hà acquistatu simplicemente u marcatu di ATI Radeon. Hè per quessa chì tuttu u suppurtimentu tecnicu hè da mìticu guardà e risorse di AMD. Avvezzimu à a strada stessa.

  1. Andate à a pagina ufficiale per scaricà i driver per e carte video AMD / ATI.
  2. Nant'à a pagina, scendite un pocu finu chì pudete vede un blocco chjamatu "Selezzione di cuntrollu manuale". Quì vedi i campi induve avete bisognu di specificà infurmazioni nantu à a famiglia di u vostru adattatore, a versione di u sistema operativu, etc. Inserite questu blocu cum'è in a screenshot sottu. Solu l'ultimu puntu pò esse differente, induve hè necessariu specificà a versione di l'OS è a so profondità di bit.
  3. Dopu chì tutte e linee sanu riempite, cliccate nantu à u pulsante "Mostra i risultati"chì hè situatu à u fondu di u blocu.
  4. Aghjunghjite à a pagina di scaricamentu di software per l'adattatore citatu in u sughjettu. Scendite à u fondu di a pagina.
  5. Quì vedi una tavula cù a descrizione di u prugrammu chì avete bisognu. In più, a tavula indica una dimensione di i file scaricati, a versione di u driver è a data di uscita. Avemu a cunvenzione di sceglie un driver, in a descrizzione di cui a parola ùn compare "Beta". Si tratta di versioni di prova di un software cù chì errori si pò fà in certi casi. Per cumincià u download ti tocca à preme u pulsante aranciu cù u nome adeguatu. Scaricate.
  6. Cusì, u scaricamentu di u schedariu impiegatu cumincerà. Siamo in attesa di a fine di u prucessu di scaricamentu è u scatu.
  7. Prima di iniziare, pudete riceve un avvisu di sicurezza. Questa hè una procedura assai standard. Puru solu u pulsante "Run".
  8. Avà avete bisognu di specificà a strada per duve i file chì sò necessarii per installà u prugramma sò estratti. Pudete lassà a situazione senza scambiu è cliccate "Install".
  9. Cusì, u prucessu di l'estrazione di l'iniziale cumincerà, dopu chì avarà inizio u manager di installazione di software AMD. In a prima finestra pudete sceglie a lingua in cui saranu visualizzate e informazioni in più. Dopu, premete u pulsante "Prossimu" in fondo à a finestra.
  10. In u prossimu passu, avete bisognu di selezziunate u tipu d'installazione di software, è specificate u locu induve sarà installatu. Avemu brama di sceglie un articulu "Veloce". In questo casu, tutti i componenti di software sò installati o aggiornati automaticamente. Quandu sceglie a locazione di salvamentu è u tipu d'installazione, premete torna u pulsante. "Prossimu".
  11. Prima di iniziare l'installazione, vedite una finestra in cui i punti di l'accordu di licenza saranu presentati. Studiemu l'infurmazioni è premete u pulsante "Accetta".
  12. Dopu à ciò, u prucedimentu di stallazione di u software necessariu cumincerà. À a fine di questu vedi una finestra cù l'infurmazioni pertinenti. Se vulete, pudete rivedere i risultati di l'installazione per ogni componentu, cliccendu u pulsante. "View Journal". Per uscire da Radeon Installation Manager, cliccate nantu à u pulsante. "Fatti".
  13. Questu cumpleta l'installazione di u driver in stu modu. Ricurdate di riavvià u sistema à a conclusione di stu prucessu, ancu quessa ùn vi sarà offerta. Per assicurà chì u software hè installatu correttamente, avete bisognu di andà à "Manager di dispositivi". In questione avete bisognu di truvà una sezione "Adattatori video", aprite chì vedete u fabbricante è u mudellu di e vostre carte video. Se tale informazione hè presente, allora avete fattu tuttu u correttu.

Metudu 2: Programma d'installazione automatica di software da AMD

Per installà i driver per a scheda video ATI Mobility Radeon HD 5470, pudete aduprà una utilità speciale sviluppata da AMD. Determinerà di modu indipendente u mudellu di a vostra adatta di grafica, scaricà è installerà u software necessariu.

  1. Andate à a pagina di download di software AMD.
  2. In cima di a pagina vedi un blocu cù u nome "A rilevazione automatica è l'installazione di u driver". In questu bloccu ci sarà un solu bottinu. "Download". Cliccate nantu à sta.
  3. U download di u lìargu d'installazione di a utilità sopra descritta cumincerà. Attendemu a fine di u prucessu è ch'ellu esporta u schedariu.
  4. Come in u primu metudu, primu vi verrà dumandatu di specificà a situazione duverete spacchjà i file di installazione. Specifichi u vostru via o lasciate u valore predefinitu. Dopu à chì cliccate "Install".
  5. Quandu i dati necessarii sò recuperati, u prucedimentu di scansione di u vostru sistema per a presenza di hardware Radeon / AMD principia. Ci vole qualchi minuti.
  6. Se a ricerca riesce, in a finestra successiva vi sarà dumandatu di sceglie un metudu per installà u driver. "Express" (istallazione rapida di tutti i componenti) o "Custom" (impostazioni di stallazione di l'utente). Avemu brama di sceglie Express installazione. Per fà quessa, cliccate nantu à a linea adatta.
  7. Di conseguenza, u prucessu di carregà è l'installazione di tutti i componenti supportati da ATI Mobility Radeon HD 5470 si principia.
  8. Se tuttu va bene, dopu un pocu di minuti vedi una finestra cù un missaghju chì dichiara chì a vostra scheda grafica hè pronta à aduprà. U passu finale hè di riavvià u sistema. Pudete fà ciò premendu u pulsante. Restart Now o "Ricarichi avà" in a finestra finale di l'influenza guidata di l'installazione.
  9. Questu metudu sarà cumpletatu.

Metudu 3: Prugramma generale di installazione automatica di software

Se ùn sì micca un utilizatore principiante di un computer o laptop, pudete probabilmente sentitu parlà di una tale utilità cum'è DriverPack Solution. Questu hè unu di i rappresentanti di i prugrammi chì scansiona automaticamente u vostru sistema è identifichi i dispositivi per i quali avete bisognu di stallà i piloti. In realtà, utilità di stu tipu sò assai di più. In a nostra lezzioni separata avemu fattu una rivista di quelli.

Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Infatti, pudete sceglie assolutamente qualunque prugramma, ma cunsiglii à usà Soluzione DriverPack. Pò dighjà una versione in linea è una basa di dati di driver scaricabile per chì ùn avete micca accessu à Internet. Inoltre, stu software riceve sempre l'aggiornamenti da i sviluppatori. Puderete leghje u manualu nantu à cum'è l'aghjurnamentu di u software aduprendu questu utilità in un articulu separatu.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: Servizi di ricerca per autisti in linea

Per uttene stu metudu, avete bisognu di cunnosce u identificatore unicu di a vostra scheda video. U mudellu ATI Mobility Radeon HD 5470 hà u significatu seguente:

PCI VEN_1002 & DEV_68E0 & SUBSYS_FD3C1179

Avà avete bisognu di cuntattà unu di i servizii in linea chì sò specializati in a ricerca di software da ID hardware. I servizii megliu chì avemu descrittu in a nostra lezzioni speciale. In più, vi truverete istruzioni passo-passu nantu à cumu trovu correttamente un driver da ID per qualunque dispositivu.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 5: Manager di dispositivi

Nota chì questu metudu hè u più inefficiente. Solu vi permetterà di stallà i file di base chì aiutanu u sistema à identificà sì a vostra scheda grafica in modo correttu. Dopu à ciò, avete ancora usà unu di i metudi descritti sopra. Tuttavia, in alcune situazioni, stu metudu pò sempre aiutà. Hè estremamente semplice.

  1. Aprite "Manager di dispositivi". U modu più faciule per fà ciò è premendu i pulsanti simultaneamente. "Windows" è "R" in a tastiera. Cusì, a finestra di prugramma si aprirà. Run. In u solu campu entremu u comandodevmgmt.mscè spingi "OK". U "Task Manager ».
  2. In "Manager di dispositivi" aprite a tab "Adattatori video".
  3. Selezziunu l'adattatore chì avete bisognu, è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse In u menù contestuale, selezziunate a prima fila. "Aggiorna i Driver".
  4. Cusì, una finestra si aprà in cui bisogna selezzione di u modu in cui u cunduttore serà cercatu.
  5. Avemu brama di sceglie "Ricerca automatica".
  6. Cusì, u sistema hà pruvatu à truvà i schedari necessarii nantu à un computer o un laptop. Se u risultu di a ricerca hè riesce, u sistema ne installarà automaticamente. Dopu, videte una finestra cù un missaghju nantu à a fine di u prucessu.

Aduprendu unu di sti metodi, pudete l'installazione facilizata di un software per a scheda video ATI Mobility Radeon HD 5470. Tandu vi permetterà di riproduci video di qualità, travaglià in prugrami in vera e vera e divertite i vostri ghjochi preferiti. Se durante l'installazione di i piloti avete errori o difficoltà, scrivi in ​​i commenti. Provaremu à truvà a causa cù voi.