Upgrade to Microsoft Office 2016

Ueri, a versione russa di Office 2016 per Windows hè stata rilasciata è, se sì un abbonatu à Office 365 (o se vuoi guardà una versione di prova gratuitamente), allora avete a pussibilità di fà passà l'upgrade à a nova versione subitu. Utenti Mac OS X cù un abbonamentu simile ponu ancu fà ciò (per elli, a nova versione uscì un pocu prima).

U prucessu d'aggiornamentu ùn hè micca complicatu, ma u mostreraghju brevemente quì sottu. In listessu tempu, u lanciu di l'aghjurnamentu da e applicazioni già messu in opera da Office 2013 (in a sezione "Account" di u menu) ùn funzionerà micca. Pudete ancu cumprà u novu Office 2016 in a vendita in linea di Microsoft sia in e versioni cun abbonamentu senza, senza prublema (ancu se i prezzi ponu sorprendere).

Hè meritu di l'aghjurnamentu? Sì, cum'è mè, travaglia cun documenti sia in Windows sia in OS X - hè sicuru chì ne vale a pena (infine quì è ci hè u stissu ufficiu). Se avete ora a versione 2013 installata cum'è parte di l'abbonamentu Office 365, allora perchè ùn - i vostri impostazioni rimarranno, fighjate e novità di i prugrammi hè sempre interessante, e speru chì ùn ci sari micca parechji bug.

Processo d'aggiornu

Per uttene l'upgrade, andate nantu à u situ ufficiale //products.office.com/en-RU/ è poi andate in u vostru contu inserendu i dettagli di u contu à chì avete registratu un abbonamentu.

Sulla pagina di l'Ufficiu di l'Uccidente, sarà fà avè avvertitu u pulsu "Install", dopu cliccatu nantu à quale, in a pagina successiva dighjunerà cliccà "Install".

Cusì, un novu installatore sarà scaricatu, chì scarica automaticamente è installa le applicazioni di Office 2016, rimpiazzanu i prugrammi esistenti di 2013. U prucessu di l'aggiornu hà bisognu 15-20 minuti per scaricà tutti i file.

Se volete scaricà una versione di prova free di Office 2016, pudete ancu fà quì nantu à a pagina sopra andendu à la sezione "Impari di novu e funzioni".

Cosa hè di novu in Office 2016

Forse, ùn vogliu micca, è ùn puderaghju micca dà nant'à u dettagliu nantu à l'innovazioni - dopu à, in realtà, ùn utilizzu micca a maiò parte di e funzioni di i prugrammi di Microsoft Office. Semu puntualizà qualchi punti:

  • Caratteristiche di collaborazione di documentu adeguate
  • Integrazione di Windows 10
  • Scritte di a formulazione di u scrittu di a scena (da ghjustizia da e manifestazioni, funziona bè)
  • Analisi automatica di dati (quì, veramente ùn sapu micca ciò chì hè)
  • Sensi intellettuali, ricercà definizioni in Internet, etc.

Per saperne di più infurmazioni nantu à e funzioni è e funzioni di u novu Ufficiale, vi pruponi di leggere e notizie in u blog ufficiale di u pruduttu.