L'Internet hè un mare di informazioni in cui u navigatore hè una specie di nave. Ma, certi volte, avete bisognu di filtra queste informazioni. In particulare, a quistione di filtrazione di siti cun contenuti discutibili hè pertinente in famiglie induve ci sò i zitelli. Amparemu cumu fermà u situ in Opera.
Bloccendu cun estensioni
Purtroppu, e nuove versioni di Opera basate nantu à Chromium ùn anu micca strumentu nant'à a blocchi di siti. Ma in listessu tempu, u navigatore fornisce a capacità di installà e estensioni chì anu a funzione di interdittu a transizione à risorse web specifiche. Per esempiu, una tale applicazione hè Adult Blocker. Hè pruprietariu principaramente per blocà siti chì cuntenenu cuntenuti per adulti, ma pò esse ancu adupratu cum'è bloccatore per risorse web di ogni altra natura.
Per installà l'Adult Blocker, andate in u menu principale di l'Opera è selezziunate l'elemento "Extensions". Dopu, in a lista chì vene, cliccate nantu à u nomu "Scaricate l'estensioni".
Andemu à u situ ufficiale di l'estenzioni Opera. Avemu cunduce in a casella di ricerca di a risorsa u nome di l'add-on "Adult Blocker", è cliccate nantu à u pulsante di ricerca.
Dopu, andate à a pagina di stu addale cliccendu nantu à u nome di i risultati di a ricerca.
Nant'à a pagina aghjustata ci sò informazioni nantu à l'estensione di Adult Blocker. Se vulete, si pò truvà. Dopu, cliccate nantu à u bottinu verde "Add to Opera".
U prucessu di stallazione principia, cum'è ind'è l'iscrizzione nantu à u bottinu chì hà cambiatu culore in giallu.
Dopu à l'installazione hè finita, u bottinu torna cambia culore in verde, è u missaghju "Installatu" si vede sopra. Inoltre, l'icona di l'estinzione di Blocker per Adulti hè apparsa in a barra di strumenti di u navigatore cum'è un omaghju chì cambia culore da rossu à neri.
Per iniziare a travaglià cù l'estensione di Blocker per Adulti, cliccate nantu à a so icona. Appare una finestra chì invita à scrive una stessa password aleataria duie volte. Questu hè fattu affinchì nimu ùn possa cagiunà e serrature imposte da l'utente. Duie volte introducemu a password inventata, chì deve esse ricordata, è cliccate nantu à u bottinu "Salvà". Dopu, l'icona smette di lampà è diventa nera.
Dopu avè andatu à u situ chì volete blocà, cliccate torna nantu à l'icona di Blocker per Adulti nantu à a barra di strumenti, è in a finestra chì si vede, cliccate nantu à u pulsante di lista nera.
Poi, una finestra si vede quì avemu bisognu di entrà una password chì hè stata aghjunta prima quandu l'extensione era attivata. Inserite a password, è cliccate nantu à u pulsante "OK".
Ora, quandu pruvate à andà à Opera, chì hè stata messu in lista nera, l'utente truverà à a pagina dove si dice chì l'accessu à sta risorsa web hè negata.
Per sblocpà u situ, vi tocca à cliccà nantu à u grande bottinu verde "Add to the white list", è inserite a password. Una persona chì ùn cunnosce micca a password, naturalmente, ùn puderà sblà a risorsa web.
Fate attenzione! In a basa di l'estensione di Blocker per Adulti, ci hè dighjà un listinu abbastanza grande di siti cun contenuti adulti chì sò stati bloccati per difettu, senza interventu di l'utente. Se vulete sbloccà una di queste risorse, bisognu ancu aghjunghje à a lista bianca, cum'è descritta sopra.
Bloccà siti in versioni anziane di Opera
In listessu tempu, in e vecchie versioni di u navigatore Opera (finu à a versione 12.18 inclusiva), Presto avia a capacità di bloccà siti cù l'utili incorporati. Fà attualmenti, certi utilizatori preferenu u navigatore nantu à stu motore. Scopri cumu si pò blocà i siti indesiderati.
Andate in u menu di navigatore principale, cliccendu nantu à u so logo in u cantu superiore a sinistra. In a lista chì si apre, selezziunate l'elementu "Impostazioni", è, ancu diaju, "Parametri Generali". Per quiddi utenti chì si ricordanu i tasti d'accessu bè, ci hè una via ancu più simplici: basta digià Ctrl + F12 nantu à a tastiera.
Davanti à noi apre a finestra di configurazione generale. Vai à la tabulazione "Avanzata".
Dopu, andate à a sezione "Contenutu".
Poi, cliccate nantu à u bottu "Contenutu bloccatu".
A lista di i siti chjamati hè aperta. Per fà una nova, cliccate nantu à u bottu "Add".
In u modu chì vene, inserite l'indirizzu di u situ chì vulemu blocà, cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
Poi, affinchì i cambiamenti entranu in vigore, in a finestra di configurazione generale, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Ora, quandu vi tenta di andà à u situ listatu in a lista di risorse bloccate, ùn hè micca dispunibile per l'utenti. Invece di visualizzare una risorsa web, un missaghju apparirà chì u situ hè bloccatu da un bloccatore di cuntenuti.
Ùn si blocanu i siti nant'à u file di l'ospite
I metodi sopra riportati aiutanu à bluccà un situ in u navigatore Opera à parechji versioni. Ma ciò chì fà se più navigatori sò installati in u computer. Benintesa, per ognuna di esse ci hè un modu per blocà u cuntenutu indesideratu, ma hè assai lungu è incòmunu di circà tali opzioni per tutti i navigatori web, è poi aghjunghje siti indispusiti à ognuna. Ùn ci hè veru nisuna manera universale chì permetta di blocà u situ immediatamente, non solu in Opera, ma in tutti l'altri navigatori? Ci hè una tale manera.
Aduprendu qualchì gestore di file, andate in u cartulare C: i Driver di u sistema Windows32 ecc. Aprite u file di l'ospite situatu quì cù un editor di testu.
Addu l'indirizzu IP di u computer 127.0.0.1, è u nomu di duminiu di u situ chì vulete blocà, cum'è illustratu in l'immagine sottu. Salvate u cuntenutu è u chjappate u schedariu.
Dopu à quellu, quandu provate à entrà in u situ inseritu in u schedariu di l'ospite, ogni utilizatore sarà attesu per un missaghju nantu à l'impussibilità di fà quellu.
Questu metudu hè bonissimu, micca solu perchè permette di blocà ogni situ à u listinu tempu in tutti i navigatori, ancu l'Opera, ma ancu perchè, cuntrariu à a opzione d'installazione di un add-on, ùn determina micca immediatamente a causa di u blocchimentu. Dunque, un utilizatore chì si scuppa una risorsa web pò pensà chì u situ hè bloccatu da u fornitore, o solu in un momentu ùn hè dispunibule per ragioni tecniche.
Comu pudete vede, ci sò diversi modi per blocà i siti in u navigatore Opera. Ma l'opzione più affidabile, chì ghjustu à assicurà chì l'utente ùn vene micca à una risorsa web prohibita, puru cambendu u navigatore Internet, blocca cù u file di l'ospite.