Spessu, un uteru cumunale si perde quandu ci vole per fà una analisi profonda è ripristinà a memoria di u computer, perchè l'attrezzatura cumuna hè necessariu per valutà a condizione fisica di un discu. Fortunatamente, ci hè un prugrammu Victoria dimucrattu per una analisi cumpleta di u discu duru, quandu dispunibule: leggere un passaport, valutà u statu di u dispositiu, testà a superficie cun trame, travaglià cù settori difettosi è ancu di più.
Avemu da fassi cercà: Altre soluzioni per cuntrollà u discu dur
Analisi basica di dispositivi
U primu tab Standart ti permette di vene cunnosce tutti i parametri principali di i dischi rigidi: mudellu, marca, numeri seriale, dimensione, temperatura, e sì. Per fà quessa, cliccate "Passport".
Important: quandu hè in esecuzione in Windows 7 è più recente, avete bisognu di lanciare u prugramma cum'è amministratore.
S.M.A.R.T. dati di drive
Standard per tutte e opzioni di software di scansione di u discu. I dati SMART sò risultati auto-testu nantu à tutti i dischi magnetichi moderni (da u 1995). In più di leghje l'attributi di base, Victoria pò travaglià cù u journal di statistiche aduprendu u protocollo SCT, dando cumanduli à l'unità è ottenendu risultati addiziunali.
Ci sò dati impurtanti in sta tabulata: u statutu di a salute (deve esse Bonu), u numeru di trasferimenti di settori difettosi (idealmente avissi da u 0), a temperatura (ùn devia micca più chè 40 gradi), i settori instabili è un settori instabili è un contatore d'errori non currezibili.
Leggere u cuntrollu
A versione Victoria per Windows hà una funzionalità più debula (in l'ambiente DOS, ci sò più opportunità di scansione, postu chì u travagliu cù u discu duru hè direttamente, è micca via l'API). Tuttavia, hè pussibule di testà in un determinatu settore di memoria, riparà un settore difettosu (cancellu, sustituite per un bonu o pruvate à recuperà), scopre chì settori anu a risposta più lunga. Durante l'iniziu di scansione, avete bisognu di disattivà altri prugrammi (cum'è antivirus, browser, ecc.).
L'esplorazione duvete solitu parechje ore, secondu i so risultati, e cellule di diversi culori sò visibili: aranciu - potenzialmente illeggibili, rossi - settori difettosi, u cuntenutu di cui u computer ùn pò leggere. I risultati di u cuntrollu faranu chiaru se vale a pena di andà à u magazinu per un novu discu, salvendu i dati nantu à u vechju discu o micca.
Cancellazione di i dati cumpleta
A funzione più periculosa, ma insostituibile di u prugramma. Se ponite “Scrivere” nant'à a scheda di testu à a destra, allora tutte e celle di memoria saranu registrate, cioè, i dati seranu cancellati per sempre. A modalità DDD Enable permette di forzà a cancellazione è rende irreversibile. U prucessu, cum'è a scansione, piglia diverse ore, è di quì vedemu statistiche per settore.
Benintesa, a funzione hè destinata solu per dischi rigidi addizionali o esterni, ùn puderete micca sguassà u discu chì esiste u sistema operativu in esecuzione.
Benefiti:
Inconvenienti:
À un certu tempu, Victoria era u megliu per u so campu, è questu ùn hè micca un casu, chì unu di i maestri di a riparazione è l'analisi di u HDD, Sergey Kazansky, hà scrittu. E so possibilità sò guasi infinite, hè un peccatu chì in u nostru tempu ùn sembra micca tantu impressionante è chì causa difficoltà per l'utenti cumuni.
Share l'articolo in reti sociali: