Cume cambiate u background in Yandex Browser

U navigatore Yandex trà varie funzioni hà a capacità di definisce u background per una nova scheda. Se vulete, l'usu pò definisce un bellu background vivu per Yandex Browser o aduprà una foto statica. A causa di l'interfaccia minimalista, u sfondo hè visibile solu "Scoreboard" (In una nova tabulazione). Ma cum'è assai utenti anu passatu spessu à sta ultima scheda, a dumanda hè assai pertinente. Dopu, vi diceremu cume dittà a culura prestu per u Navigatore Yandex, o mette a maghjina usuale à u vostru gustu.

Posizionendu u sfondo in Yandex Browser

Ci hè dui tipi di installazione di l'immagine di sottaghju: sceglite una foto da a galleria integrata o fate u so. Come annunziatu nanzu, Screensavers for Yandex Browser sò divisi in animazione è statica. Ogni utente pò aduprà sfondi speciali, affinati da u navigatore, o ponu u vostru propriu.

Metudu 1: Impostazioni di Navigatore

Attraversu e impostazioni di u navigatore web, pudete installà sia u sfondi prontu è u vostru ritrattu. I sviluppatori anu pussiatu à tutti i so utilizatori di una galleria cù e bellissime è micca iconiche immagini di natura, architettura è altri oggetti. A lista hè urganizata periodicamente, s'ellu hè necessariu, pudete abilizà l'alerta curretta. Hè pussibule di attivà u cambiu ogni ghjornu di l'immagini à l'azardu o nantu à un argomenti particulare.

Per e immagini messe da u background manualmente, ùn ci sò micca tali impostazioni. In fattu, l'utente seleziona semplicemente l'immagine adatta da u computer è u stalla. Per sapè di più nantu à ognuna di sti metudi di stallazione in u nostru articulu separatu à u ligame sottu.

Leggi ancu: Modificà u tema di u background in Yandex Browser

Metudu 2: Da qualunque situ

A capacità di cambià prestu u background à "Scoreboard" hè di aduprà u menù contestuale. Imagine chì truverete una foto chì ti piace. Ùn ne puru micca bisognu à scaricà nant'à u vostru PC, è dopu installatu à traversu e impostazioni di Yandex.Browser. Solu cliccate à dirizzione diritta annantu à ella è sceglite da u menù contestuale. "Piazzà cum'è in background in Yandex Browser".

Se ùn pudete micca chjamà u menù contestuale, allora a foto hè protetta per copia.

Cunsiglii standard per stu metudu: sceglite e immagini di grande qualità, larghe, micca inferiori a a risoluzione di u vostru schermu (per esempio, 1920 × 1080 per monitor di PC o 1366 × 768 per i portatili). Se u situ ùn mostra micca a taglia di a foto, pudete vede lu aprendu u schedariu in una nova scheda.

A taglia hè messu in parentesi in a barra di indirizzu.

Se site u mouse sopra una tabulazione cu una immagine (deve esse aperta in una nova tabulazione), vedite a so dimensione in u suggerimentu di u testo pop-up. Ciò hè veru per i file cun nomi lunghi, per chì i numeri cù risoluzione ùn sò micca visibili.

E piccole foto si stendenu automaticamente. E images animate (GIF è altri) ùn ponu micca esse installate, solu statiche.

Avemu cunsideratu tutti i modi possibili per stallà u background in Yandex Browser. Mi piacerebbe aghjunghje chì sì ancu utilizatu Google Chrome è vulete installà temi da a so linea negoziale in linea di estensioni, allora, ahimè, ciò ùn si pò fà. Tutte e novu versioni di Yandex.Browser, ancu se installanu temi, ma ùn le mostrano micca "Scoreboard" è in l'interfaccia in generale.