Registra video da VLC desktop

U lettore multimediale di VLC pò fà assai più cà ghjucà video o musica: pò esse adupratu ancu per convertire video, trasmissione, integrà sottotituli è, per esempio, per registrà video da u desktop, chì sarà discusu in stu manuale. Pò dinò esse interessante: Caratteristiche addizionali VLC.

Una limitazione seria di u metudu hè l'impussibilità di registrà l'audio da un microfunu simultaneamente cù video, sì quellu hè un requisitu obbligatorio, vi pruponi di guardà à e scelte: i migliori prugrammi per a registrazione di video da u schermu (per vari scopi), prugrammi per a registrazione di u desktop (per u screencasts).

Cume registra video da u schermu in un lettore multimediale VLC

Per registrà i video da u desktop in VLC chì avete bisognu di seguità sti simplici passi.

  1. In u menu principale di u prugramma, selezziunu "Media" - "Apri dispositivo di cattura".
  2. Configurazione di l'impostazioni: modalità di cattura - Schermata, frequenza di fotogrammi desiderata, è in a cunfusione avanzata pudete abilitare a riprodu simultanea di u file audio (è a registrazione di stu sonu) da u computer, marcatu a voce corrispondente è specificà a posizione di u file.
  3. Fate un clic nantu à a freccia giù accantu à u bottinu Play è sceglite Convert.
  4. In a prossima finestra, lasciateli l'elemento "Converti", se vulete, cambia i codec audio è video, è in u campu "Indirizzu" specificà u caminu per salvà u schedariu video. Cliccate "Start".

Subitu dopu à stu, a registrazione video comincia da u desktop (u desktop tuttu hè rinumatu).

Pudete mettere in pausa a registrazione o cuntinuà cù u pulsante Play / Pause, è smetti è salvate u file resultante premendu u pulsante Stop.

Ci hè un secondu modu per registrà video in VLC, chì hè descrittu più spessu, ma, a mio parè, ùn hè micca u più ottimale, perchè cum'è si ricevi video in u formatu AVI senza comprimere, induve ogni fotogramma cade parechji megabyte, tuttavia, mi descriverà ancu:

  1. In u menu di VLC, seleziona Vista - Aghjunghje. controlli, sottu à a finestra di riproduzione appareceranu pulsanti supplementari per a registrazione di video.
  2. Vai à u menù Media - Aprite u dispositiu di cattura, imposta i parametri cum'è u metudu di nanzu è cliccate nantu à u pulsante Play.
  3. A ogni tempu, cliccate nantu à u bottinu "Records" per avviare a registrazione di u schermu (dopu chì pudete minimizà a finestra di lettore media VLC) è cliccate nantu à u novu per fermà a registrazione.

U schedariu AVI verrà salvatu in a cartula "Videos" di u vostru computer è, cum'è dàbbitu, pò dà parechji gigabyte per video minutu (dipindendu da u rateu di fotogramme è di a risoluzione di a schermata).

In sintesi, VLC ùn pò esse chjamata l'opzione megliu per a registrazione di un video in schermata, ma pensu chì sarebbe utile sapè di sta caratteristica, soprattuttu se si utilizza u lettore. Scaricare VLC media player in russo hè dispunibule gratuitamente da u situ ufficiale //www.videolan.org/index.ru.html.

Nota: Un altru interessante applicazione di VLC hè u trasferimentu di video da un computer à un iPad è iPhone senza iTunes.