Avete bisognu di nascite u vostru indirizzu IP vera? Questu travagliu pò esse cumversatu facilmente cù l'aiutu di prugrammi specializati. Oghje serà guardu à e capacità di unu di sti strumenti - Hide IP Eazy.
Hide IP Easy è un programma per conservà l'anonimatu in Internet, chì ti permette di nascondà perfettamente u vostru indirizzu IP reale aduprendu servitori di hosting speciali chì imitavanu a to situazione in diversi paesi all'estero.
Aduprà à vede: Altri prugrammi per cambià l'indirizzu IP di u computer
Una vasta gamma di indirizzi IP da diversi paesi
In un instant, puderete viaghjà in ogni paese di a vostra scelta: America, Francia, Svizzera, etc. L'applicazione presenta una vasta selezione di servitori di hosting cun una vasta selezione di indirizzi ip di diversi paesi.
Add to autoload
Per ùn perdite u vostru tempu à dà aghjustà u prugramma Hide IP Easy immediatamente dopu avè avviatu Windows, hè raccomandatu di mette in autoload, è allora ùn mette micca solu automaticamente, ma dinò cumincià à lavà per cambià IP.
Cambiamenti indirizzu automatica
Una di e funzioni più interessanti da meritu a nota hè a capacità di cambià automaticamente l'IP in un determinatu periodu di tempu.
Installazione di u travagliu per diversi navigatori
Sì avete bisognu di attivà Nascite l'IP Facile ùn hè micca in tutti i navigatori web in u vostru computer, ma solu in i vostri preferiti, allora in l'opzioni di u prugramma puderete configurà stu parametru.
Avantaghji:
1. Interfaccia semplici;
2. Un travagliu efficace in cambiamenti IP.
Inconvenienti:
1. L'applicazione hè pagata, ma cù una versione di prova di 30 ghjorni;
2. L'interfaccia ùn supporta micca a lingua russa.
Hide IP Easy ha una eccellente interfaccia chì hè completamente identica à Platinum Hide IP. Inoltre, sti prugrammi anu u listinu di funzioni è u stimu periodu di 30 ghjorni. U fighjulendu, si ottiene almeno 60 ghjorni di navigazione web di anonimu gratuito.
Scaricate e versione di prova di Hide IP Easy
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: