Teleport Pro 1.72

Ùn hè sempre possibile accede à Internet in un computer o in un laptop per avè l'infurmazioni necessarie, perciò a creazione di segnalibri pò esse inutile. Hè assai più sicuru scaricà u situ cumplettamente è aduprà ancu senza l'internet connessu. Questu aiuta u prugramma Teleport Pro, chì scaricarà tuttu u vostru bisognu in una cartella di u vostru computer. Un tale prugramma pò esse necessariu per quiddi chì anu trovatu assai informazioni utili per se stessi è vogliono scaricà rapidamente quistione invece di una copia manuali longa è noiosa. Considerà stu prugramma in più dettu.

Creazione rapida di prughjettu

Teleport Pro face quasi tuttu per voi, avete bisognu di seleziona certi tasti è inserisci certi dati, seguendu l'infurmazioni di u prugramma. Una finestra cù una creazione rapida di un prughjettu si apre subitu dopu à u primu lanciu è l'utente avrà a scelta di u tippu di prughjettu chì sarà. Questu pò esse una copia cumpleta di u situ à u discu rigiu, a so copia, inclusi i cartulari, a ricerca per parole chiave, a ricerca in i file è parechje altre opzioni. L'opzione adatta listata sopra deve esse indicata da un punto.

In più, l'indirizzu di partenza di u situ hè indicatu, è u prugramma offre dinò per indicà quanti ligami profondi saranu copiati in discu, cioè, cusì ci sò link à pagine web in u situ principale. Fate attenzione à a indicazione curretta di l'indirizzu.

Teleport Pro offre a scelta di salvà vari tipi di file. Si pò esse testu, ritrattu, sonu o tuttu insieme. Se avete un account in stu situ chì avete bisognu di logà, allora i dati sò indicati in linee speciali.

Sustinete più prughjetti simultaneamente

Nulla vi impedisce di creà più copie di siti web o di altru prughjetti in u stissu tempu è di mantene in ordine in u serviziu. Saranu visualizati à a sinistra, in una sezione separata di u prugramma. Cliccendu nantu à a cartulina si aprite un elencu di tutti i file chì sò stati scaricati, se ci hè una questione di caricà u situ nantu à u discu dur.

Salvà in un cartulare separatu

Per ogni situ, una cartulina separata hè creata quandu tutti i schedari necessarii sò salvati. L'utellu hè quellu di a situazione di u salvu. In stu locu ùn ci sò micca solu immagini, testu è musica, ma ancu documenti HTML cù i quali u situ si apre in u navigatore. Ogni ligame individuale hè salvatu in un documentu separatu chjamatu "Indice". I file sò aperti ancu quandu u prugramma hè disinseritu.

Virtues

  • Siti di caricamento veloce;
  • Interfaccia semplice è intuitiva;
  • Disponibilità di una funzione di creazione rapida di prughjettu.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa.

Teleport Pro esegue perfettamente tutte e so funzioni è permette di scaricà rapidamente i file di u situ, è una configurazione flessibile vi aiuterà a salvà solu ciò chì avete bisognu. U prugramma costa soldi, ma ci hè una versione di prova gratuita, chì u mumentu di cui hè abbastanza per tracciate e chjachjerate in propositu.

Scaricate Teleport Pro Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Website Extractor Webzip PSD Viewer HTTrack Website Copier

Share l'articolo in reti sociali:
Teleport Pro hè un prugramma particulare per scaricà siti à un computer. Questu permette l'accessu à a risorsa ancu in assenza di Internet è u prugramma hè disattivatu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: TENMAX
Costu: $ 50
Dimensione: 1 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.72